toinen mies!!

tyttis78
Heippa ap!

Tiiätkö, minä ymmärrän sua. En hyväksy sun pettämistä, mutta ymmärrän, miltä tuntuu kohdata ihastus/rakkaus vuosien takaa.

Itselläni on yli 10 vuoden ajan kummitellut ensirakkauteni, joka oli "sievää ja viatonta" (ei sekstailtu), mutta siitä huolimatta rakastettiin kyllä toisiamme. Itse en vain ollut valmis vielä seksiin. Meillä meni aikanaan poikki, mutta syy jäi mulle epäselväksi. Itse olen aina silloin tällöin ajatellut, miksi meillä meni poikki, oisko voinut tulla mitään jne. Pidetään säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä ja tiedän, mitä hän tekee nykyään yms.
Toisinaan näen unta hänestä. Sille en mitään voi. Useasti näen hänestä unta silloin, kun oman miehen kans menee huonommin. Alitajuntako siis tekee tepposia? ;)
Mutta omalla tavallaan seurustelumme ja sen poikki menemisen käsitteleminen on mulla jäänyt väliin tai vielä kesken. Silloin harvoin, kun häntä näen, sydän pamppailee kyllä. Toisinaan haaveilen elämästä hänen kanssaan.
Mutta tulisiko elämästä hänen kanssaan mitään? Tuskin. (Tai mistä sen tietää). Sama arki siihenkin tulisi ongelmineen ja riitoineen - ja ainakin minun kohdalla olisi, että etsisin sitä samaa ensirakkauden tunnetta kuin 10-15 vuotta sitten. Onko sullakin kyse samasta?

Älä tee hätiköityjä päätöksiä, älä anna sydämesi sokaistua hetkellisestä ihastumisesta. Anna ajan kulua, älä pidä yhteyttä häneen. Mieti, millainen elämäsi on nyt, kuinka voit tehdä siitä oman miehesi ja lastesi kanssa vielä parempaa.
Anna aikaa itsellesi. Voimia ja tsemppiä.
 
en lukenut aivan koko ketjua mutta ap:n viestit nyt ainakin... Lapsellista touhua, ei voi muuta sanoa. Ajatellen että olet ikäiseni.. Mut ehkä et ole vain kerennyt henkisesti kasvamaan kun niin nuorena lyöttäydyit yhteen miehesi kanssa.

Oletko selllaista ajatellut, että tämän toisen, unelmamiehesi kanssa kaikki menisi aivan samalla tavalla, 9vuoden jälkeen hänkin olisi piereskelevä ällötys joka röhnöttäisi sohvalla odottaen sua tuomaan hälle oluen.. Se kun menee usein niin et tunteet laantuu pahastikin kun tarpeeks kauan yhdes ollaan. Sen vuoksi pitää tehdä töitä suhteen eteen!

Mut tässä tapauksessa toivoisin miehes olevan sen verran aikuinen, et jättäis sut ja vaalis silti suhdetta lapsiinsa. Hän ansaitsee todennäköisesti silti rutkasti paremman naisen kuin sinä olet!!
 
mama82
no mut oletko muutenkaan onnellinen jos olet miestäsi pettänyt.?teet niinkuin parhaaksi koet.mut ei se toinen mies kyllä siltä kuulosta et olisi kovinkaan ihastunut jos ei se edes vastaile sun viesteihin..
 
