Onko haittaa, jos jättää yöksi sperman sisään?

  • Viestiketjun aloittaja lähetyssaarnaaja
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 21:24 hah haa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 21:10 mira kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 18:59 vierailija kirjoitti:
Mikä keskustelu ja kahden sivun juttu.

Oletteko ihan aivokuolleita kaikki?

Älä muuta sano!!!!! ihan saa kippuras nauraa että ns.aikuiset ämmät puhelee ja vänkäilee noin olemattomia!! mä ainakaan mitään pese, ihanaa kun oman miehen nesteet on sisällä..... aamusti usein pesen, yöllä en ees aina jaksa ja olishan sekin "tökeröä" lähteä äkkiä aktin jälkeen virutteleen!! haloooo....... :headwall:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ja nyt teet samaa ku muut aikuset ämmät jolle naurat!! nythän sä oot samaa sakkia :LOL: :LOL:
no en nyt ihan kun en oo alottanut moista keskustelua enkä ainakaan kauhean kärkkäästi kommentoi enkä hauku toisia kun jokanen saa mielestäni tehdä just niinkuin itsestä parhaalta tuntuu! se siinä onkin etten tajua toisten molllaamista, ihan kuin ite olis aina oikeassa..... eli siis jos mä en pese, on VAIN mun mielipide ettei tartte pestä, mutta en väitä sen olevan ainoa oikea, joku muu saa pestä vaikka 20krt pvässä itteensä ei tee mulle mitään. \|O
 
Ja täällähän arvon leidit taistelee jo siitä kuuluuko se tussu pestä ennen vai jälkeen vaiko koskaan...kun kysymys oli että ONKO HAITTAA JOS JÄTTÄÄ SPERMAN SISÄÄN YÖKSI? Aloittakaa oma ketju noista pesuistanne!
 
huh huh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 14:25 mira kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 21:24 hah haa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 21:10 mira kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 18:59 vierailija kirjoitti:
Mikä keskustelu ja kahden sivun juttu.

Oletteko ihan aivokuolleita kaikki?

Älä muuta sano!!!!! ihan saa kippuras nauraa että ns.aikuiset ämmät puhelee ja vänkäilee noin olemattomia!! mä ainakaan mitään pese, ihanaa kun oman miehen nesteet on sisällä..... aamusti usein pesen, yöllä en ees aina jaksa ja olishan sekin "tökeröä" lähteä äkkiä aktin jälkeen virutteleen!! haloooo....... :headwall:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ja nyt teet samaa ku muut aikuset ämmät jolle naurat!! nythän sä oot samaa sakkia :LOL: :LOL:
no en nyt ihan kun en oo alottanut moista keskustelua enkä ainakaan kauhean kärkkäästi kommentoi enkä hauku toisia kun jokanen saa mielestäni tehdä just niinkuin itsestä parhaalta tuntuu! se siinä onkin etten tajua toisten molllaamista, ihan kuin ite olis aina oikeassa..... \|O
kannattais lukee oma teksti uudelleen!!
vai et hauku.. ohhoh
 

Yhteistyössä