Hakutulokset

1. Ä

~KesäMassut 2007~

Hiiviö laskettuaika 3.6
  2. Ä

~KesäMassut 2007~

niin ja voisko hiiviö joskus minutkin lisätä listaan...? elikkä ikää 18v, toinen ja OAS olikos siihen viel muuta?
  3. Ä

TULKAA TÄNNE ÄIDIT 18v

:wave: täällä äippä 18v ja poika kohta 1v ja LA 3.6
  4. Ä

~KesäMassut 2007~

moips. onpas ihanaa kun tuo kesä tekee tuloaan. olisi ihana lähteä vähän kävelylle mutta ei viitsi lähteä itseä rääkkäämään kun tietää että selkä on sitte vielä huomenakin aivan tiltissä. Mua on alkanut "pelottaa" nuo harjotus supistukset koska esikoista odottaessa niitä ei juurikan ollut ja...
  5. Ä

~KesäMassut 2007~

onpa ihana kun saatiin vähän tätä asuntoa järjestykseen. meinaa vaan olla vähän tuota issias? vaivaa ja liitos kipuilua... ja selkä voi illalla olla taas kipeänä. on onneksi ollut jonku aikaa hyvällä mallilla. minä se vaan jaksan valittaa... =) mut on vaan niin outo olo kun ei esikkoa...
  6. Ä

~KesäMassut 2007~

Moi. kyllä meinaa jo lähteä järki kaiken kipuilun kanssa... mut se ei auta ku jaksaa... :/ nyt pitäis alkaa siivoilee, ollaan muutettu uuteen asuntoo ja suoraan sanottuna tämä on kuin pommin jäliltä, ku ukko on töissä ja ite en sais pahemmin tehä mitään selän ja supistusten takia ni joka...
  7. Ä

~KesäMassut 2007~

hellou ja oikein hyvää naistenpäivää kaikille! =) :flower: minäkin voisin listata muutamia raskausoireita.. selkäsärky on tällähetkellä pahin vaiva. ei pysty oikein istumaan eikä kauaa seisomaan/kävelemään ettei sattuis. vaipan vaihto esikolle on välillä yhtä tuskaa kun on astetta vilkkaampi...
  8. Ä

~KesäMassut 2007~

heissan! saiskos tänne teidän seuraan liittyä vielä? olen pian 1v pojan äippä ja LA 3.6...
  9. Ä

kuinka moni itkenyt synnytyksessä?

avautumis vaiheesa itkin pelosta ja sit kun sai ihanan käärön syliin ensimmäistä kertaa tais muutama tippa tulla linssiin. :)
  10. Ä

viikoilla 35-37 syntyneet

Meidän esikko synty rv37+3 ja oli 49cm ja 3400g Neljäntenä päivänä synnytyksestä päästiin pois.
  11. Ä

kaikella on tarkotus ;)

kiitos :heart: :heart: :hug:
  12. Ä

Mita ihmettä teen?

sossuun vaa ;) :heart:
  13. Ä

kaikella on tarkotus ;)

jotkut sanoo että "apua noin nuorena äidiksi koko elämä menee pilalla jne.." mutta ei se nii ole ei ainakaan minulla. mä oon nyt rv.32 eli 8kk ja ennen kun jäin raskaaksi join tosi paljon ja poltin...jotain huumeita.. :( mutta nyt kaikki on ohi..ellen olisi raskaana olisin tuolla jossain...
  14. Ä

miten on??

ajatelin vaa kysyy et mite ku nuoret synnyttää..millä viikolla yleensä synnytätte...ku sanotaa et nuoret synnyttää aikasemmin ku vanhemma naiset??? oon ite 88syntyny ja oon 26+4 rv.
  15. Ä

synnytys!!!

\ Älä nyt ymmärrä asiaa väärin!!!Jos luit keskustelua hieman tarkemmin, niin huomasit kai että joku väittää että jos välilihaa ei leikata niin naisella on TOOSIII löysä.......Minun kirjoitukseni välilihan leikkaukseen oli häntä varten...Jokainen ihminen on erilainen, eli jokainen myös toipuu...
  16. Ä

synnytys!!!

Mä olen sitten varmaan TODELLA onnellinen löysän jutskan omistaja...Säästyin synnytyksessä sentäs siltä...Onhan se nyt kuitenkin ainaski mun mielestä parempi että luonnollisesti mahtuu tulemaan...yleensä äitikin toipuu paremmin jos ei turhia leikkaus haavoja ole...nyt en kyllä ymmärrä edes miksi...
  17. Ä

MIKSI hommasitte lapsia noin nuorina?

Rupesimpahan tänään miettimään äitini kanssa, että jos miun tyttö tekee lapsen 20 veenä niin miusta tulee 36vuotiaana MUMMO...sit jos miun tytön lapsi saa lapsen 20veenä, mie oon 56vee...ja sit jos sen lapsi saa lapsen 20veenä niin mioe oon vasta 76vee...aika monta...
  18. Ä

Lapsiennne nimi ja ikä? =)

Veera Katariina...Kohta puoliin 4kk. :heart: :heart: :heart: :heart:
  19. Ä

Mitä teette kun täytätte 18v?

Meijän neiti on jo siinä vaiheessa kun mamma täyttää 18vee niin iso tyttönen, että voitais vaikka koko perhe lähtee jonnekkin huvipuistoon tai jotain....Ja tietty olis kiva saada kerrankin katottua joku elokuva ihan rauhassa :p Jos isukki olis vaikka neidin kanssa :heart: :heart:
  20. Ä

Moniko kehtaa tunnustaa?

:/ voih onpa ihanaa lukea teidän viestejänne....minä kyllä suostuin sänkypuuhiin n.3 viikon kuluttua synnytyksestä, mutta haluja ei ole yhtään....täytyy myöntää että jos meidän perheessä harrastetaan seksiä, niin silloin minä vain annan periksi ruinaavalle miehelleni..Hän kyllä tahtoisi joka...

Yhteistyössä