itkettää.....

mä en tiedä löydänkö oikeita sanoja nyt mut yritän. syön masennuslääkettä ja opamoksia. joka päivä tulee ahdistava ja epätodellinen olo ja sitten tulee sellanen että päätösten teko on vaikeaa joka tulee myös silloin kun olo on vähän parempi rauhoittavan oton jälkeen mä vaan jahkailen ihan pienistäkin imuroisko? käviskö kaupassa? yms...vaikka nuo asiat täytyy tehdä. epätodellisen olon aikana en pysty ajaan autoa tai siis se olisi aika varallista. mulla on todettu masennus ja olikohan se nyt derelisaatiohäiriö tai joku sellanen....mä en vaan enää jaksa....kotona käy apua ja hoidan kotona kuopusta......mua pelottaa mä en selviä koskaan.... :'( Kiitos jos jaksatte lukea! :flower: Niin ja lisäksi mulla on synnynnäinen vika pikkuaivoissa johon myös syön lääkettä.
 
Halaus sulle, ja uskoa että huominen kantaa. Masennuksessa on se pirullinen puoli et siitä paraneminen on piiiitkä tie. Kyllä varmasti sinäkin selviät, usko pois.
Hae itsellesi apua lienetkin mtt tai muun avun piirissä, soita sinne tai lääkärillesi ja sovi käynti.
Tsemppiä
 

Yhteistyössä