onko yhtään miestä joka EI

ST VASTAA
seksuaaliterapeuttina tahdon hieman lyhyesti valaista: kaikki miehet eivätkä naiset todellakaan runkkaa. Sitten tullaan seksuaaliterapeutille, koska on vallalla yleinen käsitys "normaali mies runkkaa usein" ja moni mies, jonka ei tee usein mieli runkata, tulee kysymään "onko minussa jotain vikaa". Arvioituani näitä miehiä totean saman kuin useat tutkimukset, jotka asiaa ovat tutkineet : useat älykkäät ja korkeasti koulutetut ja lisäksi urheliua harrastavat miehet eivät koe halua runkata usein, sillä heillä on muuten niin tyydytttävä elämä; monia mielenkiinnon aiheita; etteivät ehdi seksiä niin paljoa miettiä; silti he ovat täysin heteroseksuaalisia ja seksistä nauttivia miehiä ;). Metinnän aihetta! yleistä en minäkään; on myös korkasti koulutettuja ja älykkäitä seksiaddikteja, mutta riippuvuushan on sitten asia muutenkin ihan erikseen ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 21:54 ST VASTAA kirjoitti:
seksuaaliterapeuttina tahdon hieman lyhyesti valaista: kaikki miehet eivätkä naiset todellakaan runkkaa. Sitten tullaan seksuaaliterapeutille, koska on vallalla yleinen käsitys "normaali mies runkkaa usein" ja moni mies, jonka ei tee usein mieli runkata, tulee kysymään "onko minussa jotain vikaa". Arvioituani näitä miehiä totean saman kuin useat tutkimukset, jotka asiaa ovat tutkineet : useat älykkäät ja korkeasti koulutetut ja lisäksi urheliua harrastavat miehet eivät koe halua runkata usein, sillä heillä on muuten niin tyydytttävä elämä; monia mielenkiinnon aiheita; etteivät ehdi seksiä niin paljoa miettiä; silti he ovat täysin heteroseksuaalisia ja seksistä nauttivia miehiä ;). Metinnän aihetta! yleistä en minäkään; on myös korkasti koulutettuja ja älykkäitä seksiaddikteja, mutta riippuvuushan on sitten asia muutenkin ihan erikseen ;)
Joo. Eivät runkkaa usein mutta runkkaavat kuitenkin! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 22:31 Mies kirjoitti:
Ihmehomma, että tämän palstan mukaan on pakko runkata.

ei ole pakko eikä ole pakko jokaisen miehen vetää lärvejä jossakin baarissa joka viikonloppu ja palailla aamuyöstä tai seuraavana päivänä kotiin jos ei kotona ole tiukkapipo pihtarimuija :)
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 23:06 äiti 40plusplus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 22:31 Mies kirjoitti:
Ihmehomma, että tämän palstan mukaan on pakko runkata.

ei ole pakko eikä ole pakko jokaisen miehen vetää lärvejä jossakin baarissa joka viikonloppu ja palailla aamuyöstä tai seuraavana päivänä kotiin jos ei kotona ole tiukkapipo pihtarimuija :)
:) :flower: :flower:
 
oikea ST
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 21:54 ST VASTAA kirjoitti:
seksuaaliterapeuttina tahdon hieman lyhyesti valaista: kaikki miehet eivätkä naiset todellakaan runkkaa. Sitten tullaan seksuaaliterapeutille, koska on vallalla yleinen käsitys "normaali mies runkkaa usein" ja moni mies, jonka ei tee usein mieli runkata, tulee kysymään "onko minussa jotain vikaa". Arvioituani näitä miehiä totean saman kuin useat tutkimukset, jotka asiaa ovat tutkineet : useat älykkäät ja korkeasti koulutetut ja lisäksi urheliua harrastavat miehet eivät koe halua runkata usein, sillä heillä on muuten niin tyydytttävä elämä; monia mielenkiinnon aiheita; etteivät ehdi seksiä niin paljoa miettiä; silti he ovat täysin heteroseksuaalisia ja seksistä nauttivia miehiä ;). Metinnän aihetta! yleistä en minäkään; on myös korkasti koulutettuja ja älykkäitä seksiaddikteja, mutta riippuvuushan on sitten asia muutenkin ihan erikseen ;)
Aikamoista bullshittiä kyllä. "useat älykkäät ja korkeasti koulutetut ja lisäksi urheliua harrastavat miehet eivät koe halua runkata usein, sillä heillä on muuten niin tyydytttävä elämä;"

Tuo EI VOI olla ammattilaisen mielipide. Aika feikki olet.

t. oikea st
 
Villi Lidia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 08:00 äiti 40plusplus kirjoitti:
ainakaan reiluun kymmeneen vuoteen en ole nähnyt enkä kuullut. mutta ei meistä kumpikaan ole mitään seksikoneita joille vain se tekninen suoritus se pääasia. iän myötä olen huomannut että tulee sitten ne kaikki muut asiat tärkeiksi jopa miehellekin eli kaikki se läheisyys, se että voi nukahtaa toisen kainaloon ja herätä saman peiton alta aina yms
peesi, vaikka puolet nuorempia melkein ollaanki...

