Jahas, on ollut muutama päivä väliä.
Flunssa iski inhottavasti, hyvä ettei ole töitä enää niin saa levättyä kunnolla. Vie kyllä vähäisetkin voimat. Sydän tuntuu olevan kovassa rasituksessa, flunssan ja vauvan takia. Verta tuli nenästä ihan kunnolla ja ei meinannut loppua millään. On varmaan kuivuneet nuo mun nenä röörit kokonaan niistämisen vuoksi
Kreecher siitä nukkumisasennosta, supermiesasennolla tarkoitan melkein mahallaan nukkumista, eli toinen jalka suorana ja siirrän toisen jalan ylös sivulle ja toisen käden tyynyn alle ja toisen rennosti lepäämään jonnekkin. Saikohan tästä mitää selvää. No kuitenkin, muistuttaa supermiestä =) Oli hyvä asento siihen asti kun maha ei ollut kovin iso mutta ei viittinyt ihan rötköttää sen päälläkään. Nyt kun maha ottaa liikaa vastaan niin ei tunnu hyvältä.
Masuasukin nimistä , miksi kutsutte pikkuista mahassa? Tarkoitan lempinimiä, onko niitä enemmän kuin yksi, vai kutsutteko vain tietyllä?
Meidän pikkuisesta on tullut kutsuttua Pikku Tikruksi, eli tiikeriksi, joka tulee Nalle Puhista. Se jotenkin on vain jäänyt kun ostettiin iso Tiikeri-pehmolelu sille jo valmiiksi. Oli niin söpö. Kuinkahan saadaan raahattua kaikki täältä Suomeen?
Voi nimittäin olla jonkunlaisia ongelmia
Irmelin supistuksista tuli hurja olo. Mutta todellisuudessa voi jo olla että jollakin meistä synnytys on jo hyvin lähellä, niinkuin joku jo täällä mainitsikin. Taytyy vaan ottaa rennosti, vaikka tuo synnytys lähetyy ja synnytyspelko saattaa yllättää. Ise en vielä ihan tajua,ettei siihen oikeasti kovin pitkää aikaa välttämättä ole.
Laskin että noin 12 viikkoa, IIK!
KELAn papeit sain viimein. Pakkaus tulee n. viikon sisällä. Odotan kyllä innolla!! Ainut vaan, että pakkaus lähetetään äitini osoitteeseen Suomessa, joten en näe sitä ennekuin tulemme Suomeen. Mutta iloinen olen siitä, ettei tarvitse hankkia toppavarusteita sun muita. En aio minäkään pestä tuota toppapukua, se ohenis sen verran, ettei oo sitten niin lämmin.
Täällä jenkeissä on LA:aani tosi kuuma, joten pärjään aika ohuilla vauvan varusteilla, vaikka hattu täytyy olla ilmastoinnin takia. Onneksi lähdetään jäähdyttelemään juuri ennekuin kauheimmat helteet saapuvat, heinäkuussa.
Siitä tulikin mieleen, että toivottavasti en vuoda pahasti enää kahdenviikon jälkeen, että pääsee lentämään. Lääkäri sanoi,että se saattaa olla kaikkein tod. näk. syy miksi ei kannata lentää synnytyksen jälkeen, siis jos vuotaa pahasti paikat. En taaskaan osaa varautua kun en oo ennen synnyttäny.
Te jotka ootte ennenkin synnyttäny, niin miten kauan kesti verenvuoto? Loppuuko kahdessa viikossa?
Oon myös miettinyt sitä
repeytymistä , mitenkähän paljon sitä sitten repee
Täällä mulla on sellainen synnytyslääkäri, joka kuulemma hieroo paikkoja, ettei repeis. Joillakin äideillä ei oo repeytyny sen takia. Vaatii vaan lääkäriltä työtä tehdä se ja aikaa.
Mulle kyllä kelpaisi sellainen. Olisin tosi tyytyväinen jos säästyisin 20 tikiltä. Tai edes pariltakaan. Ois kyllä upeaa! :saint:
Noh, tuli jauhettua taas vähän turhasta, sen sitten näkee miten käy. Kaikki synnytykset ovat niin yksilöllisiä! Ei oikein voi tehdä toivelistaa vauvalle mitenkä haluaisin, että sieltä ulos tulet
En muista enempää mitä piti kirjoittaa, jatketaan myöhemmin.
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE, Kasvatellaan söpöläisiämme! :wave: