Kiitos onnittelijoille ja masun huomioinneille!
Tätiytyminen on huipppu juttu ja tosi kiva, että poikanen saa niin pienellä ikäerolla kaverin omasta suvusta.
Ilmeisesti kuvan vaihtuminen ei kaikille heti näy, vaikka muutokset tallentaisi... Mähän en nähnyt Katan uutta kuvaa heti, mut joku muu näki. Kummallista.
Mua harmittaa tossa mun kuvassa, kun sattui väljä paita päälle ja asentokin on jotenkin epäryhdikäs. Koitan olla kaverin kuvatessa sit poikkeuksellisen kuvauksellinen... Mennään viikon päästä lauantaina kavereitten luo ja olen toisen valtuuttanut kuvaajaksi, kun musta kuulemma pitää ottaa sellanen kirjahyllyversio. Sukulaiset siis haluu nähdä mun naaman olohuoneesaan... Voi kun kiva.
Tulevat isovanhemmat haluaa kuvia musta ja miehestä, masun kanssa ja ilman. Kuvataan sitten ihan urakalla, vaikka en kameran sillä puolella oikein viihdykään.
Ebbuliini... Ihanaa kommenttia sait masusta.
Tollasia kuuliskin ihan mielellään...
Eilen kyselin tuolla vauvan hikasta ja kovasti nyt olen siinä toivossa, että poikanen olisi pää alaspäin. Hikka siis tuntuu tuolla ihan alhaalla ja samoihin aikoihin tuntui jytkettä ylämasulla sen verran voimakkaasti, että potkuiksi päättelin. Välillä vaikuttaisi olevan sivuttain, mutta muljuamista ei enää enemmälti tunnu. Ei siis kovin laajoja pyörähdyksiä taida enää tehdä. Ultrauksen toivossa odottelen neuvolalääkäriä...
Isyyspakkauksesta oli puhe... Voi sen mun mielestä tehdä, vaikka ei eka oliskaan tulossa. Katsoo vaan sisällön saajalle sopivaksi eli huomioi sen, että tarvikkeita on jo ennestään ja esim. millekään "manuaalille" tuskin on enää tarvetta. Varmasti on mieleinen yllätys.
Maariana... Joo, kyllä mä sain joulun alla allergialääkereseptin, mut ei se lääkäri ihan helpolla sitä kirjottanut. Mä siis tarttesin lääkkeet joulureissulle, koska en voinu olla käymättä paikassa jossa on kissoja ja mä oon niille tosi pahasti allerginen. Jos en ota nappia kutiaa silmät, vuotaa nenä, aivastuttaa ja hengitys takkuaa. Tarviin siis avaavaa piippua, jos en ota nappia etukäteen. Lisäks mulla on useita ruoka-aineallergioita ja niitä välillä tulee lisää... Oireista ei etukäteen uusien kohdalla tiedä, joten turvallisuussyistä pitää aina olla lääkettä mukana. Keväisin ja kesällä vaivaa siitepölyt, jotka myös käy pahimmillaan henkeen. Päivittäistä käyttö ei ole ainakaan tällä hetkellä, mut tolla Cetirizin-lääkkeellä (vai mikä se nyt oli) ei ole havaittu haitallisia vaikutuksia vauvan kehitykseen. Niitä ei kuitenkaan voi testata, joten näyttö on suppea.
Jos sulla siis on tarvetta allergialääkkeille, niin perustele sille lääkärille hyvin... Pakkohan sen on sulle resepti kirjottaa, jos et ilman niitä pärjää. Mullakaan ei ne nenäsumutteet ja silmätipat hoidoks riitä, joten ei ole vaihtoehtoja. Kutinaankaan ei taida olla mitään muuta vaihtoehtoa. Ne tablettimuotoiset onneks tehoaa usein kaikkiin oireisiin. Tuossa edellä mainitussa tosin se huono puoli, että tehostaa alkoholin vaikutusta... Mut eihän se nyt raskausaikana haittaa, kun sitä ei muutenkaan voi käyttää.
Tervehdys uusille! :wave:
On tosiaan ihanaa, kun on keväinen sää... Vielä on kai räntää luvassa, mut toivottavasti ei tee enää mitään takatalvea.
Meille tehtiin
hankintoja... Eilen siis käytiin vaunukaupassa ja mieleiset löytyikin sopivaan hintaan. Samalla ostettiin turvakaukalo ja hoitolaukku, kun se ei kuulunut vaunupakettiin. Nyt siis on poikasella uudet Gessulit odottamassa. Kaukalo on 9kk käytetty, mut lähes uutta vastaavassa kunnossa. Tänään on vauvanpyykipäivä, eli lauantaina ostetut vaatteet ja pinniksen reunasuojukset pääsee koneeseen. Silittämisestä pitäis vielä innostua.
Nyt sit muihin hommiin... :wave:
PikkuMyy-80 ja poikanen 27+6