Meillä ei alkujaan kumpikaan tykänny oman käden kosketuksesta. se tekninen suoritus ei vain ole sama kuin kaikki se hellyys rakastelun aikana ja jälkeen. Mies sanoo vieläkin ettei runkkaus kiinnosta. Jos asiasta tulee puhetta niin näyttää lähinnä siltä kuin kohta oksentais. ja minä uskon häntä täysin. enhän minäkään ole aiemmin nauttinut ollenkaan oman käden kosketuksesta vaikka olen yrittänyt. nykyään saatan joskus onanoida lukiessani tai ajatellessani seksistä kahden naisen välillä.. sitä en kuitenkaan koskaan tule kokemaan ja mitä väliä! mies kun sormeilee minua, saa minut ihan sekaisin. ja tykkää siitä itsekin. viimeisen parin vuoden aikana olen itsekin alkanut nauttia hänen runkkauksestaan ja suihinotoista, vaikken varinkaan jälkimmäistä olisi ikinä uskonut. nykyisin saatamme joskus runkata toisiamme. joko esileikiksi tai "vain" yhdynnän sijasta jos ollaan sellasessa paikassa ettei seksi onnistu..
 
Niinpäniin
Hehehehehee, se on tämä "kyllä kaikki runkkaa" ja "se on luonnollista" jne... litania semmosta millä ihmiset jotka sitä harrastavat puollustavat itselleen miksi niin tekevät ...

Olen mies, 36 vuotta, naimisissa yli 10 vuotta, en runkkaa vaikka vaimon kanssa ei harrastetakkaan niin usein kuin itse haluaisin.

Miksi näin ... koska mekaaninen seksi ei kiinnosta, säästän "itse asiaan" jossa mukana on tunteet, lämpö, läheisyys ja toisen hyväileminen.

Eli lyhyesti : eipä ole tarvetta

Runkkaaminen kuuluu teini-ikään normaalina kehityksen osana, jos sitä pahemmin joutuu aikuisena parisuhteessa elävänä harrastamaan niin sitten on vissiin jäänyt tunteellisesti sinne teini-ikä asteelle. ;)
 
Niin, suurinpiirtein tuolla tavalla munkin mies sanoo, kun olen joskus sitä kysynyt, että harrastaako hän sitä. Ja meillä se ei kyllä ole "luvatonta".. mutta minä en vaan tajua sitä, että miten se nyt muka on niin ihmeellistä jos joku EI runkkaa ? Onhan maailmassa miljoona muutakin asiaa, joista jotkut nauttii ja jotkut ei. Ei kai se sen kummallisempaa ole.
 
Ei se kulu
Keskustelun sävy koko ajan hieman vinossa, ikäänkuin runkkaajien pitäisi puolustella "pahettaan" (ihan luonnollista) ja ei-runkkaajien todistaa "puhtautensa" (en minä/ minun mieheni tee tuollaista).

Jos runkkaaminen koettaisiin oikeasti luonnollisena, ei tätä keskustelua käytäisi. (Toisaalta montakaan keskustelua tällä palstalla ei tarvittaisi jos seksi ylipäänsä koettaisiin ihan luonnollisena).

Miksi pitäisi "kieltäytyä" runkkaamisesta? Mitä hienoa siinä on ja mitä sillä saavutetaan? Joku tuossa selitti "säästävänsä" naiselle, miksi? Pelkääkö hän että muna pehmenee jos siihen koskee omin käsin?

Minusta vain on tyhmää olla runkkaamatta.
 
=) =) =)
nyt asian ydin on kokonaan kadonnut miksi mies runkkaa.
Siksi, että kokoajan valmistuu uusia siittiöitä kiveksissä ja ne haluavat ulos joko yhdynnän kautta tai omin käsin.

Kun pussit on niin sanotusti täynnä alkaa "panettaa" eli tarve
tyhjentää pussit. Jos naista ei ole saatavilla tai naista ei juuri silloin huvita niin otetaan oma käsi käyttöön. Kuka miehistä kiistää tämän asia??

Sitten vielä tämä selitys, en runkkaa koska säästän vaimolleni kaiken heko heko!! minulla ainakin, jos olen esim pari viikkoa rakastelematta ja runkkaamatta niin tulos on sisään ulos ja laukeaminen, eli rakastelu on ohi ennen kuin haluaisin.
 
