Hakutulokset

  1. M

    avioero?

    Tämä kyttäys alkoi kun sekä minä ja mieheni ollaan molemmat oltu aikoinaan sairaalassa niin ne haluaa varmistaa että me ei väsähdetä uudestaan..
  2. M

    avioero?

    Lasten takia! Olen suoraan sanottuna ollut mieheni kanssa vain kun meillä on kolme lasta! En tiedä jäiskö lapset miehelle vai mulle...
  3. M

    avioero?

    Tilanne on sekava.....toinen mies on unohdettu siis se jonka kans petin vappuna miestä katkaistiin välit siis! Mutta uskokaa tai älkää uusi mies on tullut kuviohin tutustuin tämän ensimmäisen pettäjän kautta tähän herrasmieheen meillä on noin 17vuotta ikäeroa mutta molemmat on ihastunut...
  4. M

    toinen mies!!

    perhe elämä on välillä vaan niin tylsää! oman miehen kans on samat jutut päivästä toiseen. Tämä toinen mies sanoi kun kysyin sänkyjutusta että oliko se yhden illan juttu niin vastas että taisi olla. sanoi myös että minussa ei ole mitään vikaa kysyin että jos tilanne olisi toinen niin mitäs...
  5. M

    toinen mies!!

    tyttis78 mulle tuli se sama tunne kun näin tämän toisen pari kuukautta sitten sydän pamppaili. Oma mieheni on sanonut että ei voisi tehä mulle niin että jättäisi minut.
  6. M

    toinen mies!!

    olin 17 kun mentiin naimisiin mies on minua 7 vuotta vanhempi. ja nyt olen siis rakastunut tähän toiseen enkä tiedä pystynkö unohtaan häntä.....oman miehen kanssa on vaan sitä arkielämää hän ei ole koskaan minua lyönyt eikä mitään muutakaan mutta se seksi ja rakkaus on hiipunut minu osalta.
  7. M

    toinen mies!!

    nyt meni sit miun ihastuksella pupu pöksyy. oon yrittäny että tavattas mut ei sit laitoin sille viestin etä rakastan ja haluun sitä no sit puhuttiin puhelimessa niin se sano että jos se järjellä ajattelee niin mun pitäs pitää kiinni mun miehestä ja lapsita ja että se ei halua tulla meidän väliin...
  8. M

    toinen mies!!

    baarissa ollaan käyty yhdessä!! Yhtä kertaa lukuunottamatta.
  9. M

    toinen mies!!

    ne on ollu sellasia viikonloppuja kun lapset ollu hoidossa ja minä ja mies kahdestaan kotona.
  10. M

    toinen mies!!

    lisätään vielä samana päivänä kun petin niin vein tämän miehen toiselta paikkakunnalta tähän kaupunkiin jossa ite asun se meni kaverinsa kans yhteen baariin ja kas kummaa oma mies halus vapaahetken ja kävi samalla terassilla juomassa limukan niin tää tyyppi oli menny mihelleni jutteleen ja...
  11. M

    toinen mies!!

    Olen kyllä kiitollinen miehelleni että on vielä saman katon alla! Tämän toisen miehen yleisimmät vastaukset on kysymyksiini "en osaa kyllä tuohon sanoa mitään" Hitto aina kun nään sen mun sydän alkaa pamppaileen samperin tunteet!!!! Mun mies pysty antaan pettämisen anteeksi mut en tiedä...
  12. M

    toinen mies!!

    Sanokaa mitä hittoa mä teen??? Tapasin monen vuoden jälkeen yläaste aikaisen seurustelu kaverin baarissa muutama kuukausi sitte sen jälkeen en ole saanut häntä mielestäni minä olen ollut se joka on pitänyt yhteyttä häneen no vapun aikaan hän soitti ja pyysi mua tuleen kylään kaverilleen jossa...
  13. M

    OPAMOX

    Ne olot on vaan niin pirun sietämättömiä jos tulee pahana päälle silloin ei kyllä pysty nauttiin mistään... ainut jolle voi jotain puhua niin on mies tai äiti mut ei niitäkään viitsi koko ajan huolestuttaa. terapiassa on rampattu useampi vuosi tuloksetta josta nyt tosin on tauko
  14. M

    OPAMOX

    Itellä olen kauan tätä lääkettä käyttänyt välillä mennyt paremmin niin en ole ottanut. mutta nyt mennyt taas päivittäin en muista miten pitkän aikaa MITEN hitossa pääsen eroon opamoksista otan sitä epätodelliseen oloon ja ahdistukdeen.....nuorin lapsi on kotona pitäs sitä pystyä hoitaan.....en...
  15. M

    itkettää.....

    mä en tiedä löydänkö oikeita sanoja nyt mut yritän. syön masennuslääkettä ja opamoksia. joka päivä tulee ahdistava ja epätodellinen olo ja sitten tulee sellanen että päätösten teko on vaikeaa joka tulee myös silloin kun olo on vähän parempi rauhoittavan oton jälkeen mä vaan jahkailen ihan...
  16. M

    tupakoinnin lopetus

    epätoivoista on en ole pystynyt lopettaan. Tiitiäisen äiti enkö vois aloittaa noilla sun pillereillä?vai onko ne jotenkin erillaisia kuin se aloitus pakkaus vai miten se toimii? T:ap
  17. M

    tupakoinnin lopetus

    En ole vieläkään pystynyt lopettaan. Tää on niin rasittavaa sit ku päättää et nyt loppu ni tekee kaksin verroin mieli!! arghh! hankkisin varmaan heti noi pillerit jos olis rahaa...
  18. M

    tupakoinnin lopetus

    saiskohan täältä tukea tai neuvoja tupakoinnin lopetukseen tai muiden äitien kokemuksia Haluaisin lopettaa jo lastenikin takia mutta miksi se on niin hankalaa? minulla ei toimi se että päätän vaan että en polta niin se onnistuu...mieskin polttaa ja olisi valmis lopettaan mut minulla alkaa tehdä...
  19. M

    9kk ikäisen paino ja ruokailu

    meillä muut soseet on noita pieniä purkkeja mut lounas on sitte tuo 200g purkki siitä menee noin puolet.
  20. M

    9kk ikäisen paino ja ruokailu

    paljoko teidän 9kk ikäiset painaa? entä paljoko syö kiinteitä ja juo maitoa? Mietin tässä että onkohan meidän poitsu liika pullukka painaa reilu 11kg syö aamupuuron, lounaan, purkillisen välipalaa, puoli purkkia/purkillisen päivällistä ja illalla velli pullon. tuttelia juo noin neljä pulloa...

Yhteistyössä