toinen mies!!

s
ap, taidat olla vielä ihan lapsi joka ei oikeen tiedä mitä haluaa. vaikka olet syntyny 84, et vaikuta kovin aikuiselta. tuo mies on vaan leikkiny sulla, etkö sä sitä nyt tajua. Huomas et sä olet helposti höynäytettävissä ja vietävissä sänkyyn, mut pyörittää sua vaan et saa tarvittaessa sulta uudestaan.

jätä tommoset
 
nyt meni sit miun ihastuksella pupu pöksyy. oon yrittäny että tavattas mut ei sit laitoin sille viestin etä rakastan ja haluun sitä no sit puhuttiin puhelimessa niin se sano että jos se järjellä ajattelee niin mun pitäs pitää kiinni mun miehestä ja lapsita ja että se ei halua tulla meidän väliin eikä halua rikkoa mitään...tää puhelu oli eilen ja oma mies tietää että laitettiin välit poikki no olin eilen vähän surkeena ja mies pahaala päällä kysyin siltä vaikka tiesin että mikä on niin se sanoo että on pikkusen loukkaavaa kun suren tätä toista.... :'( että sellasta olen ap kirjoittaja siis!
 
vieras
Jarruta hyvä nainen tuota menoa!! Oon sinua seitsemän vuotta vanhempi ja ihmettelen tosiaan, miten olet ehtinyt kaiken tuon tehdä?? Oot ollu kyllä tosi pentu mennessäsi yhteen miehesi kanssa. Taitaa olla paikallaan kokonaisvaltainen tarkastelu loppuelämäsi suhteen. Ja mitä tulee miehiin, niin kyllä se toisen miehen käyminen omalla tontilla kaivelee enemmän tai vähemmän jatkossa vaikka kuin asiat tuntus selvitetyltä. Ottaa oman aikansa, mutta lastenne takia toivon teidän onnistuvan.
 
no voe hyvä ihme
eihän tuollalaella sua toeselle tehä! Jottain rotia nyt naenen! tottakaet toesta lookkoo, että märehit kun ee toenen mies vaemoo hualina ja sinä vielä kehtoot sitä avvoemesti surra miehes nähhen.. ee hyvää päevee.. toevottavasti tulet nyt järkiis ja tiet kaekkes korvatakses tuon miehelles jolle oot aviovalan antana. ee tämä oo totta..
 
vieras
:O siis sinä tyrkyttäny ittees,h leimanhan sinä hyvä äiti ottaas kohta saat!
nyt pistä koti asias kuntoon tai eroa!ja toi toinen mies ei halua sun kanssa olla olis se sen sanonu jo eikä kierelly!!!
 
eh..
Oletko sä ap nyt ihan tosissasi..? Siis sä tyrkytät itseäsi jolekin yläasteen aikaiselle poikaystävällesi, joka ei edes pidä suhun enää yhteyttä kun sai kerran seksiä. Ja sinä siis soittelet ja viestittelet sille edelleen? Et ymmärrä suoraa puhetta, et vihjailuja.. Hei herää, se juna meni jo. Tyyppi sai sut sänkyyn ja muu ei kiinnosta.

Tuohon, miten miestäsi kohtelet..siihen en jaksa edes sanoa mitään. Ihime vajukki.
 
Mitä näistä ap:n viesteistä lukee, niin minusta on ihan ensimmäisestä viestistä asti ollu selvää, ettei tällä miehellä ole ollut muuta mielessä ku seksi, jos mies oikeasti haluaa varatun naisen itselleen, niin ei lypsettyään aikansa saa tulosta: kai nyt jotain tunteita on.
:eek:
Ja loput viesteistä vahvistaa vaan tarinaa. Toivottavasti ap otti opikseen, jottein turhaan aviomiestään kiusaa tempuillaan :/ Mies taitaa todellakin olla umpirakastunut tähän vaimoonsa, kun sietää tuollasta käytöstä, kyllä tuo on jo todellä härskiä mielestäni ap:lta, että kehtaa surra miehensä nähden, kun pettämiskaverilla ei kiinnostanut muu kuin toosa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jokainen tässä ketjussa on lynkannut naisen mutta kukaan ei ole kysynyt mitkä teot/kohtelu kotona johti tähän pettämiseen. harvoin sitä ihan vaan ilosta pettää
minä en lynkannut.neuvoin vain mitä itse tein aikoinaan.minä en tosin mennyt sänkyyn sen miehen kanssa.itselläni oli parisuhde päin vittua.
 
sirkka
Pysytykö menemään miehesi asemaan, pystytkö kuvittelemaan miltä hänestä tuntuu, pystytkä kuvittelemaan reaktiosi jos miehesi tekisi saman sinulle, mitä olet tehnyt hänelle.
Ota perspektiiviä ja mieti mikä vika on tässä hetkessä?
 
