Hakutulokset

  1. B

    vauvakuume mutta ei vielä

    Moikka vaan kaikille :wave: Tulin ihan vain piipahtamaan ja lukemaan, että mitä teille kuuluu :) Ja tervetuloa uusille! Aloitin uudet työt kaksi viikkoa sitten, joten työajat on venynyt pitkiks, sillä uuden opettelu on hitaamman puoleista. Kun lähtee töihin klo 7.15 ja on kotona noin klo...
  2. B

    vauvakuume mutta ei vielä

    Lomakiireitä piisaa... Tulin vain toivottamaan teille hyvää juhannusta! B) Ja sen verran luin ketjua, että tahdon myös mamitrea onnitella, joten: Muhkeen paljon onnea :flower: Aivan mahtava juttu! :hug:
  3. B

    kakkujen hankinta

    Mä olin erittäin tyytyväinen Amican (Fazer Amica) täytekakkuun ja voileipäkakkuun :) Itse en tuolla seudulla asu, mutta eikös Amicalla ole toimipaikkoja ympäri Suomen?! Ja itse ei paljon kannata voileipäkakkua tehdä, tulee melkein yhtä kalliiksi kuin ostettu.
  4. B

    uskallatko mennä solariumiin??

    "Viime vuosina julkaistut väestötutkimukset viittaavat siihen, että solariumien ahkera käyttö lisää melanoomariskiä. Vaurioiden syntyminen riippuu solariumlaitteen tehosta, yksilöllisestä ihon herkkyydestä ja siitä, kuinka paljon aikaa solariumissa vietetään." Otin ton pätkän...
  5. B

    uskallatko mennä solariumiin??

    Uskallan mennä, mutta olen elämäni (25v) aikana käynyt vain noin viisi kertaa solariumissa. Eikös sitä suositella, että joku viis kertaa vuodessa vois käydä?! Mut sit oon muutamia kertoja käynyt sub-valossa ja valohoidossa, koska olen atoopikko. Valohoito on muuten samantyyppinen kun solkku, mut...
  6. B

    vauvakuume mutta ei vielä

    Mä pidän mamitre sulle peukkuja :heart:
  7. B

    vauvakuume mutta ei vielä

    Heippatirallaa!! Tää sivustohan on ihan muuttunut. Mulle tuli melkein paniikki, kun en heti löytänyt meidän ketjua :o Mulla sen verran uutta tietoa tähän meidän perheen vauva yritykseen, että se alkaa aikalailla tasan vuoden päästä. Sinne asti siis täytyy vielä sinnitellä :( Hääpäivä on...
  8. B

    Naantali+lähialueet ja yöpymispaikka

    Niin, ja jos vaan yösijaa etsitte, niin en menis Naantalin kylpylään, sillä hintaan sisältyy saunan ja allasosaston rajaton käyttö, kuntosalin käyttö yms. Tulee nukkuminen turhan kalliiksi. Toivottavasti löydät/löydätte jonkun hyvän yösijan :)
  9. B

    Naantali+lähialueet ja yöpymispaikka

    \ Ok :) Noi oli siis vaan esimerkkejä. Naantalin kylpyssä käy paljon veteraaneja kuntoutuksessa, ulkomaalaiset lomalla, työntekijät kokouksissa yms, joten ruoka- ja palvelutarjonta on ehkä enemmän suunnattu aikuisille kuin lapsiperheille. Siellä on aikuisille viinikellari, kuntosali...
  10. B

    soalrium vai suihkurusketus

    Mä olen ottanut valohoitoa :) Ihotyypistä riippuen siellä ollaan kerrallaan ihan muutamia minuutteja :) Siis saman tyyppinen laite kuin solarium.
  11. B

    Naantali+lähialueet ja yöpymispaikka

    Naantalin kylpylä on ihana paikka, mutta se ei oikein ole suunnattu lapsiperheille. Ei vauva/lastenallasta, liukumäkiä tms.
  12. B

    vauvakuume mutta ei vielä

    \ Mulla on mun mielestä semmoinen normikokoinen suku. Mulla on kolme tätiä ja kaksi enoa ja näistä yhdellä tädillä ei ole lapsia ollenkaan. Mulla on serkkuja yhteensä yhdeksän kipaletta :) Mut kysymys olikin, että monta mun lapsella olis... Eli, jos meillä olis nyt lapsi, meidän lapsella...
  13. B

    vauvakuume mutta ei vielä

    \ Tervetuloa Katbe :heart: Minäkin siis vasta kuumeilen, mutta pari ystävää ja sisko tietävät ainakin sen, että alamme yrittämään lasta vasta noin vuoden päästä. Siskoni kysyikin, että odotammeko papin aamenta ennen kuin yritämme :laugh: Sitten jos joskus olen raskaana, YRITÄN varmasti...
  14. B

    REHELLINEN MIELIPIDE

    Tutulla poikien nimet Sasu ja Samu. Mun mielestä ihan kivat nimet :)
  15. B

    auttakaa laskemaan

    Korko voidaan sopia kiinteäksi joko koko laina-ajaksi tai määräajaksi. Lainan korko on yleensä sidottu euriborkorkoon tai pankin omaan primekorkoon. Esim. tasalyhenteisessä lainassa lyhennyksen määrä pysyy vakiona. Lyhennyksen yhteydessä maksetaan myös korot. Maksettava summa, joka sisältää...
  16. B

    vauvakuume mutta ei vielä

    Testasin vaan, et tuleeko mun viestit läpi, kun viime viikolla kun yritin tänne rustata ja kun painoin Lähetä-nappia, se ilmoitti virheestä?! Nyt se teki sen saman, mut kirjoitan asiani uudestaan :) Tervetuloa uusille! Mukavaa, että porukkaa kasvaa :heart: Voih, oon niin onnellinen teidän...
  17. B

    vauvakuume mutta ei vielä

    Testing testing...
  18. B

    nimiongelma?!

    Elias tuli ekana mieleen :)
  19. B

    Olenko mielestänne lihava?

    Et todellakaan! Miksi moista mietit?
  20. B

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    \ Onko hääpari kertonut, mikseivät halua kummilastaan häihinsä? Tarkoitan siis, jos he kerran tietävät, että Teidän lapsillanne on sopeutumisvaikeuksia ja Teillä lapsenhoitovaikeuksia, niin eivätkö he voi joustaa teidän kohdallanne ja kutsua koko perheen? Jos heille on kerran niin tärkeää...

Yhteistyössä