voi vitsi mä oon ihan kateellinen teille kenellä on jotain painoarviota vaavista. mun kohdalla ei oo kertaakaan sellasesta ollu ees puhetta. eikä mitään tollasta et miten paino on noussu per viikko tai jotain. :\|
ois kyl ihan kiva saada enemmän tietoo kaikest tällasesta.
sitten sellanen kysymys. liikkuuko teillä vaavit paljon koko ajan??
ku nyt ku tulee rv 30 ja siit eteenpäin ni on noita liikelaskenta juttuja yms.
mulla on viimepäivät ollu aika hiljasta masussa. olen kyllä liikkeitä sillon tällön tuntenu, mut esim. vähä aikaa takaperin oli sellanen viikko et mylläs koko ajan ihan hirveästi ja nyt on tällast "hiljaiseloa" onko normaalia vai täytyykö käydä nevolassa?? nyt on taas tietty viikonloppu edessä eikä pääse oikeen mihinkään.
kertoilkaapa teijän vaavin liikkeistä ja onko niissä ollu eroja eri päivinä.
jostain syystä nyt taas on iskeny tällanen kauhea paniikkikausi et jos ei päästäkkään loppuun asti
Hani ja Samppa 28+4
ois kyl ihan kiva saada enemmän tietoo kaikest tällasesta.
sitten sellanen kysymys. liikkuuko teillä vaavit paljon koko ajan??
ku nyt ku tulee rv 30 ja siit eteenpäin ni on noita liikelaskenta juttuja yms.
mulla on viimepäivät ollu aika hiljasta masussa. olen kyllä liikkeitä sillon tällön tuntenu, mut esim. vähä aikaa takaperin oli sellanen viikko et mylläs koko ajan ihan hirveästi ja nyt on tällast "hiljaiseloa" onko normaalia vai täytyykö käydä nevolassa?? nyt on taas tietty viikonloppu edessä eikä pääse oikeen mihinkään.
kertoilkaapa teijän vaavin liikkeistä ja onko niissä ollu eroja eri päivinä.
jostain syystä nyt taas on iskeny tällanen kauhea paniikkikausi et jos ei päästäkkään loppuun asti
Hani ja Samppa 28+4