avioero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä84

Jäsen
19.06.2007
35
0
6
Tilanne on sekava.....toinen mies on unohdettu siis se jonka kans petin vappuna miestä katkaistiin välit siis! Mutta uskokaa tai älkää uusi mies on tullut kuviohin tutustuin tämän ensimmäisen pettäjän kautta tähän herrasmieheen meillä on noin 17vuotta ikäeroa mutta molemmat on ihastunut toisiinsa....sängyssä ollaan oltu kaksi kertaa. Mutta ongelma tässä on että haluaisin avioeron miehestäni mutta mietityttää miten lasten käy meitä on lastensuojeliat KYTÄNNY syksystä asti aikas liian tiivisti. Pelottaa miten lasten käy....toivottavasti joku teistä jaksaa ymmärtää mua!!?? Apua

lastensuojelijatkaan ei turhaan kyttäile nurkantakana! jos oma elämä on noinkin paljon tuulella käymistä niin parempi antaa ne lapset varmaan niille tantoille ja hyppiä sängystä sänkyyn miten tykkäät.

oisko niitä lapsia kannattanut miettiä jo vähän aiemmin? jätä lapset miehelles.. luultavasti heillekin niin on parempi. ei ole lapsellekaan kiva jos äidillä on parin viikon välein uusi kaveri kainalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä84:
Tämä kyttäys alkoi kun sekä minä ja mieheni ollaan molemmat oltu aikoinaan sairaalassa niin ne haluaa varmistaa että me ei väsähdetä uudestaan..

No kuule olisit jäänyt sinne kun et vieläkään tiedä että jos asuu parisuhteessa jonkun kanssa niin vieraissa ei hypitä.
Lapset kärsii tuommoisesta tuuliviiri äidistä.

No miksi lastensuojelu on kytännyt "liian tiiviisti"?! Tuskin ihan turhaan. Pitäskö nyt hyvä nainen koittaa laittaa elämä järjestykseen ja päättää mitä siltä haluat? Ei niitä toisia miehiä ihan itestään elämään putkahda eikä niiden kanssa ole PAKKO alkaa millekään! Kai meidän kaikkien elämässä käy hetkellisiä ihastuksia ja pientä flirttiä voi olla toisenkin kanssa omasta puolisosta huolimatta, mutta usko tai älä sen pidemmälle niiden kanssa ei tarvi mennä.

Ja vaikka tämä ei varmasti ollut sellainen vastaus minkä halusit niin tätä mieltä tekstisi perusteella olen.Lisään vielä, että voisitko nyt oikeasti ottaa aikaa ihan lapsillesi ja omalle perheellesi ja lopettaa sen elämättömän elämän perään haikailun.Pelissä kun oikeasti on omat lapsesi.

Yhteistyössä