Hakutulokset

  1. N

    Minkä ikäisen voi jättää ihan luvallisesti vahtimaan kotiin

    \ :headwall: niin sitä pitää.
  2. N

    sivuhistoria pois?

    :laugh: Taas näitä jotka eivät uskalla surffailla netissä just siellä missä tykkäävät. Pitää jälkensä peittää. Heh. :D
  3. N

    ÄITIYSPAKKAUS 07 KELAN SIVUILLA

    jipii..eipähän tarvitse kenenkään enää täällä kiistellä sen jakamisajankohdasta.
  4. N

    G: koira vai lapset

    \ Kissat on niin kivoi.
  5. N

    G: koira vai lapset

    \ Joo, kyllä näin on.
  6. N

    G: koira vai lapset

    Vai että mitä mieltä? Mitäs meinaat? Kyllä kyselyn saa aikaiseksi mistä vaan... Ai niin kissan tietty pitäisin.
  7. N

    Äkkiä apuja gluteenittomasta kakusta!

    \ Mistä ne mannasuurimot tehdään? Glut. korppujauho esim käy. Tai ne jauhot mistä teet kakunkin.
  8. N

    Ei miellyttäny ukon silmää

    Ja eukko muuttu punasex...eihän se pimeessä sitä nää.Onko sun ukkos komeeki, kun noin oli varaa moittia??
  9. N

    eroamassa?

    No ei ku uus kik-keli kehiin. Katso että saat perämetti ja rintamaita riittävästi. Ja muista että mies oli tietenkin persoonallisuushäiriöinen ja juoppo, kuten kakki yh:t sanoon. Niin ja yleensä haukutaan vielä pedofiiliksi jo saa lapsiin tapaaamisoikeuden. Jee jee
  10. N

    Kiihoittaako teitä oman alapään ajelu?

    En sen enempää ku hiusten harjaamisestakaan... eli en just yhtään :D
  11. N

    Onko haittaa, jos jättää yöksi sperman sisään?

    Ja täällähän arvon leidit taistelee jo siitä kuuluuko se tussu pestä ennen vai jälkeen vaiko koskaan...kun kysymys oli että ONKO HAITTAA JOS JÄTTÄÄ SPERMAN SISÄÄN YÖKSI? Aloittakaa oma ketju noista pesuistanne!
  12. N

    Tapaus Kati Fors

    ehka kyse on siita, etta moraalisesti ja jarkevasti toimittuna edellinen suhde lopetetaan ennenkuin uusi aloitetaan. voihan myos olla, etta vanhaa suhdetta ei lopeteta, ennenkuin uusi on mahdollinen, koska ei haluta olla yksin. tama tietysti tarkoittaa sita, etta vanhassa roikutaan, kunnes...
  13. N

    Missä iässä kaiken "syöminen" pois??

    Meikäläisen suosikkiaihe!!! B) Meillä siis poika reilut 1 1/2 v ja edelleen kauaa kaikkea, minkä löytää eteensä!!!Ja kaikki hampaat on tullu...Olen tullut siihen tulokseen, että toiset vaan on sellasia, että tutustuu ympäristöönsä työntämällä kaiken suuhun...ja ihan normaalia se taitaa olla...
  14. N

    Onko muita noin 43-v. lasta toivovaa tai saanutta?

    Mulle sanottiin, että nelikymppisen mahdollisuus onnistua keinohedelmöityksessä on viisi prosenttia per kerta, mutta luonto on viisaampi. Muuta en tiedä. Olen aloittaja ja mielelläni luen teistä muista vanhoista raskautujista lisääkin vielä.
  15. N

    lähivanhemman vastuu?

    Aina näissä keskusteluissa on se juttu, että jokainen kertoo oman tarinansa, oman kokemuksensa eikä ymmärrä että jollain toisella tilanne voi olla täysin toisenlainen. On normaalisti toimivia lähejä, vastuunsa tuntevia etiä, on hankalia lähejä ja välinpitämättömiä etiä ja kaikkea siltä väliltä...
  16. N

    Erityiskorvikkeen aloituksesta

    Hei Leonella, koska lapsesi oireilee ruoka-aineisiin ihoreaktiona niin silloin näät uusien ruokajuttujen kanssa helposti sen, että aiheuttaako nokkosihottumaa siten, että sipaiset uutta ruoka-ainetta lapsesi otsalle pienelle alueelle. Yleensä 5-10min sisällä siihen kohtaan nousee nokkosihottuma...
  17. N

    Verkkokauppa Move joutuu käräjille

    :/ amway toimii samalla tavalla kuin move.höynäyttävät ihmisiä.lupasivat auttaa toiminnassa 2-5v.nyt olen rahavaikeuksissa enkä heistä ole enää kuullut mitään. :headwall:
  18. N

    onko yhtään miestä joka EI

    Niin, suurinpiirtein tuolla tavalla munkin mies sanoo, kun olen joskus sitä kysynyt, että harrastaako hän sitä. Ja meillä se ei kyllä ole "luvatonta".. mutta minä en vaan tajua sitä, että miten se nyt muka on niin ihmeellistä jos joku EI runkkaa ? Onhan maailmassa miljoona muutakin asiaa, joista...
  19. N

    Petipuuhat ei nappaa

    Emmeköhän me aika moni olla oivallettu, että pitää kommunikoida, pitää keskustella. Mutta entä jos se toinen osapuoli ei vain kykene?! Vaikea sitä on väkisin keskustelua saada aikaiseksi. Toki voin omista tunnoistani miehelle puhua, mutta entä jos hän ei mitenkään vastaa, reagoi, puhumisesta ei...
  20. N

    kun koira ei voi olla yksin.

    Ensinnäkin sillä on liian suuri alue "vartioitavana" jos on koko asunnossa yksinään. Siinä mielessä kylpyhuone oli hyvä ratkaisu.. Olisko ihan mahdottoman kuuloinen ajatus jos ostaisit näyttelyhäkin tms. johon opetat koiran.. Eli kun jää yksin, sen voisi laittaa sinne häkkiin.. Tarpeeksi suuri...

Yhteistyössä