Hakutulokset

  1. P

    Ajatukset solmussa

    Hei,luin juttusi ja siinä oli paljon tuttua. Mun mielestä nyt tärkeintä olisi tietää pelaako miehesi edelleen? jos pelaa niin hänen on haettava ehdottomasti apua ammattiauttajalta. Sinäkin varmaan tarvitset ihan ulkopuolista apua. Ota yhteys vaikka parisuhdeneuvontaan. Sinne voi mennä myös yksin...
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    hei pitkästä aikaa. minulla oli myös hematooma kohdussa jossain paikkaa silloin ekassa ultrassa ja olin aivan varma ettei raskaus kestäisi kun oli tullut hieman vuotoa. toivottavasti sullakin on ihan vaaratonta.onnea vaan matkaan. kesäterkut saksasta ja suomeen sitten elokuussa pysyvästi.
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei,meillä maksoi 2500 eur 2006 helmikuussa. En oikein usko, että hinta olisi noussut noin paljon. itse ymmärrän, että lahjasoluhinta ja ICSI hinta ovat kaksi eri hoitoa. Watrossi, luen tätä palstaa silloin tällöin, mutta kun kohdallamme hoidot ovat mennyttä maailmaa niin en seuraa enää sillä...
  4. P

    Parisuhteen pelastusrengas on kadonnut!

    neuvoisin sinua menemään yksin juttelemaan ammattiauttajalle, jotta saat voimia kestää ja ennen kaikkea pystyt olemaan tasapainoinen äiti ja jos miehesi ei ole valmis muutokseen tai miettimään omaa käytöstään, niin silloin on parempi elää erillään. joskus vasta etäisyys voi avata toisen silmät...
  5. P

    munasolu laohjoitus ja kertominen lapselle

    hei, itselläni on melkein kaksi vuotias poika, joka sai alkunsa lahjasolusta. Aiomme kertoa hänelle alkuperän, kunhan hän hieman kasvaa. Olin tehnyt tämän asian itselleni selväksi jo ennen hoitoon ryhtymistä, koska mielestäni perheessä ei pidä olla salaisuuksia. Meidän kohdalla lahjasolun antaja...
  6. P

    Luovutettu munasoluhoito

    minäkin laitoin sulle yv:tä jo ainakin viikko sitten. yritä päästä postilaatikkoosi.
  7. P

    Luovutettu munasoluhoito

    laitoin sulle yv:tä. t.Pirpana Suomesta
  8. P

    Luovutettu munasoluhoito

    heipä hei, luin viikon kirjoitukset putkeen kun olenkin tällä hetkellä Suomessa ja viivyn tosi pitkään eli elokuun loppuun asti. Hoidoista sen verran, että en usko meidän enää ryhtyvän niihin. Tyydymmme siis yhteen lahjaan minkä olemme saaneet. Oikeastaan helpotus viettää kesälomaa pitkästä...
  9. P

    Lapsettomuuden hyväksyminen - onko se mahdollista?

    Uuvi, oletko ajatellut lahjasoluhoito mahdollisuutta? Muistan, kun eräs toinen potilas lapsettomuusklinikan odotushuoneessa kysyi minulta tämän saman kysymyksen ja mieleeni tuli ensimmäisenä, että eihän se ole sama asia. Nyt jälkeenpäin olen onnellinen, että kokeilimme sitäkin kaikkien muiden...
  10. P

    Luovutettu munasoluhoito

    heippa, kyselit adoptio alkioista. Tarton klinikan alkiot ovat jääneet pareilta jotka ovat olleet hoidossa. Ymmärsin, että nämä tavanomaiset ulkoiset piirteet saa tietää alkioiden lahjoittajista.
  11. P

    Luovutettu munasoluhoito

    Heippa Watrossi pitkästä aikaa, kiva kun sulla homma pyörähtää käyntiin taas. Kyselit kuulummisia. En tiedä ryhdytäänkö me lainkaan hoitoon, se huono onnistumisprosentti hieman epäilyttää ja myös tämä elämäntilanne yleensäkkin. Mehän asutaan myös ulkomailla ja olen hoitovapaalla. Nyt täytyisi...
  12. P

