ÄITIYSPAKKAUS 07 KELAN SIVUILLA

Miimari harmaana
Sieviä vaatteita minun mielestä,ilolla otan vastaan! :D Oli se yks äklö vihreä mutta tottuuhan se silmä siihen varmasti :D Mukava kun oli useammat puolipotkaritkin,niitä on mukava ja helppo käyttää bodyjen kans =) Johan noita kuvia onkin ooteltu!
 
Esikoista odottava
Hurjan kauniita vaatteita tällä kertaa! Itse tykkäsin erityisesti juuri siitä vihreäraidallisesta bodysta, mulla on itsellä ollut täsmälleen samanlainen vauvana! Ja nuo neutraalit luonnonvalkoiset bodyt / potkarit on myös tosi kivoja, helppo yhdistää tytöllä tai pojalla haluamiinsa pirteämpiin väreihin. Ihanaa saada noin nätti pakkaus, olen tosi iloinen!!! =)
 
juu-u
Minun mielestäni viimevuotisessa pakkauksessa oli nätimpi pussilakana, frotee tumput&sukat, syöttölappu ja MAKUUPUSSI!

Muuten tosi ihania vaatteita, paitsi ne tumman vihreet puolipotkarit.

Jos ei kuoseista puhuta, niin mielestäni tässä uudessa on paljon käytännöllisempia vaatteita, näytti että olis enemmänkin, mutta eiköhän kuitenkin ihan saman verran. Se naisten kortsu oli hassu :LOL: Niitä tulee yksi, joten pääsee sit kokeilemaan, mutta tuskin tulee ostettua itselle :whistle: Ehkäisyteho 95%!
 
en tykkää
Musta tää uus on aika aneeminen pakkaus. Siis just sellainen ettei millään tavalla erotu pirteydellään. Viime vuotinen oli kyllä miljoona kertaa upeempi! Näin on.
 
ääh, karkas tuo viesti.

niin, munsta nuo vaatteet on pliisuja, ja sitten värit on aika karmeita. Minä tykkäisin iloisemmista kuoseista, väreistä, kuvista. En tykkää pitää vauvalla gollegehousuja ja paitoja, joten sekin on miinusta.

Sääli, ettei sitä mielestäni käytännöllistä gollegehaalaria ole. Plussaa monista potkuhousuista, ja bodyista. aika paljon vaatetta näyttäisi olevan.

Tuo naisten kortsu nauratti :LOL: no, tulee kyllä kokeiltua, jos meille tän pakkauksen aikana vauva sattuu tulemaan. (mies haluis, iä en ehkä just nyt)

Tähänkin pakkaukseen silmä tottuu, ja alkaa taatusti näyttä kivalta, kun pari kertaa ktsoo. Mulla on tullut kaikkien pakkausten vaatteet käytettyä, ja oon tykännyt, ja tosiaan jos raskaana olisin, niin ottaisin myös tän paketin.
 
moksa
IHANA! IHANA! IHANA!
Olen aivan intona kauniista pakkauksesta. Mielestäni viimevuotinenkin oli upea, mutta tässä suosikkejana limenvihreä, vihreä ja beige! Upeaa että tälläinen etuus on! =)
 
joo meijän pikkuselle kyl tulee tää sen -05 rinnalle. niinku nin mageita nää kaikki vihreet jutut :) ja tosi kätsy toi uus kevyempi haalari kun saa kädet ja pikkujalat sinne "pussiin".

no jos jotain negatiivista nyt pitää sit sanoo kun kaikilla on jotain sanottavaa ollu nin toi makuupussi ois voinu olla vähän värikkäämpi. ja haalari on tosi kiva mut sekin hiukka vaisu mutta ei se mitään kaikki käy miulle. varsinmin,raista ja palljo vaatteet ja se aaivan ihana pussilakana. ja hyvä plussa just se et on noita puol potkareita yks enemmän ja se naru hattu :)
 
Ihan oli kivoja ja olivat pienentäneet kevyttoppa ja toppahaalarin kokoa verrattuna 04 haalareihin. Eli vaikka toppahaalari nyt sitten tulee lähes samanlainen, päätin ottaa tuon pakkauksen.

Munkin mielestä noita vaatteita oli enemmän kuin viimevuotisessa pakkauksessa, en kyllä huomannut laskea niitä?

Eli näin marraskuun lapsen vanhempana voin sanoa, että noihin aikoihin syntyneille varmaan aika hyvän kokoset noi toppikset ensi talvelle, siitä iso kiitos Kelalle. En sitten tiedä kuinka taas mahtuu joskus maaliskuussa syntyneille, mutta jospa se nyt ensivuonna sitten vaihtuu kutakuinkin silloin kuin kuuluisikin.
 

Yhteistyössä