Hakutulokset

  1. Z

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Lopullinen varmistus tuli aamulla kun päivystyksen lääkäri ultrasi. Tuulimunaraskautta epäili. Lähete sairaalaan ja viikon sisään pitäisi päästä sinne. Yritin kysellä että miten tyhjennetään, ei sanonut oikein mitään. Riippuu kuulemma tilanteesta. Sairaslomaa loppuviikko joka tapauksessa, ei...
  2. Z

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mä voinkin varmaan tiputtautua heti pois... Niin siinä vaan kävi, ettei terveydenhoitaja löytänyt ultrassa sydämmen lyöntejä. Sikiö näkyi mutta sydänäänet ei. Eli ilmeisesti jälleen keskenmeno. Tätä en ehkä odottanut, koska ei ole ollut vuotoa tms. Mutta eipä se tietysti sitä vaadi...
  3. Z

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Liityn mukaan :) Plussa tuli joskus ennen joulua, en muista päivää :LOL: Mutta LA on 27.8 ja taitaa pysyä siinä, sen verran tarkka kierto on ollut. Neljättä lasta odotellaan, tämän miehen kanssa ensimmäistä yhteistä. Molemmilla on siis 3 lasta edellisestä avioliitosta. Onneksi kaikki ei asu...
  4. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meillä poika herää 7-8 aikoihin ja ekat päikkärit on klo 10 maissa. Nukkuu yleensä 11.30-12 asti. Ja sitten syödään lounasta. Välipalan ottaa ennen seuraavia unia jotka on sitten noin klo 14-14.30. Nämä unet on tonne johonkin 16 asti ja sitten taas päivällistä. Meilläkin saattaa aamulla...
  5. Z

    Koliikkivauva

    Saithan mun yksityisviestin :)
  6. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Koskahan mä oon viimeks kirjottanu ja mitä...Hmmm. No, meidän pojalla ei oo vielä yhtään hammasta. Tiukassa näyttää olevan :D Ryöminään alkoi vajaa viikko sitten, pikku hiljaa näyttää vauhti kiihtyvän. Meillä on kaikki olleet hitaita liikkeelle lähtijöitä, joten myös kolmonen menee samaan...
  7. Z

    Voiko 2kk vauvalle antaa näillä kesähelteillä huoneenlämpöistä korviketta?

    Eihän korviketta oo pakko lämmittää. Minä en ole koskaan lämmittäny, miksi opettaa juomaan lämmintä maitoa jos ei ole pakko. Meillä on aina kelvannut huoneenlämpöinen ja mielummin ovat juoneet jääkaappikylmänä. Kuopus, nyt 8kk, juo myöskin kaikista mielummin jääkaappikylmänä.
  8. Z

    D-vitamiini ja neuvolan asenteet

    Mä luin kerran jonkun lastenlääkärin vastauksen tähänä "voiko D-vitamiinista tulla vatsavaivoja"- juttuun. Ja hänkin oli sitä mieltä ettei voi tulla, että "kyllä ne nyt vaan tulee jostain muusta ja D-vitamiinia on PAKKO antaa 2-viikkoisesta, ei voi olla antamatta". Hoh hoijaa. Ehkä lääkäri ei...
  9. Z

    Lopetanko imetyksen vai mitä teen?

    Minä lopetin miedän keskimmäisen imetyksen siinä 8 kk:n paikkeilla. Ensin lopetti oma-aloitteisesti päiväsyönnin, ei vaan malttanut enää olla tissillä. Jäljellä jäi yösyötöt joista sitten vieroitin juuri tuossa 8 kk:n iässä. Minä kyllä sinuna varmaan lopettaisin imetyksen kokonaan ja...
  10. Z

    D-vitamiini ja neuvolan asenteet

    Mulla on kaikilla kommella lapsella tullut kovat vatsavaivat D-vitamiineista kun olen yrittänyt antaa niitä silloin 2 viikon iässä. Ja suosiosta siirsin kaikilla aloittamista siitä eteenpäin. Keskimmäiselle taisin aloittaa antamaan vasta lähempänä 2 kk:n ikää. Eikä tuo nyt 3-vuotiaana näytä...
  11. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meillä oli tänään korvien putkitus ja hyvin meni. Kaikki ihmetteli miten hyväntuulinen ja rauhallinen poika on. Liimakorva löytyi, joten putkitus oli paikallaan. Meillä poika syö päivisin 4-5 kertaa kiinteitä ja pari kertaa imetystä siihen lisäksi. Ja edelleen yöllä syö sen 2 kertaa. Se on...
  12. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Mä annoin ekana pullosta kylmää vettä, se oli meidän pojan suurta herkkua ja veti sitä pullosta ihan posket lommoilla. Sit vaihdoin tilalle korviketta. Pari ekaa kertaa syljeskeli sitä pois mutta nyt juo sitäkin mielellään. Ja meillä maidon pitää olla jääkaappikylmää. Lämmintä ei huoli. Mä...
  13. Z

    Kaikki syyskuun 10 vauvat fb:säkö?

    Moikka! Mä tulin tuolta lokakuisista lukemaan teidän juttuja ja pitää vaan lennilokinpojalle kommentoida, että mulla on 3 lasta joilla ainakin vanhimmalla (nyt 5-v) on vaikea refluksi, ollut ihan vauvasta asti. Samoin oli allerginen. Että tiedän noi yöt ja kaiken kaameuden sen refluksin...
  14. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Niinhän se olikin. Juu silloin kannattaakin välttää kyllä ainakin tuonne saakka. Mä kun jo luulin, että se hammastäti on kertonut jonkun uuden suosituksen mitä en oo kuullut :xmas:
  15. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Siis miksi ei kalaa ennen yhtä vuotta?? Ikinä kuullutkaan tuollaisesta ohjeesta.
  16. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meillä on taas sairasteltu. Kaikki kolme lasta olivat kipeenä, kauhee räkätauti jokaisella ja päälle korvatulehdus ja sekin kaikilla. Oltiin ihan urakalla korvalääkärin vastaanotolla :D Pienin joutu taas syömään 2 kuuria että saatiin korvat kuntoon. Nyt luvattiin putket. Mutta katsellaan...
  17. Z

    rattaat yhdistelmien tilalle?

    Minä suosittelen teutonian Timmyjä. Menevät vastasyntyneestä eteenpäin, selkänoja menee ihan makuuasentoon toisin kuin Scootereissa. Mulla on ollu ne käytössä vauvalla ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Niissä on laakeroidut renkaat, harvoissa rattaissa on, olisko Timmyt ainoat joissa on. Eli...
  18. Z

    Ai ylläri, se Martinan ja Eskon ero olikin mainoskikka

    nyt ne sit asuukin yhdessä ja katselevat "kun ei me kai erotakaan"... HOH HOIJAA
  19. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meillä poika tekee kakan kerran päivässä tai sit useampaan vaippaan yhden pienen kikkareen. Eli hyvin kiinteää on ja taitaa olla ummetukseen taipuvainen, sen verran joutuu ähisemään kikkaroita ulos :D Mun mielestä ei kuulosta normaalille jos tulee useita kertoja päivässä lirua löysää kakkaa...
  20. Z

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Sinin, just eilen ajattelin sua kun olin ruokakaupassa lastenruokia ostamassa. Meinaan ei oo enää pelkkää ruusunmarjaa. Ennen oli mut näyttää olevan senkin kanssa aina jotain sekasin! Että se on ärsyttävää! Itse kirosin aikoinani kun kaikki valmiit soseet on sekoitettu jonkun kanssa ja aina...

Yhteistyössä