    Luovutettu munasoluhoito

    Ronyah, mielenkiintoista toi onnistumisprosentti. Sanoivatko he sinulle sen klinikalla vai lukiko se heidän nettisivuilla? Itse en huomannut. Hyvä pointti.
  13. P

    Luovutettu munasoluhoito

    hei taas kaikki, minäkin olen ollut yhteydessä Tartoon ja jos me nyt hoitoon ylipäänsä ryhdytään niin kokeilemme lahja-alkiota elokuussa. Mieheni ei vaan ole hirmu innostunut koko hoidosta, joten en tiedä miten käy. Nämänhän on sellaisia asioita, että siihen tarvitaan molempien sitoutuminen ihan...
  14. P

    Luovutettu munasoluhoito

    Täällä ollaan nyt muutama kuukausi ihmetelty tekisikö mitään enää näiden hoitojen eteen vai jatkaisiko vielä jossain hoitoja. Asia vaivasi sen verran, että olen tutkinut netin kautta eri klinkoita ympäri Eurooppaa ja Eestiä myöten. Suomi ei tule kysymykseen pitkien jonojen vuoksi. Ehkä...
  15. P

    Luovutettu munasoluhoito

    meille kävi nyt niin kuin pelkäsinkin eli kumpikaan pakastetuista alkioista ei selvinnyt siirtoon asti. Vähän höntti olo, kun nyt on vaan hyväksyttävä, että tähän loppui meidän hoidot. peukuttelen taustalla teille kaikille joilla hoidot ja toivo vielä elää.
  16. P

    Luovutettu munasoluhoito

    En ole kuullut minäkään aikaisemmin, että lahjasolu lisäisi raskauden riskejä. Luulisi, että päinvastoin kun kyseessä on kuitenkin "nuoremmat " solut. Itselläni meni raskaus tosi hyvin, vaikka olin 43v. ensisynnyttäjä. Nyt on suunnittella viimeinen hoito ja se on pas. Meillä on kaksi alkiota...
  17. P

    Luovutettu munasoluhoito

    heippa, ja onnea Bealle. Hilleville haluaisin kommentoida, että eihän täysin biologinenkaan lapsi välttämättä muistuta vanhempiaan, kun piirteet voi tulla jostain aikaisemmista sukupolvista. Itseäni on huvittanut kun jotkut ovat sanoneet, että poika on minun näköinen, vaikka suurin osa löytää...
  18. P

    Luovutettu munasoluhoito

    niin ehkä pakastaminen heikentää spermaa ja icsi on siinä tapauksessa varmempi juttu. nyt muistelen, että toisessa hoidossa he puhuivat ensin icsistä ja sitten kuitenkin olivat tehneet ivf:n kun "aineet" olivat siihen kuitenkin riittävän hyvät. väestöliitossa halusivat ekan pakastamisen jälkeen...
  19. P

    Luovutettu munasoluhoito

    sellainen kommentti sperman pakastamiseen, että meillä tehtiin väestöliitossa 2 ivf:ää ja sperma oli pakastettu molemmilla kerroilla. näissä hoidoissa myös plussasin molemmissa. meille ainakin sanottiin, että tutkivat onko sperma pakastamiskelpoista, muuten eivät olisi ryhtyneet hommaan. se...
  20. P

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Olen aina silloin lukenut näitä +40 juttuja, kun itsellänikin syntyi esikoinen kun olin jo 43v. Tiedän tarkkaan miten kovasti pelottaa kun saa kuulla lääkäriltä, että ehkä kaikki ei olekkaan kunnossa. Meilläkin oli niskaturvotusta hieman (2.5mm)ja lääkäri oli ehdottomasti veriseulan kannalla...

Yhteistyössä