Ai ylläri, se Martinan ja Eskon ero olikin mainoskikka

"vieras"
Niimpä niin. Vähän niinku se tuksun naimisiin meno. Pakko oli mennä ku ihmiset puhui et ei ne kuitenkaan mene ja telkkariyhtiö kustansi häät. Ei mikään yllätys et eropaperit laitettiin näinki pian. Mut kyl mä uskon, et ne vielä ainaki kerran "palaa yhteen" ja eroo sit jossain vaihees.
 
"sad"
Jep, julkkiksethan eivät voi erota ja palata yhteen kuten tavikset.
Kuinkahan monta tavista on saikannut suhteessaan, juupas-eipäs-juupas-soppaa muttakun julkkis tekee saman,onhan sen pakko olla mainostemppu. :D
 
dfdf
Ei se ollut mainoskikka, mutta eron jälkeen kukaan ei ollut enää kiinnostunut Martinasta ja rahahanat menivät kiinni, niin pakkohan se silloin on taas palata yhteen, jotta päästään takaisin julkisuuteen.
 
ketä kiinnostaa
Oikeasti ketä kiinnostaa heidänkään elämä pätkääkään?
Johan tuon heti tiesi mistä on kyse kuten kaikissa muussakin 7 päivää jutuissa ja siksipä niitä ei kannata itseään arvostavan ihmisen edes lukea.
Ei ole sen köyhempi elämä vaikkei tiedä mitä tällä kertaa kukakin muka on tehnyt.
Rahastusta se kaikki vaan on tyhmillä lehden ostajilla.
 
"vieras"
[QUOTE="sad";23571839]Jep, julkkiksethan eivät voi erota ja palata yhteen kuten tavikset.
Kuinkahan monta tavista on saikannut suhteessaan, juupas-eipäs-juupas-soppaa muttakun julkkis tekee saman,onhan sen pakko olla mainostemppu. :D[/QUOTE]
Onhan se melkoinen sattuma, että "eron" aiheuttama mediakohu sattuu juuri samoihin aikoihin, kun on tulossa levyä ja tv-sarjaa.
 
"Kotiäiti"
Saan kotiäitinä 4 lapsen kanssa niin kotona n.1300 euroa, ei kannata mennä töihin. Joutuisimme hommaamaan toisen auton, tarhaan yms väh 10 km ja ainakin niin pitkä työmatka. 3 lapsen hoitomaksut. Edes sen jälkeen kun khh loppuu ei minun kannata töihin mennä, mielelläni olen kotonakin. Mies tienaa 4000-5000 kuussa, kyllä toimeen tulemme kun talokin on jo paria maksuerää vaille oma.

Muita kohtalotovereita?
Olen kyllä suurimman osan ajasta oikein onnellinen, että saan olla lasteni kanssa kotona ja olen kotona kun lapset pääsevät koulusta ja olen aina läsnä heille. Tuli vaan mieleen onko meitä kauheasti?
 

Yhteistyössä