Hakutulokset

1. Z

Lokakuussa 2010 syntyneet

Mä oon kanssa nykyään (tai ollu koko tän ajan) niin väsyny, että nukahdan yöllä poikaa syöttäessä. Ja herään sitten joskus monen tunnin päästä enkä enää viitti siirtää poikaa omaan sänkyyn...Eli alkuyön nukkuu omassa sängyssä ja lopun melkeinpä vieressä. Edellisten kanssa olin tarkka, vieressä...
  2. Z

Apujaa!!!

Älä kuitenkaan peru Ruuskan aikaa, jos joudutkin jossain muualla tässä välissä käymään. Minä kävisin ottamassa hänen mielipiteensä joka tapauksessa. Noi yleislääkärit on vähän niin ja näin, joku on tosi hyvä ja ottaa hoitaakseen mutta useimmat on kyllä ihan...Huomenna ois tietty...
  3. Z

Apujaa!!!

Varaa aika Mehiläiseen tampereelle Tarja Ruuskalle. On todella pätevä gastroenterologi ja TUNTEE silent refluksin. Pitää vastaanottoa parina päivänä viikossa. Sieltä saat varmasti avun ja asiantuntevaa palvelua. Ja Tampereella tehdään taysissa ph-rekisteröintiä, myös impedanssia, joamsiis...
  4. Z

No siis APUA! :D Kun mulla on jo vauvakuume :D Vaikka meidän lapsiluku kai on täynnä (3)...Mut vauvat on niin ihania ja lapset yleensäkin. Ja parastahan tässä on, että tuo keskimmäinen poika 2 v 8 kk toivoo, että äiti tekisi vielä 5 vauvaa :laugh: Kun poika niin rakastaa pikkuveljeä ja...
  5. Z

Meillä 5 viikon räkätauti johti lopulta korvatulehdukseen ja nyt on pojalla kuuri siihen. aatonaattona vein pojan vielä varmuudeksi lääkäriin kun tuntu, että on aina vaan niin tukossa. Sen lisäks sai kovan limaisen yskän. Onneksi vein ja melkein voi sanoo, että onneksi oli korvatulehdus että...
  6. Z

Esikoinen maitoallerginen, millä olette aloittaneet maitokokeilut?

En mäkään lähtis ihan perus-tutteli linjalle. Mulle sanottiin/suositeltiin neuvolassa Nutrilonin hypo-allergenis maitoa jos pitäisi korviketta antaa. Se on ihan markettitavaraa, tosin maitopohjaista näyttää olevan. Mutta jotenkin siis parempi kuin tuttelit yms. Ilmeisesti käsitelty enemmän...
  7. Z

Koliikin hoitoa Tampereella?

Mä en vyöhyketerapeutista osaa sanoa, mutta itse sain avun meidän koliikkuvauvalle reilu kuukausi sitten homeopatiasta. Käytin vauvan siinä sokoksen takana sijaitsevassa homeopaattisessa putiikissa homeopaatin vastaanotolla. Sain vauvalle valmistetta ja meidän kolliikkihuudot loppui siihen...
  8. Z

Mä liikun paljonkin joko pelkästään vauvan kanssa tai sitten niin, että kaikki kolme muksua on mukana. Yleensä lähden liikkeelle silloin kun vauva nukkuu, joskus olen mennyt kävellen kaupunkiin, joskus bussilla. Jos on kaikki kolme mukana niin silloin menen autolla. Jos mennään autolla niin...
  9. Z

Sofiia: Kakka voi olla vihreetä jos on paljon ilmavaivoja tai sitten esim. allergian takia. Meillä oli esikoisella ihan vihreetä allergiakakkaa. D-vitamiinin tai calciumin en kyllä ihan heti usko kakkaa vihreäksi tekevän...Mutta mistä tietää. Jatka salapoliisin hommaa. Meillä menee isommat...

Yhteistyössä