toinen mies!!

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jokainen tässä ketjussa on lynkannut naisen mutta kukaan ei ole kysynyt mitkä teot/kohtelu kotona johti tähän pettämiseen. harvoin sitä ihan vaan ilosta pettää
Mun mielestä pettämisen syillä ei ole väliä.
Jos mies hakkaa/on liian kiltti/liian ilkeä/juo liikaa jne jne, niin ei ne ongelmat ratkea sillä että pettämään menee.
 
eh..
No onhan se ap:n mies todella julma ja itsekäs ihminen kun ei suostu oleman tukena vaimolleen, joka noin julmasti hyljättiin. Kyllä ap:n miehestä pitäisi sen verran empatiaa löytyä, että tukisi vaimoaan noin vaikeana aikana. Vähintä mitä ap:n mies voisi tehdä, on lohduttaa vaimoaan ja pitää vaimonsa kanssa vaikka joku tyttöjen ilta, tiedättehän, otetaan pari siideriä, itketään ja haukutaan tuollaiset seksin perässä juoksevat miehet maan rakoon. Kyllä tässä nyt on ap:tä kohdeltu todella huonosti, ja oma mieskin vaan viitsii mököttää!!1!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jokainen tässä ketjussa on lynkannut naisen mutta kukaan ei ole kysynyt mitkä teot/kohtelu kotona johti tähän pettämiseen. harvoin sitä ihan vaan ilosta pettää
Eipä täällä kysytä sitäkään, mitkä syyt johti pettämiseen silloin kun mies on pettänyt. Pettäminen on aina väärin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jokainen tässä ketjussa on lynkannut naisen mutta kukaan ei ole kysynyt mitkä teot/kohtelu kotona johti tähän pettämiseen. harvoin sitä ihan vaan ilosta pettää
Mun mielestä pettämisen syillä ei ole väliä.
Jos mies hakkaa/on liian kiltti/liian ilkeä/juo liikaa jne jne, niin ei ne ongelmat ratkea sillä että pettämään menee.
eipä niin. mä ihmettelen ain tätä et haetaan syitä pettämiselle..
 
vieras
Ja miks niitä lapsia on tehtailtava tuossa iässä kun riski erota on suuri (aletaan seukkaamaan ripari-ikäsenä)!! Aikuiset ihmiset vielä pystys lähtemään uuteen elämään puhtaalta pöydältä, mutta lapset on ihan viattomia sijaiskärsijöitä.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja minä84:
Sanokaa mitä hittoa mä teen??? Tapasin monen vuoden jälkeen yläaste aikaisen seurustelu kaverin baarissa muutama kuukausi sitte sen jälkeen en ole saanut häntä mielestäni minä olen ollut se joka on pitänyt yhteyttä häneen no vapun aikaan hän soitti ja pyysi mua tuleen kylään kaverilleen jossa itekkin oli päätin mennä ja hän vei minut toiseen huoneeseen ja lopulta sänkyyn. Petin siis miestäni! Olen kertonut miehelleni ite tapahtuneesta. Ongelma on se että välitän tästä toisesta muta hän on vaan sen yhen kerran soittanut ja pari kertaa vastannut mun viesteihin eilenkin kysyin siltä että halun selvyyttä että tunnetko mua kohtaan mitään ensin se sano että ei osaa sanoa mut sitte ku lypsin niin sano että tuntee jotain. Unohanko koko tyypin vai??? Mieheni suuttui eilisen puhelun jälkeen kun sai tietää kenen kanssa puhuin....Auttakaa!!!!! T.vaimo ja kolmen lapsen äiti
Miten kolmen lapsen äiti lähtee tosta vaan jonkun kaverin kaverin luo paneskelemaan jotain teinirakkautta. Et ansaitse miestäsi, jätä hänet ja lähde ihastuksesi perään.
 
Vaikuttaa siltä, että tämä toinen mies haluaa vain satunnaista seksiä, jos sitäkään.
Näitä miehiä riittää, mutta on melko vaikeaa saada kasaan kestävää ja vahvaa parisuhdetta ja aidosti rakastavaa miestä.

