toinen mies!!

Sanokaa mitä hittoa mä teen??? Tapasin monen vuoden jälkeen yläaste aikaisen seurustelu kaverin baarissa muutama kuukausi sitte sen jälkeen en ole saanut häntä mielestäni minä olen ollut se joka on pitänyt yhteyttä häneen no vapun aikaan hän soitti ja pyysi mua tuleen kylään kaverilleen jossa itekkin oli päätin mennä ja hän vei minut toiseen huoneeseen ja lopulta sänkyyn. Petin siis miestäni! Olen kertonut miehelleni ite tapahtuneesta. Ongelma on se että välitän tästä toisesta muta hän on vaan sen yhen kerran soittanut ja pari kertaa vastannut mun viesteihin eilenkin kysyin siltä että halun selvyyttä että tunnetko mua kohtaan mitään ensin se sano että ei osaa sanoa mut sitte ku lypsin niin sano että tuntee jotain. Unohanko koko tyypin vai??? Mieheni suuttui eilisen puhelun jälkeen kun sai tietää kenen kanssa puhuin....Auttakaa!!!!! T.vaimo ja kolmen lapsen äiti
 
Minä olen aina ihmetellyt niitä ihmisiä, jotka satuttavat läheisiään tuolla tavalla ja panee perheen vaakalaudalle. Oksettavaa käytöstä.
Koeta pelastaa tilanne jos se enää on mahdollista ja unohda se jätkä! Mun käy sääliksi sun miehes!
 
Niin, mieti oletko valmis rikkomaan perheesi tämä toisen takia. Ymmärrän kyllä sua, ihastumisen tunne vie mukanaan, mutta kun oikein järjellä ajattelet niin onko se sen arvoista? Neuvoisin sinua kyllä unohtamaan sen tyypin.
 
"Mieheni suuttui eilisen puhelun jälkeen kun sai tietää kenen kanssa puhuin..."

No hmm..! Kumma! Ehkäpä tosiaan suuttui! Kuka tuollaisesta ei suuttuisi! Olisit onnellinen ettei mies ole lähtenyt jo kävelemään kamppeidensa ja lasten kanssa. Ihan kuin pettämisessä ei olisi jo tarpeeksi kestämistä, niin sitten vielä tuo että jahkailet asian kanssa ja soittelet sille miehelle.. huhhuh!! Sulla on 3 lasta ja olet naimisissa, kannattaisi todella miettiä seuraava liike tarkkaan, ja tehdä se Pian! :headwall:

Jos sinulla ja miehelläsi ei ole mitään isompaa vikana, niin keskity korjaamaan sinun avioliitollenne aikaansaamasi vahingot ja unohda muut!! Ruoho voi monesti näyttää vihreämmältä siellä aidan toisella puolella, mutta voisko se olla sittenki hometta. :p
Voin sanoa että aikamoinen mies sulla jos vielä siellä kotona hengaa ja odottelee rouvan päätöstä.
 
Olen kyllä kiitollinen miehelleni että on vielä saman katon alla! Tämän toisen miehen yleisimmät vastaukset on kysymyksiini "en osaa kyllä tuohon sanoa mitään" Hitto aina kun nään sen mun sydän alkaa pamppaileen samperin tunteet!!!! Mun mies pysty antaan pettämisen anteeksi mut en tiedä miten käy jos en lopeta yhteyden pitoa tähän toiseen. En kyllä halua että meidän perhe hajoaa mutta kun ollaan oltu 9vuotta yhdessä ja 6vuotta naimisissa niin se on vaan sitä yhtä ja samaa joskus jopa tylsää...en tiedä ymmärtääkö joku :'(
 
lisätään vielä samana päivänä kun petin niin vein tämän miehen toiselta paikkakunnalta tähän kaupunkiin jossa ite asun se meni kaverinsa kans yhteen baariin ja kas kummaa oma mies halus vapaahetken ja kävi samalla terassilla juomassa limukan niin tää tyyppi oli menny mihelleni jutteleen ja kysyny että haittaako jos se on mun kans kaveri.....mies oli sanonu että ei...samana iltana minä hommasin kyydin ja hain tämän tyypin iltaa istuun minun kans baariin kun en halunnut yksin istua ja olin jossakin hiton hurmiossa :'( no yritin pussata pariin kertaan mutta se totes että nyt ei jaksa....yritin kysyä myös että meneekö sen mielestä kaverit sänkyyn? ei vastausta....sitten päädyttiin jonkun porukan mukana jollekkin yöksi mutta sielä vain nukuttiin...mä en tiedä mitä se haluaa ja miksi hitossa meinaan koko ajan soittaa sille tai laittaa viestiä :'(
 
Siis
sun miehesi on teidän lapsivapaina viikonloppuina yksin kotona ja sinä liihustat yöt baareissa ja bileissä pettäen ukkoasi jonkun ammoisten aikojen teiniheilan kanssa?! Noinhan sitä parisuhdetta hoidetaan :headwall: , ei ole ihme, jos parisuhteessa on "tylsää"....

Ja joo, miestäsi käy sääliksi, todella. Etkä sä näytä oppineen miehesi anteeksiannosta yhtään mitään, jatkat vaan samaa peliä. Miten sä voit kohdella toista noin, pidät vähän niin kuin hätävarana, jos tuo ex-heila ei sinusta haaroväliä muuta halunnut. Hohhoijaa! Kohta miehesi luottamus ja kärsivällisyys sinuun ja peleihisi on totaalisesti mennyt ja edessä on tavaroiden jako.
 
Sulla on aika merkillinen mies kun se ei ole jo heittäny sua pihalle.

Niin ja se sun ihastukses ei välitä sinusta, ei muuten antais tuomosia vältteleviä vastauksia vaan päinvastoin tyrkyttäisi itseään.
 
Mä oon joskus tehnyt saman virheen. Mulle annettiin anteeksi, ja pitkään piti tehdä töitä, että mies pystyi muhun taas luottamaan. Eikä tullut mulle mieleen lähteä sen jälkeen bilettämään yksin, pelkästään jo sen takia, ettei miehen tarvitsis huolehtia. Tähän toiseen mieheen katkaisin välit heti, ja samaa suosittelen sulle. Sä tulet tolla pelillä satuttamaan itseäs ihan tuhottoman paljon, ja samalla sun miestä. Ja ton mä sanon ihan kokemuksesta.
 

Yhteistyössä