Mies
Itse ainakin "perustelen" (jos tätä nyt tarvii jotenkin perustella) runkkaamattomuutta sillä, ettei tarvitse. Enimmillään rakastelutauko on vuorokausi. Mitään parin viikon taukoja ei ole. Silloin, kun vaimo on synnyttänyt, niin hän hoitelee yleensä suulla tai käsin ja vastaavasti minä toisinpäin.

Runkkaaminen ei yksinkertaisesti kiinnosta ja se ei todellakaan tunnu samalta kuin rakastelu tunteiden kera.
 
Uhkea Ulla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 15:02 tosimies kirjoitti:
=) =) =)
nyt asian ydin on kokonaan kadonnut miksi mies runkkaa.
Siksi, että kokoajan valmistuu uusia siittiöitä kiveksissä ja ne haluavat ulos joko yhdynnän kautta tai omin käsin.

Kun pussit on niin sanotusti täynnä alkaa "panettaa" eli tarve
tyhjentää pussit. Jos naista ei ole saatavilla tai naista ei juuri silloin huvita niin otetaan oma käsi käyttöön. Kuka miehistä kiistää tämän asia??

Sitten vielä tämä selitys, en runkkaa koska säästän vaimolleni kaiken heko heko!! minulla ainakin, jos olen esim pari viikkoa rakastelematta ja runkkaamatta niin tulos on sisään ulos ja laukeaminen, eli rakastelu on ohi ennen kuin haluaisin.
Mites niin heko heko, jos mies ei runkuttele? Yrität tuoda omaa kantaasi totuutena esille. Ottaako koville, kun jonkun miehen ei yksinkertaisesti TARVI RUNKATA ja hän EI PIDÄ siitä?

Ei sinun kaikkimiehetkyllärunkkaa-totuutesi ole se ainoa, oikea ja hyväksyttävä totuus.
 
:) :) uhkea Ulla

Ottaako koville jos joku mies ei runkkaa??????

Erikoinen kysymys, se mitä muut miehet tekee, ei minua kiinnosta

yritin vain selittää miksi, mutta et näköjään ymmärtänyt tai sitten et kerta kaikkiaan halua hyväksyä sitä että uhkeutesi ei jotenkin riittäisi miehellesi ja hän sinut saaneena vielä lisäksi runkkaa. Kysymys ei ole naisen riittämättömyydestä.

98 prosenttia miehistä runkkaa ja 2 prosenttia valehtelee tai sitten on todellakin olemassa joku promille joukko jolla ei ole tarvetta siihen kuukaudenkaan selibaatin jälkeen, mutta veikkaisin, että heillä on jokin ongelma esim. siittiöiden vajaa tuotanto.
 
Nainen 1973
Kai se vähän liittyy siihenkin, että miten se mies suhtautuu siihen omaan runkkaamiseensa. Jos sen kanssa on sinut, niin sitten kai sitä ei välttis paljon edes mieti, vetääkö handuun milloin ja miksi.

Toisten miesten mielestä se vain on sitten jotenkin säälittävää tai eivät siis suhtaudu yleensäkään masturboimiseen luontevasti.

Oman mieheni mielestä oli kummallista kun sanoin hänelle, ettei mua erityisesti harmita jos hän masturboi, ei se multa ole pois. Hän väänsi suupieliä alaspäin ja sanoi, että "no ei hän ole parisuhteessa ajatellut, että PITÄISI runkata". Minä taas sanoin, että ei pidä, mutta etten mä sitä minään ihmeellisenä asiana pidä. Kun itsekin runkkaan, vaikka olen suhteessa.

Miehen mielestä se taas on merkki siitä ettei oma puoliso riitä... Joten siksi hän omien sanojensa mukaan välttää vetämästä handuun. Kun siitä tulee hänelle itselleen "nolo" fiilis.

Mut eiköhän tuo masturboisi, jos me oltaisiin toisistamme muutama päivä erossa - mutta ei siitä mulle tulisi tilittämään ;-)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 22:27 mun mies kirjoitti:
ei todellakaan runkkaa itsekseen. OLemme puhuneet tästä asiasta ja mun mielestä se on melkein verrattavissa pettämiseen jos mies itsekseen puuhailee. Toki hyväksyn jos saan itse olla katsomassa.

:LOL: :LOL: :LOL: " tuus akka tsiika mä lähen kädelle" :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 13:23 MiesHKI kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 22:27 mun mies kirjoitti:
ei todellakaan runkkaa itsekseen. OLemme puhuneet tästä asiasta ja mun mielestä se on melkein verrattavissa pettämiseen jos mies itsekseen puuhailee. Toki hyväksyn jos saan itse olla katsomassa.

:LOL: :LOL: :LOL: " tuus akka tsiika mä lähen kädelle" :whistle:
:LOL:
 

Yhteistyössä