Sydämen ääni kulkee kuitenkin harvemmin järjen kanssa käsi kädessä, eli ymmärrän kyllä kuinka sekava tilanne sinulla on, ja että tunteista tuota toista miestä kohtaan voi olla vaikea päästä eroon. On valitettavaa ihastua kunnolla, kun toinen vain pitää hauskaa toisen kustannuksella.
 
ymmällään
mä voin hyvin samaistua tähän ap juttuun.. itsellä vähän samanlainen tilanne... tosin meillä on parisuhde vituillaan, mulla paha olla (sain lääkkeet) ja olen ihastunut työkaveriin, jonka kanssa myös harrastin seksiä...
miehelle en ole kertonut, enkä kerro.. olen ajatuksissani päätynyt eroon.. nyt vain koitan kerätä rohkeutta kertoa se miehelle.. ulkoisesti meidän elämä on hyvää mutta ongelmat on vain liian isoja selvitettäviksi kun olen itse ihan hajalla... ja mikään ei sitä tosiasiaa poista että petin.. joten parempi erota, koska sitä mies ei koskaan antaisi anteeksi jos kuulisi, ja silloin erosta tulisi mahdollisismman hankala ja inhoittava lapselle... :(
mutta en kyllä ihan ymmärrä miten ap kehtaa itkeä miehelleen kun toinen mies ei välitäkkään...
 
Pulassa
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
mä voin hyvin samaistua tähän ap juttuun.. itsellä vähän samanlainen tilanne... tosin meillä on parisuhde vituillaan, mulla paha olla (sain lääkkeet) ja olen ihastunut työkaveriin, jonka kanssa myös harrastin seksiä...
miehelle en ole kertonut, enkä kerro.. olen ajatuksissani päätynyt eroon.. nyt vain koitan kerätä rohkeutta kertoa se miehelle.. ulkoisesti meidän elämä on hyvää mutta ongelmat on vain liian isoja selvitettäviksi kun olen itse ihan hajalla... ja mikään ei sitä tosiasiaa poista että petin.. joten parempi erota, koska sitä mies ei koskaan antaisi anteeksi jos kuulisi, ja silloin erosta tulisi mahdollisismman hankala ja inhoittava lapselle... :(
mutta en kyllä ihan ymmärrä miten ap kehtaa itkeä miehelleen kun toinen mies ei välitäkkään...
Vähän samalta kuulostaa tilanne myös täällä. Mulla on oikeesti ihana mies, kiltti, ahkera, huumorintajunen. Ei ota alkoa eikä polta. Mä vaan oon niin väärä ihminen hälle. Kun sen olis aikanaan tajunnu eikä menny naimisiin. Mä olen niin tyhmä. Mies "luulee"rakastavansa" mua mut olen melkein varma, et haluaa vaan elää siinä uskossa, eikä myöntää asioita. Mulla on rakkaus loppunu jo ajat sitten. Mutta en eroakaan ole uskaltanut ottaa puheeksi kun ei ehkä sitä konkreettista syytä ole. Kaikenlisäks mä olen niin säälittävä, et olen myös sotkenu tähän kolmannenkin osapuolen. Tiedän mitä mun pitäs tehdä, mutta uskallusta ei ole ainakaan vielä. :(
 
olin 17 kun mentiin naimisiin mies on minua 7 vuotta vanhempi. ja nyt olen siis rakastunut tähän toiseen enkä tiedä pystynkö unohtaan häntä.....oman miehen kanssa on vaan sitä arkielämää hän ei ole koskaan minua lyönyt eikä mitään muutakaan mutta se seksi ja rakkaus on hiipunut minu osalta.
 
