onko muita äidiksi tulevia vuosi mallia 88?

heips.. olen äidiksi tammikuussa tuleva melkein 19 vuotias nuori nainen.
Haluaisinkeskustelu kumppnikseni muita äitejä jotka ovat 18 -19 vuotiaita, saisi uusia juttelukavereita heistä. minusta tulee tammikuussa yh-äiti, välit lapsen isän kanssa on hyvät... :D
 
Hei! Täällä on yksi -88 syntynyt 19-vuotias. Joulukuussa ois laskettu aika, ja nyt rv 8+6 :heart: Tuntuu olevan vielä kauheen pitkä aika siihen, kun saa pikkusen syliin.. Mutta toivotaan, että aika menis nopeaa! Onnea sullekkin äippä88 :) Ja koitahan jaksella!
 
talvimamma
juu täälä kans vuosikertaa 88.. seitsemäs vko menossa ja oksettaa niin maan pirusti.. :$
Kahen vkon päästä ois eka neuvolakäynti.. =) vähä jäsnkättää..
pärjäilkää.. :)
 
Heips! :wave: Täällä myöskin 19-vuotias neitokainen (vm. -88). Tietoa ei vielä tarkkaan ole, oonko raskaana, mut toivoa sopii nii vaik isukki ei taitaskaa lasta tässä iässä vielä haluta... :\| Kaipailisin kovasti vauva-asioista jutustelua jonkun ihanan ihmisen kanssa, joten pistäkää kaikki postia vaa tulemaa, ketä vähänkää kiinnostas jakaa kaikenlaisia tuntemuksia ja asioita.. Haluaisin niin puhuu jonkun kanssa.. :hug:
eli.. mertzii88@suomi24.fi

Kiitos jo etukäteen teille, jotka viitsitte vastata! :)
 
Hei! Täälläkin yksi vm-88 äidiksi haluava neitonen, vauvaa ei vielä valitettavasti ole kuulunut, mutta yritys ja halu on kova!! =) On kyllä tosi ihana nähdä miten paljon on samanikäisiä äitejä, koska itseäni jossain vaiheessa hieman arvellutti ajatella lapsentekoa, ehkä juuri iän takia. Mutta jossain vaiheessa halu omasta lapsesta otti voiton ja olen oikein onnellinen jo pelkästä ajatuksesta!! :D
 
Hei!

Täällä kans vuonna -88 syntynyt tuleva mammarainen.. Viikkoja kasassa vasta yhdeksän mutta vahva tunne on että kaikki menee hyvin, loppuun saakka :heart:

Ensimmäisessä varhaisultrassa olen jo käynyt ja siellä kaikki hyvin, sydän pompotteli nätisti :heart: :heart:

Oulusta päin ollaan ja esikoista ootellaan.
 
Heippa!
Tässä kanssa yksi tuleva äiti vm -88, kylläpäs onkin aika monia samanikäisiä :) .
Menossa ollaan raskausviikolla 33, eli lokakuussa laskettu aika.

Messengeriin saapi lisätä; mioea@hotmail.com
 
mmiilia, tällähetkellä asun rauman lähellä =) keväällä muutettiin miehen kanssa tänne. Mistäpäin itse olet? tiedoistani löytyy sähköposti ja mese osoite, jos kiinnostaa alkaa meilaileen.. mesessä tosin käyn joskus harvoin.. riippuu päivästä :D
Meillä on tosiaan melkein sama laskettuaika.. :D aluks mulle määritettiin, et LA ois jo marraskuun 26, mutta sitten ultrassa katsottiin, ettei raskaus ole ihan niin pitkällä..
 

Yhteistyössä