perhe elämä on välillä vaan niin tylsää! oman miehen kans on samat jutut päivästä toiseen. Tämä toinen mies sanoi kun kysyin sänkyjutusta että oliko se yhden illan juttu niin vastas että taisi olla. sanoi myös että minussa ei ole mitään vikaa kysyin että jos tilanne olisi toinen niin mitäs sitte sanoi että ei ole ajatellut asiaa niin edes. mut sit kysyin että siis jos olisin sinkku niin sanoi että sitte voisi ollakin toinen tilanne meidän välillä. sanoi sillon vapun aikoina että mun ja sen välit lämpeni uudelleen.... ja että mä olin sen ensirakkaus... Voi tätä elämää.... :'( mulle ja mun miehelle on varattu pariterapia jospa se vähän selventäs asioita....mulla on vaan niin ikävä sitä...enkä mahda sille mitään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja eh..:
No onhan se ap:n mies todella julma ja itsekäs ihminen kun ei suostu oleman tukena vaimolleen, joka noin julmasti hyljättiin. Kyllä ap:n miehestä pitäisi sen verran empatiaa löytyä, että tukisi vaimoaan noin vaikeana aikana. Vähintä mitä ap:n mies voisi tehdä, on lohduttaa vaimoaan ja pitää vaimonsa kanssa vaikka joku tyttöjen ilta, tiedättehän, otetaan pari siideriä, itketään ja haukutaan tuollaiset seksin perässä juoksevat miehet maan rakoon. Kyllä tässä nyt on ap:tä kohdeltu todella huonosti, ja oma mieskin vaan viitsii mököttää!!1!
Täh? Ei voi olla tosi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä84:
perhe elämä on välillä vaan niin tylsää! oman miehen kans on samat jutut päivästä toiseen. Tämä toinen mies sanoi kun kysyin sänkyjutusta että oliko se yhden illan juttu niin vastas että taisi olla. sanoi myös että minussa ei ole mitään vikaa kysyin että jos tilanne olisi toinen niin mitäs sitte sanoi että ei ole ajatellut asiaa niin edes. mut sit kysyin että siis jos olisin sinkku niin sanoi että sitte voisi ollakin toinen tilanne meidän välillä. sanoi sillon vapun aikoina että mun ja sen välit lämpeni uudelleen.... ja että mä olin sen ensirakkaus... Voi tätä elämää.... :'( mulle ja mun miehelle on varattu pariterapia jospa se vähän selventäs asioita....mulla on vaan niin ikävä sitä...enkä mahda sille mitään...
niinhän se elämä on välillä tylsää.. mut ei se pettämällä kuule parane. sama tylsyys tulee muidenkin kanssa ajan kaa eteen. tuo nyt on taas ihan selvää et se mies ei ole susta kiinnostunut, halusi vaan panon.. mut aloita nyt sillä että älä tuputa itseäsi hälle enää. pahennat vaan miehesi ja sinun asioita jos koko ajan pidät yhteyttä.
 
kaamea-akka
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:
Alkuperäinen kirjoittaja eh..:
No onhan se ap:n mies todella julma ja itsekäs ihminen kun ei suostu oleman tukena vaimolleen, joka noin julmasti hyljättiin. Kyllä ap:n miehestä pitäisi sen verran empatiaa löytyä, että tukisi vaimoaan noin vaikeana aikana. Vähintä mitä ap:n mies voisi tehdä, on lohduttaa vaimoaan ja pitää vaimonsa kanssa vaikka joku tyttöjen ilta, tiedättehän, otetaan pari siideriä, itketään ja haukutaan tuollaiset seksin perässä juoksevat miehet maan rakoon. Kyllä tässä nyt on ap:tä kohdeltu todella huonosti, ja oma mieskin vaan viitsii mököttää!!1!
Täh? Ei voi olla tosi.
taisi olla sarkasmia... :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä84:
lisätään vielä samana päivänä kun petin niin vein tämän miehen toiselta paikkakunnalta tähän kaupunkiin jossa ite asun se meni kaverinsa kans yhteen baariin ja kas kummaa oma mies halus vapaahetken ja kävi samalla terassilla juomassa limukan niin tää tyyppi oli menny mihelleni jutteleen ja kysyny että haittaako jos se on mun kans kaveri.....mies oli sanonu että ei...samana iltana minä hommasin kyydin ja hain tämän tyypin iltaa istuun minun kans baariin kun en halunnut yksin istua ja olin jossakin hiton hurmiossa :'( no yritin pussata pariin kertaan mutta se totes että nyt ei jaksa....yritin kysyä myös että meneekö sen mielestä kaverit sänkyyn? ei vastausta....sitten päädyttiin jonkun porukan mukana jollekkin yöksi mutta sielä vain nukuttiin...mä en tiedä mitä se haluaa ja miksi hitossa meinaan koko ajan soittaa sille tai laittaa viestiä :'(
vaan mutta tosi teinimäistä touhua oikeesti..miehesi vielä viittii sua katella..

 
Alkuperäinen kirjoittaja kaamea-akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:
Alkuperäinen kirjoittaja eh..:
No onhan se ap:n mies todella julma ja itsekäs ihminen kun ei suostu oleman tukena vaimolleen, joka noin julmasti hyljättiin. Kyllä ap:n miehestä pitäisi sen verran empatiaa löytyä, että tukisi vaimoaan noin vaikeana aikana. Vähintä mitä ap:n mies voisi tehdä, on lohduttaa vaimoaan ja pitää vaimonsa kanssa vaikka joku tyttöjen ilta, tiedättehän, otetaan pari siideriä, itketään ja haukutaan tuollaiset seksin perässä juoksevat miehet maan rakoon. Kyllä tässä nyt on ap:tä kohdeltu todella huonosti, ja oma mieskin vaan viitsii mököttää!!1!
Täh? Ei voi olla tosi.
taisi olla sarkasmia... :D
Toivottavasti :LOL:
 

Yhteistyössä