apua
Alkuperäinen kirjoittaja minä84:
Sanokaa mitä hittoa mä teen??? Tapasin monen vuoden jälkeen yläaste aikaisen seurustelu kaverin baarissa muutama kuukausi sitte sen jälkeen en ole saanut häntä mielestäni minä olen ollut se joka on pitänyt yhteyttä häneen no vapun aikaan hän soitti ja pyysi mua tuleen kylään kaverilleen jossa itekkin oli päätin mennä ja hän vei minut toiseen huoneeseen ja lopulta sänkyyn. Petin siis miestäni! Olen kertonut miehelleni ite tapahtuneesta. Ongelma on se että välitän tästä toisesta muta hän on vaan sen yhen kerran soittanut ja pari kertaa vastannut mun viesteihin eilenkin kysyin siltä että halun selvyyttä että tunnetko mua kohtaan mitään ensin se sano että ei osaa sanoa mut sitte ku lypsin niin sano että tuntee jotain. Unohanko koko tyypin vai??? Mieheni suuttui eilisen puhelun jälkeen kun sai tietää kenen kanssa puhuin....Auttakaa!!!!! T.vaimo ja kolmen lapsen äiti
 
herää jo
Alkuperäinen kirjoittaja minä84:
olin 17 kun mentiin naimisiin mies on minua 7 vuotta vanhempi. ja nyt olen siis rakastunut tähän toiseen enkä tiedä pystynkö unohtaan häntä.....oman miehen kanssa on vaan sitä arkielämää hän ei ole koskaan minua lyönyt eikä mitään muutakaan mutta se seksi ja rakkaus on hiipunut minu osalta.

Se toinen mies ei rakasta sinua, se ei halua edes pitää yhteyttä eikä edes nähdä. Se halusi sulta seksiä, sai sitä ja nyt ei halua olla sun kanssa tekemisissä. Miksi sä et voi käsittää tätä?
 
unohda
Alkuperäinen kirjoittaja minä84:
olin 17 kun mentiin naimisiin mies on minua 7 vuotta vanhempi. ja nyt olen siis rakastunut tähän toiseen enkä tiedä pystynkö unohtaan häntä.....oman miehen kanssa on vaan sitä arkielämää hän ei ole koskaan minua lyönyt eikä mitään muutakaan mutta se seksi ja rakkaus on hiipunut minu osalta.
tokkopa sinä rakastat... ihastunut ehkä olet johonkin mielikuvaan miehestä. ja jos mies ei ilman lypsämistä osaa kertoa tunteistaan... joo, se ei todellakaan rakasta sinua. ei kannata jatkaa haaveilemista tästä miehestä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja herää jo:
Alkuperäinen kirjoittaja minä84:
olin 17 kun mentiin naimisiin mies on minua 7 vuotta vanhempi. ja nyt olen siis rakastunut tähän toiseen enkä tiedä pystynkö unohtaan häntä.....oman miehen kanssa on vaan sitä arkielämää hän ei ole koskaan minua lyönyt eikä mitään muutakaan mutta se seksi ja rakkaus on hiipunut minu osalta.

Se toinen mies ei rakasta sinua, se ei halua edes pitää yhteyttä eikä edes nähdä. Se halusi sulta seksiä, sai sitä ja nyt ei halua olla sun kanssa tekemisissä. Miksi sä et voi käsittää tätä?
Mulle tuli ihan samat fiilikset, että ei rakasta. Halusi vain seksiä. Mä en ihan heti usko, että sinkku mies yht´äkkiä haluais alkaa kolmen lapsen isäpuoleksi. :/
Vappuna käytti vain ap:ta hyväkseen.
 
oikeesti
Alkuperäinen kirjoittaja herää jo:
Se toinen mies ei rakasta sinua, se ei halua edes pitää yhteyttä eikä edes nähdä. Se halusi sulta seksiä, sai sitä ja nyt ei halua olla sun kanssa tekemisissä. Miksi sä et voi käsittää tätä?
Näin on. Kyse ei ole siitä, että kyseisellä miehellä olisi mennyt pupu pöksyyn, se ei vaan alunperinkään halunnut sinusta yhden yön hauskuutta enempää.

Mie kyllä säälin sinun oikeaa miestäsi. Toivottavasti hän ymmärtäisi ansaitsevansa paljon parempaa.

