Hakutulokset

  1. L

    Miksi kaikki on aina katkeria opettajille niiden pitkistä kesälomista mutta kukaan ei koskaan näyttelijöille?

    Ja meijän lapsen ope teki tunteja muille sen jälkeen kun loppu oman luokan päivä. Ei se todellakaan lähteny kotiin klo 14. Sitten alko ylempien luokkien vedot ja suunnittelut jne. Ja mitä olen monia opettajien lapsia hoitanut, kas kun ne eivät tule hakemaan töiden jälkeen klo 13 tai 14. Aivan...
  2. L

    Lastenvaunut paloi rappukäytävässä

    Olihan tossa että jollei saa vietyä kotiinsa tai jaksa raahata vaikka koppiinsa niin pihalla. Mutta että käytävässä EI saa säilyttää. Sisko vaihtoi kämppää tultuaan äidiksi ja kyllästyttyään hissittömään taloon kera vaunujen. Ei ajatellu että hän voi rikkoa sääntöjä ja tehdä miten huvittaa vaan...
  3. L

    Mikä sika-nautajauhelihassa on muka niin kamalaa?

    Sika-nauta ei oo hyvää ja maistuu rasvasemmalle. Meillä syödään nautaa. Onko se ap niin vaikeaa käsittää että makuja ja mieltymyksiä on monenlaisia? Samallalailla voisin kysyä sulta että mikä muka naudassa on niin kamalaa kun minä tykkään siitä enemmän.
  4. L

    Lastenvaunut paloi rappukäytävässä

    Niimpä. Tässä talossa ei enää ole mitään semmosta käytävissä tai rappujen alla kun tuli niin tiukka ukaasi asiasta. Ei tavaraa eikä kärryjä. Ja kyllä, olen itsekin roudannu millon varastoon jne vaunut.
  5. L

    Laktoosi intoleranssi, tutkitaanko sitä jos selkeät oireet vai miten kouluruokailu?

    No ompa tyhmää. Omanikin juo jompaakumpaa koulussa ja samaten muutkin saavat valita.
  6. L

    Työtarjous - Tarkastaako työkkäri ottiko yhteyttä?

    Itse olen ollu korkeintaan vuoden työttömänä ja silti saanu osotuksia. Olen ollut aktiivinen työnhakija ja saanu paikat aina muuta kautta kun tökäristä. Toki olen reagoinut osotuksiin asiallisesti, ne on olleet paikkoja mihin olisin voinutkin mennä. Ei me kaikki asiakkaat olla vaan lusmuja ja...
  7. L

    Laktoosi intoleranssi, tutkitaanko sitä jos selkeät oireet vai miten kouluruokailu?

    Ei joutunu. Mutta piti käyä lekurissa selvittämässä ja pyytämässä papru. Sanoivat että kun on selvä yhteys niin ei juota sitä litkua.
  8. L

    Laktoosi intoleranssi, tutkitaanko sitä jos selkeät oireet vai miten kouluruokailu?

    Meillä kouluun menijälle piti olla todistus laktoosivaivasta. Oireisto selvä ja maha reagoi joten syö sen mukaan.
  9. L

    Työtarjous - Tarkastaako työkkäri ottiko yhteyttä?

    En tiedä.Mun osotuksissa luki että työkkäri saattaa tarkistaa. Tein kyllä käsketysti enkä ottanu riskiä ja karenssia sen seurauksena jos oisivat tarkistaneet. Ei mun pitäny ilmottaa eikä lukenu että paikkakaan ilmottas. Vain että tökäri voi olla yhteydessä työpaikkaan. Ehkä ne tarkisti sitten...
  10. L

    Plaston taaperokärry uutta vai vanhaa mallia

    Käytännössä ei ole eroa mitään. Toisissa vain renkaat erilaiset. Lasta ajatellen aivan sama kumpi on.
  11. L

    Ruoka edellisenä päivänä

    Monestikin tehään. Nytkin on lautasella eilen tehtyä.
  12. L

    Huoooh! Meidän tyttö nukkuu varmaan vielä kouluikäisenäkin vaipoissa

    Kyllä ne vaativat säännöllistä käyttöä. Omani kohdalla ehdittiin puhua pillereistäkin mutta alkoi oppia 6v hälyn avulla eikä tarvittukaan lääkehoitoa.
  13. L

    olen raskaana...

    Se kokemus riippuu ihmisestä ja kivun siedosta yms. Yhdelle helvettiä ja toiselle suht kivutonta. Kyllä se sattui ja tosi kovasti. Paljon oli merkitystä sillä miten kipuun suhtautui ja sitä käsitteli.
  14. L

    Maksaako muka työttömille terveyskeskuskäynnit

    No eipä se koskaa oo ilmasta ollu työttömänäkään.
  15. L

    Onko normaalia ettei vauva itke?

    Toiset ny on semmosia etteivät turhista narise ja itke. Siinä kun toinen karjuu HETI paikalla palvelua. Omani on lajia joka ei heränny hiljakseen nälkään jne, se karjuminen alko samantien ja auta armias jos ei HETINYT saanu tissiä suuhun. Mutta esim eräät hoitamani kaksoset olivat kuin yö ja...
  16. L

    Miksi nudisteilla on rillit?

    Mitä ihmeen kippolaseja sää käytät jos ne peittää puolet päästä? Vai onko sulla minimaalisen pieni pää?
  17. L

    Miksi nudisteilla on rillit?

    No ei mun rillit ainakaan kehoa peittämään oo tehty vaan avuksi näkemiseen. Ei ne oo vaatteet joten saa nudistitkin sellasia käyttää.
  18. L

    Specsaversin laseista tietävät!

    Mullakin kokemusta sekä kalliista liikkeestä että edullisesta. Eroa muuta ei oo ollu kun hinta. Laatueroja ei oo. Kestäneet kaikki jne. Mutta ennemmin maksan sen 120e kun 400e.
  19. L

    milloin miehesi sanoi haluavansa lapsia kanssasi

    Me jos seurustellessa puhuttiin asiasta ja molemmilla samansuuntaiset ajatukset että oishan se kiva jos joskus saatais muttei se semmonen pakkoasia ollu kummallekaan. Saatiinhan me sitte vuosien jälkeen tuo yksi. Ja kumpikaan ei ole halunnut lisää.
  20. L

    Specsaversin laseista tietävät!

    En tiiä mitkä ne peruslinssit on. Työkaveri oli vasta ostanu ja maksanu sen perushinnan ilman linssimaksua. Mulle tulee hiontaa jne ni aina joudun maksamaan linsseistä. Itellä on tosta puljusta lasit ja miehellä. Molemmat ollaan oltu tyytyväisiä laatuun joskin on muuten aika käydä tarkastamassa...

Yhteistyössä