synnytys!!!

• Viestiketjun aloittaja N-88
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 21:35 Äippä88 kirjoitti:
Mä olen sitten varmaan TODELLA onnellinen löysän jutskan omistaja...Säästyin synnytyksessä sentäs siltä...Onhan se nyt kuitenkin ainaski mun mielestä parempi että luonnollisesti mahtuu tulemaan...yleensä äitikin toipuu paremmin jos ei turhia leikkaus haavoja ole...nyt en kyllä ymmärrä edes miksi tämän aiheen yhteydessä joku viisas rupesi tavaroiden koosta puhumaan...
:LOL: :LOL: Onnea vaan sille....
Mullakin on vähän sellainen kutina että ensisynnyttäjille ei vedessä synnytystä suositeltas...mutta tiedä häntä...
Onnea odotukseen ja voimia tulevaan koitokseen!! :flower: :flower:
ei se tarkoita että mikään löysä olet jos ei tarvinnut leikata. kudosten joustavuus on yksilöllistä. muut ovat vain kateellisia kun ilkkuvat.

Wilma88
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 21:49 minä vain kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 21:35 Äippä88 kirjoitti:
Mä olen sitten varmaan TODELLA onnellinen löysän jutskan omistaja...Säästyin synnytyksessä sentäs siltä...Onhan se nyt kuitenkin ainaski mun mielestä parempi että luonnollisesti mahtuu tulemaan...yleensä äitikin toipuu paremmin jos ei turhia leikkaus haavoja ole...nyt en kyllä ymmärrä edes miksi tämän aiheen yhteydessä joku viisas rupesi tavaroiden koosta puhumaan...
:LOL: :LOL: Onnea vaan sille....
Mullakin on vähän sellainen kutina että ensisynnyttäjille ei vedessä synnytystä suositeltas...mutta tiedä häntä...
Onnea odotukseen ja voimia tulevaan koitokseen!! :flower: :flower:
ei se tarkoita että mikään löysä olet jos ei tarvinnut leikata. kudosten joustavuus on yksilöllistä. muut ovat vain kateellisia kun ilkkuvat.
Samaa mieltä....Minä olen ainakin onnellinen ettei leikkauksia tarvittu....

siis ei taivas!!!!

mulle tehtiin välilihan leikkaus ja eipä se tosiaankaan ole vaikuttanut millään tavoin yhtään mihinkään... ei paranemiseen eikä seksielämään....
huomaa että teini-tytöt täällä puhuu... ihan oikeesti....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 09:38 vieras kirjoitti:
siis ei taivas!!!!

mulle tehtiin välilihan leikkaus ja eipä se tosiaankaan ole vaikuttanut millään tavoin yhtään mihinkään... ei paranemiseen eikä seksielämään....
huomaa että teini-tytöt täällä puhuu... ihan oikeesti....
Älä nyt ymmärrä asiaa väärin!!!Jos luit keskustelua hieman tarkemmin, niin huomasit kai että joku väittää että jos välilihaa ei leikata niin naisella on TOOSIII löysä.......Minun kirjoitukseni välilihan leikkaukseen oli häntä varten...Jokainen ihminen on erilainen, eli jokainen myös toipuu synnytyksestä omalla tavallaan...oli leikkausta tarvittu tai ei..Ei nämä ole pelkästää teinien puheita, tuskin se löysäksi haukkuja edes on teinimamma....Ken tietääääää

rita18
mitä väliä sillä on leikattiinko joltaki väliliha vaiko ei,eiks se vauva oo se tärkein? kysyn vaan.. mittailetteko te joille sektio haava et kelläs on lyhyin ja kellä pitempi? aika lapsellista.. \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 10:50 rita18 kirjoitti:
mitä väliä sillä on leikattiinko joltaki väliliha vaiko ei,eiks se vauva oo se tärkein? kysyn vaan.. mittailetteko te joille sektio haava et kelläs on lyhyin ja kellä pitempi? aika lapsellista.. \|O
samaa mieltä...mutta lapsiahan tässä vielä ollaan :D :D

äetyliini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 17:44 mmh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 16:43 äetyli86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 21:33 tiukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 12:17 mimmu kirjoitti:
mulle mitää väliliha leikkauksia etes tehty :LOL:
oot aika löysä :LOL: siis sun emätin on oltava tosi löysä jos ei välilihaa leikattu :kieh:
ei pakosti, kaikille ei joudu tekemään välilihan leikkausta.. :p
no löysille ei joudu juu...täytyy olla tooooosiii löysä :LOL:
heh, hassupas olet.. =) kuulehan sinä, kuka lienetkin, et taida tietää miten asiat ovat, synnytä ensin niin katsotaan sitten. musta parempi ettei välilihan leikkausta tehty, pystyi ainakin istumaan, parantui synnytyksestä nopeemmin ja pystyi seksiä harrastamaan aikaisemmin.luulisin näin en tiedä, en ole kokenut välilihan leikkausta.. älkää nyt joku hyvä immeinen ottako pultteja tästä.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 13:58 äetyliini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 17:44 mmh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 16:43 äetyli86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 21:33 tiukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 12:17 mimmu kirjoitti:
mulle mitää väliliha leikkauksia etes tehty :LOL:
oot aika löysä :LOL: siis sun emätin on oltava tosi löysä jos ei välilihaa leikattu :kieh:
ei pakosti, kaikille ei joudu tekemään välilihan leikkausta.. :p
no löysille ei joudu juu...täytyy olla tooooosiii löysä :LOL:
heh, hassupas olet.. =) kuulehan sinä, kuka lienetkin, et taida tietää miten asiat ovat, synnytä ensin niin katsotaan sitten. musta parempi ettei välilihan leikkausta tehty, pystyi ainakin istumaan, parantui synnytyksestä nopeemmin ja pystyi seksiä harrastamaan aikaisemmin.luulisin näin en tiedä, en ole kokenut välilihan leikkausta.. älkää nyt joku hyvä immeinen ottako pultteja tästä.. =)
samaa mieltä! mulle esikon kanssa leikattiin väliliha ja pari ekaa päivää oli istumisen kanssa aikasta hankalaa. väliliha leikattiin koska poika tuli imukupilla ulos. toisen lapsen kanssa ei tarvinnut leikata eikä tullut pienintäkään repeämää, ja voin sanoa että selvisin paljon helpommalla. istuin jo synnytyssalissa ja tuntu etten olis koskaan synnyttänytkään. samaa sano neuvolan täti ku tuli kotiin käymään ja teki alapäähän tarkastuksen, ihmetteli että kenen vauvan sä sieltä sairaalasta hait ku ei kuulemma ollu synnytyksestä mitään jälkiä. alle viikko synnytyksestä harrastettiin seksiä ja silleen, kuopuksen kanssa meni yli kolme viikkoa..... että kolmannen kanssa toivon että selviän yhtä helpolla ku toisestakin.

Yhteistyössä