Hakutulokset

1. Ä

~KesäMassut 2007~

heips! Sellasta tulin ilmoittelemaan et poika syntyi 22.5. paino3460g, pituus 48cm. kotiuduttiin eilen illalla... mut tulen myöhemmin kertoon enemmän. jaksamisia kaikille!
  2. Ä

~KesäMassut 2007~

mä tulin vai tuskissani ilmoittelemaan et äippä poli aika meni hyvin, lääkäri "vähän" ärsytti paikkoja(sorkki ja sattu niin #&%?$!*) et lähtis pikku hiljaa syntymään, ja siitä asti on supistellut koko päivän. =) alkuun kyl tuli kaamee masis/#&%?$!* mut nyt tuntuu jo siltä et ihana päästä masusta...
  3. Ä

~KesäMassut 2007~

huomenet... jokohan sitä kohta pääsis ponnistelee... toinen valvottu yö takana eikä oo päikkäreitä voinu nukkua eilenkään. oon niinku haamu ku tallustan tukka sekasi yms..yms.. :D no, pitäs tästä lähtä äippäpolille vaavin kasvukontrolliin, ku minullaki on sitä sokeri juttua, onneksi on...
  4. Ä

~KesäMassut 2007~

moiks! ekaks toosi paljon onnea hanin perheelle! oon kyllä tosi kade kun sulla jo on nyytti kainalossa.... oon ite niin kipiänä joka paikasta että tahtoisin äkkiä päästä masusta eroon!! keskiviikon neuvola kuulumisia.. paino +1kg/vkk!!!!! (johtuen turvotuksesta, olo on aivan kamala!!) rr...
  5. Ä

~KesäMassut 2007~

oikein paljon onnea tuplaunelma tyttövauvoista!! :flower: täällä jo kolmatta viikkoa odotellaan lähtöä, ja mikä pahinta: kipeät supistukset on kadonneet melkeen kokonaan!!!! :kieh: :/ (paitsi tää koneella istuminen sai taas aikaan sellasen..) :D äippä88 ja masuasukki 37+1 (??)
  6. Ä

~KesäMassut 2007~

täälläkin tosiaan kohta täysiaikainen vauva, vaikka jo sieltä 34 viikolta ollut pelko et syntyy ennen. ja viime viikon keskiviikkona lääkäri meinas et lähipäivinä syntyy... saapa nähdä kuin kauan viel odotellaan.. toivottavasti ei ainakaan sinne ens kuun alkuun :/ :headwall:
  7. Ä

~KesäMassut 2007~

moi! Narulle voimia ja iso :hug: !!! toivotaan että kaikki menee kuitenkin hyvin.. Sitteristä sen verran et se kyllä on todellakin kätevä kapistus, meillä esikko viihtyi hyvin sitterissä ja samoin kuin kolmas totesi, meilläkin joi itsekseen maidot alle puoli vuotiaana sitterissä. mut siinä...
  8. Ä

~KesäMassut 2007~

moiks! jaa-a jokos ois hanilla vaavi kainalossa...?? Ihana että muillakin kovasti pikkuset tekee tuloaan.. Itestä tuntuu että mä en todellakaan oo valmis vielä lähtä synnärille. Siis onhan se ihana saada nyytti kainaloon jne... mut silti takaraivossa koko ajan kolkuttaa et miten sitä tulee...
  9. Ä

Miksi noin nuorena äidiksi?

niin.-..vaikea kysymys, mutta itselläni oli ainakin syynä se että halusin lapsia, vaikka minusta tuleekin yksin hultaja silti rakastan lastani yli kaiken.. tammikuussa on laskettu aikani joten vielä raskauden alkuvaiheita tässä käydään... ehkä sekin auttoi minua asian suhteen kun olen melkein...
  10. Ä

onko muita äidiksi tulevia vuosi mallia 88?

heips.. olen äidiksi tammikuussa tuleva melkein 19 vuotias nuori nainen. Haluaisinkeskustelu kumppnikseni muita äitejä jotka ovat 18 -19 vuotiaita, saisi uusia juttelukavereita heistä. minusta tulee tammikuussa yh-äiti, välit lapsen isän kanssa on hyvät... :D
  11. Ä

~KesäMassut 2007~

\
  12. Ä

~KesäMassut 2007~

moikka! tulin vaan pikasesti kommentoimaan omaa olotilaa. mainaa olla melkonen masis ja itutus päällä.. tai ollu viimeset kaks viikkoa, jotka oon saanu "istua jalat ristissä". Silloin oli vaavi niin alhaalla että on olo ollut kyllä yhtä tuskaa.. keskiviikkona oli äippäpolin käynti ja kaikki...
  13. Ä

~KesäMassut 2007~

heipsistä pitkästä aikaa.... on ollu muka niin paljo kaikkea ettei ole ehtinyt edes lukemaan viestejä, ja nyt niitä oli kasaantunut sellanen pino, että en jaksanit läheskään kaikkea lukea. :ashamed: täällä on hirvee masis päällä.viimeviikolla sokerirasitus ja ma neuvola.. rasitusksesta...
  14. Ä

~KesäMassut 2007~

moro! tulin vaan pikaseen toivottelemaan kaikille oikeen Munarikasta pääsiäistä.... itteä ituttaa kun ei oo keritty hommailee mitään ja koko ajan panettaa aivan himona!!!!! :laugh: en ymmärrä mistä tää taas on tullut, kun tos välillä oli sellanen kausi et ei ois tehny mieli oikeestaan...
  15. Ä

~KesäMassut 2007~

iltaa. mun on pakko nyt vähän purkautua... mä oon niin pahalla päällä ollut koko per*eleen päivän ettei oo tosi!! ukko on ollut päivän pois kotoa ja esikko on vaan möykänny ja huutanu ja ilkeilly mulle koko ajan...ja melkeen kaikki ruuat mitä se on syönyt on tullu pihalle ku se tahallaan puskee...
  16. Ä

Huonoja kokemuksia liian aikaisesta tutista vieroittamisesta

poika oli n. 8kk ikäinen kun ei enää tuntunut tutti olevan ollenkaan tärkeä, joten otin vaan tutit kaappiin, eikä ole niiden perään itkenyt kertaakaan. jos sitä tuttia ei silloin olisi otettu pois imis hän sitä varmaan vielä 4v!
  17. Ä

~KesäMassut 2007~

Olipas tullut tekstiä taas... meillä on netti tökkinyt niin lahjakkaasti ettei oo mihinkään päässy pitkiin aikoihin.. :kieh: Tosta pinnasuojuksesta se on kyl tosi hyvä keksintö ja suosittelen laittamaan, meinaan vaan et itelä meinas muutamaan kertaan lähtä järki kun parhaillaan joku 4 tuttia...
  18. Ä

~KesäMassut 2007~

\
  19. Ä

~KesäMassut 2007~

moi! mä kävin päivällä kirjottaa hillittömän pitkän jutun ja sit alko netti tökkii!!!! :kieh: no mut.. aamulla järkytyin kun katsoin neuvola korttia ja huomasin et viikot on tasan 30 apua!! olin elänyt viimesetpari viikkoa siinä 28 viikossa :laugh: nyt alko sit tuntuu et aika loppuu taas...
  20. Ä

~KesäMassut 2007~

\ minun täytyy hommata kaksosten rattaat ja olen ajatellut sellasia jossa lapset istuu peräkkäin, koska esikko on kuitenki paljon isompi ku tää tulokas. ja kun sen takimmaisen saa aivan makuuasentoon, ni saa vauva olla siel.

Yhteistyössä