Päättäkää jo
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jokainen tässä ketjussa on lynkannut naisen mutta kukaan ei ole kysynyt mitkä teot/kohtelu kotona johti tähän pettämiseen. harvoin sitä ihan vaan ilosta pettää
Mies on liian kiltti hissukka. Jos mies olisi joku hakkaava kusipää niin ei olisi antanut anteeksi pettämistä,vaan antanut turpaan.
Nainen on tyhmä olento,kiltti mies ei kelpaa vaan halutaan äijä-mies,ja kun sen äijän saa niin itketään kun vapaus meni eikä mies päästä yksin edes baariin..

 
eh..
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jokainen tässä ketjussa on lynkannut naisen mutta kukaan ei ole kysynyt mitkä teot/kohtelu kotona johti tähän pettämiseen. harvoin sitä ihan vaan ilosta pettää
Johtunee siitä, että ap ei vaikuta olevan mikään penaalin terävin kynä. Tuollainen käyttäytyminen nyt vaan jotenkin hämmentää niin paljon, ettei oikein muuhun osaa ottaa kantaa.
 
Tiuku
Tunteilleen ei voi mitään. En minä ap:ta lähtisi tuomitsemaan, mutta neuvoisin unohtamaan tämän syrjähyppy-kaverin sillä mitä ilmeisemmin hän ei halua kanssasi mitään vakavampaa. Oma miehesi taas mitä ilmeisimmin rakastaa sinua.

 
JONSERED Karhunkantaja
Toivottavasti kaikki osapuolet oppivat jotakin.

Tee tilit selviksi ensin itsesi ja sitten miehesi kanssa. Miksi näin kävi, käykö vielä toiste ja miten jatkaa...
 
entinen hutsu
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jokainen tässä ketjussa on lynkannut naisen mutta kukaan ei ole kysynyt mitkä teot/kohtelu kotona johti tähän pettämiseen. harvoin sitä ihan vaan ilosta pettää
Petetään koska puoliso mahdollistaa sen. Itsellä oli joskus kiltti mies joka antoi minun mennä miten vain. Rakastuin toiseen jne. Itkin sitten kotona omalle miehelle miten toinen jätti. Oma mies paijasi päätä. Parin vuoden päästä erosin kun rupesi ällöttämään oma käytös ja miehen kiltteys. Nykyisen kanssa en toista vanhoja virheitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jokainen tässä ketjussa on lynkannut naisen mutta kukaan ei ole kysynyt mitkä teot/kohtelu kotona johti tähän pettämiseen. harvoin sitä ihan vaan ilosta pettää
Niin, yksi puoli tarinasta tässä vain on luettu. Toivottavasti ap kuitenkin tajuaa sitten itse mikä suhteessa mättää, vaikka saakin paskaa täältä niskaan...Yleensä pettäjät katuu tekoaan, mutta ap on surullinen siitä, että tämä pettäjämies ei ollut kiinnostunut. Toki tuo voi kertoa, siitä että tämä s uhde on ihan raunioilla jo nyt, mutta täytyy tämän ap:n miehen olla melkonen kusipää, jotta ei multa sais sympatioita puolelleen..
 
Paha mieli tuli kun luin tätä ketjua. Että ihmiset jaksaa loukata toisiaan. Hirvittävä määrä pahaa oloa seuraa tuollaisesta, eikä ole tainnut olla hyvä olo ollut asian osaisilla aiemminkaan.

Jos ei parisuhde kiinnosta, pitäs siitä luopua. Lapsille on tosi rankaa kun koton on kireä ilmapiiri ja vanhemmat riitelee. Taitaa olla aika vaikea tuollasen jälkeen saada enää parisuhdetta kuntoon. Nyt tarvii ap:n kyllä kasvaa aikuiseksi ja kattoa peiliin. Mikä parisuhteessa oli vikana aiemmin että ei kiinnostanu oma mies? Onko asialle jotain tehtävissä, voiko niitä eiampia ongelmia selvittää? Ei kukaan lähde toisen matkaan, jos parisuhde on kunnossa ja kotona hyvä olla. Voitteko ja haluatteko TODELLA päästä yli pettämisestä? Jos nämä ei onnistu niin kodissakin on aina ovi.....
 

Yhteistyössä