Toki toivon, että säkin ap saisit elämäsi kondikseen! :hug:
 
memmu
Siis....eihän se toinen edes tunnu olevan sinusta kiinnostunut...haloo, mitä sä vielä roikut sellasen perässä. Pidä kuule omasta miehestäs kiinni vaan jos noinkin ihanan miehen olet saanut joka vielä on antanut anteeksi tuollaisen paska käytöksen! Sinuna koittaisin olla hyvin mielinkielin miehellesi ja hyvittää pettämisen kaikin mahdollisin keinoin ja paikata menetettyä luottamusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t878980#m8623427
Valitettavasti masennus ei häviä miestä vaihtamalla. Aluksi voi tuntua, että kaikki ongelmat on tipotiessään ja olo mitä ihanin, mutta totuus odottaa nurkan takana.
Toivon, että "minä84" haet apua ongelmiisi, jos et jo jossain terapiassa käy ja hoidat itsesi kuntoon. Voimia ja tsemppiä, sillä lapsesi tarvitsevat sinua. :flower:
 
..
Ei se tarkota sitä, että jos kerran pettää, niin aina pettää. Toivottavasti ap vain ottaa tästä opiksi. Tottakai, jos et miestäsi enää rakasta ja halua, etkä halua enää yrittää, niin eroa.
Meidän pitäisi jokaisen oppia pitämään parempaa huolta siitä omasta parisuhteesta, hoitaa ja vaalia sitä.
 
ymmällään
Alkuperäinen kirjoittaja Pulassa:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
mä voin hyvin samaistua tähän ap juttuun.. itsellä vähän samanlainen tilanne... tosin meillä on parisuhde vituillaan, mulla paha olla (sain lääkkeet) ja olen ihastunut työkaveriin, jonka kanssa myös harrastin seksiä...
miehelle en ole kertonut, enkä kerro.. olen ajatuksissani päätynyt eroon.. nyt vain koitan kerätä rohkeutta kertoa se miehelle.. ulkoisesti meidän elämä on hyvää mutta ongelmat on vain liian isoja selvitettäviksi kun olen itse ihan hajalla... ja mikään ei sitä tosiasiaa poista että petin.. joten parempi erota, koska sitä mies ei koskaan antaisi anteeksi jos kuulisi, ja silloin erosta tulisi mahdollisismman hankala ja inhoittava lapselle... :(
mutta en kyllä ihan ymmärrä miten ap kehtaa itkeä miehelleen kun toinen mies ei välitäkkään...
Vähän samalta kuulostaa tilanne myös täällä. Mulla on oikeesti ihana mies, kiltti, ahkera, huumorintajunen. Ei ota alkoa eikä polta. Mä vaan oon niin väärä ihminen hälle. Kun sen olis aikanaan tajunnu eikä menny naimisiin. Mä olen niin tyhmä. Mies "luulee"rakastavansa" mua mut olen melkein varma, et haluaa vaan elää siinä uskossa, eikä myöntää asioita. Mulla on rakkaus loppunu jo ajat sitten. Mutta en eroakaan ole uskaltanut ottaa puheeksi kun ei ehkä sitä konkreettista syytä ole. Kaikenlisäks mä olen niin säälittävä, et olen myös sotkenu tähän kolmannenkin osapuolen. Tiedän mitä mun pitäs tehdä, mutta uskallusta ei ole ainakaan vielä. :(
tällänen tilanne on ihan perseestä.. kun ei halua miestä loukata kertomalla pettämisestä, mutta tosissaan erotessa toinen vois kyllä kaivata konkreettista syytä... mutta jos kertoo totuuden niin erosta tulee sotkuinen ja ikävä, mikä ei ole hyvä jos on lapsia... :(
 
greetta
Sinulla on miehesi kanssa kolme lasta. Ajattele nyt lapsiasi tässä asiassa. Et voi elää noin vastuuntunnottomasti. Ehkä sinun olisi paras puhua jonkun luotettavan ammatti-ihmisen kanssa tilanteestasi.
 

Yhteistyössä