Onnea
Äippä88 ja koko perhe pienestä pojasta! :flower:
Mulla menee aina vaan menee "kuka saa seuraavan vauvan" -arvailut pieleen! =)
Kata: Ihan ihmeellistä toi sun pompottelu kodin ja sairaalan välillä! Mä olen kanssa ymmärtänyt niin, että jos vedet menee, eikä synnytys käynnisty niin sitten leikataan. Vai onko sulla sitten jotenkin "ylimäärästä" lapsivettä, niin että poika jaksaa porskutella masussa, vaikka välillä lorahtelee reilustikin...?
Jaksuja sinne! Taitaa olla koko perhe ihmeissään, kun vauva tulee aina vaan äitin masussa takaisin kotiin :hug:
MHP: Juu samoilla viikoilla mennään =) Sun supistuksista päätellen olet kuitenkin tod.näk. ekana vauva sylissä meistä kahdesta! Toivottavasti pysyisi teidän vauva edes vielä pari viikkoa masussa.
Teppana: Kurja juttu sun nilkkasi kanssa! Onneksi vauva ja istukka kuitenkin selvisivät kaatumisesta =)
Oma napa: Tänään on ollut taas tavallista kamalammat kivut alamahassa
Ne on kuitenkin vaan sellaisia ohimeneviä vihlaisuja, joten en ole osannut sen suuremmin huolestua. Sitten on ilmeisesti supistellut pitkin päivää, kun on ollut taas epämääräisen tukala olo ja masu tosi pinkeenä. Ei ole oikein yhtään sietänyt olla jaloillaan, vaan heti pitäis päästä istumaan ja puhaltelemaan. Onneksi mies otti pojan mukaansa iltapäivällä mummolaan autonpesuun niin sai olla monta tuntia rauhassa ja liikkua ihan vaan omilla ehdoillaan. Oliko se
Mariaana, joka harmitteli, ettei ole lapsia ennestään pitämässä tekemisen puutetta loitolla..? Voin sulle lainata pariksi päivää tommosta 15 kiloista hiljattain kävelemään oppinutta poikakultaa =)
Mies lähtee huomenna päivällä hunningolle ja palaa vasta joskus sunnuntaina. Lupasi kyllä, että on viimeinen kerta ennen synnytystä. Ja olisiko nyt sitten kolmas kerta koko raskauden aikan, joten tämä reissu hänelle suotakoon...
Väsymyskin vaivaa.. En osaa mennä niin aikaisin nukkumaan, että heräisin pirteenä ennen seitsemää pojan kanssa. Eikä se unenlaatu ole kovin kummoista kun jokaista kyljenkääntöä varten joutuu heräämään. Lisäksi mua on alkanut stressaamaan se, että unissani kellahdan usein selälleni, ja neuvolassa viimeksi sanottiin, että ei taida vauva yhtään tykätä tästä asennosta, kun syke lähti heti hidastumaan :/ Taisi olla sykkeet vaan vähän päälle 120...
Nyt iltapalalle ja nukkumaan! Toivottavasti saadaan pian taas uusia vauvoja kesämassuille!
-ebbuliini ja neiti rv 35+1-