~KesäMassut 2007~

Äippä88; Onnea koko perheelle :flower:

Synnytyskertomusta odotellessa.... :)

Aamulla mulla oli eka 8.00 hamppilääkäri, ihan p.erseestä, vaikka oli yksityinen. Ei ottanut mun hammaslääkäripelkoa tosissaan vaikka siitä sanoin. Mä oon oikeesti ihan paniikkikohtauksen partaalla kun joudun siihen tuoliin.

Kysy sitten vaan kun joutu laittaa puudutuspiikkiä toisen perään että onko tää eka lapsi? Sanoin että toinen, ja äänestä kuuli ihan selkeen ivan että mites luulet synnyttäväs jos tääki pelottaa näin paljon. Sanoin heti siihen perään että että edes se synnytys ei ole mitään verrattuna tähän.

No, sen jälkeen sitte mulla meni jotenki pää ihan sekasin. Siis mä olin ihan ku olisin ollu kännissä, ja tuntu että kieli ja kurkku turpoaa kiinni. Mies sitte soitti kun ajelin siitä heti perään neuvolaan ja sanoin että mulla on ihan outo olo, tuntuu että mä tukehdun. Mies sano että sä kuulostat ihan ku olisit sammumispisteessä, tarviskohan sun ajaa kuule suoraan kotiin, perua neuvola ja käydä lepäämään. Mitä vielä, sitkeesti vaan neuvolaan.

Sf-mitta oli pudonnut viikossa sentin, eli nyt 34, vauvan pää kiinnittynyt, verenpaineet oli laskeneet which is nice eikä paino ollut noussut grammaakaan ekaa kertaa koko raskauden aikana.

No, siitä sitte tulin kymmenen maissa kotiin nukkumaan, ja heräsin kolmelta. Että oliki vähän omituinen olo...Onneks mies vei tytöt aamulla äitilleen.

Onko muilla vastaavaa, tosta kun kävelen portaat yläkertaan, niin pakko mennä heti istumaan. Tuntuu että jalat lähtee alta ja taju katoaa?? Painaako vauva sit johonki vai mikä lie?

Tosiaan, mahtaakohan Kata olla synnyttämässä??

Nyt saunaan ja takasin nukkumaan, aamulla lähtö Ikeaan klo 7.30...
 
Moikka rakkaan kesämassut!!
Äipälle onnee isosti rinssistä!! :flower:

Tarinaa...Ke yönä meni vesiä taas ja lähdin sairaalaan aamusella.Ottivat sisään ja sanoi että pakko käynnistää taas.Ja jumaliste,2 päivää käynnistettiin ja ei mitään!!!!
3-5 minsan välein suppareita ja vauva vaan pysyy pesässään.

Nyt viikonloppu levätään ja katotaan maanantaina tilannetta.
Mä oon ihan puhki tähän.Oikeesti maha on niin kipee kuin ois hakattu.Suonet puhkottu ja pimppa sairaan kipee.

Kätilö sanoi että ei ole kypsä.Eli mun kroppa pistää hanttiin ei käynnisty omat supistukset.Ja tää johtuu varmaan siitä kun koko ajan oon sitä hokenut että yli menee eikä vielä saa syntyä.En ole kauheesti koko vauva asiaa pohtinut enkä valmistautunut.

Eikä ole sekstailtu tarpeeks.

Maanataina otetaan serppi ja maksakokeet,katotaan ultralla vesitilanne ja ehkä taas käynnistetään.

Nyt meen maate,valvonu monta yötä kun ei ole osannu/saani nukuttua.
Saa poika syntyä vaikka kotiin ..Mä pysyn täällä!!

kata ja viikot ihan hukassa.
 
Moikka rakkaan kesämassut!!
Äipälle onnee isosti rinssistä!! :flower:

Tarinaa...Ke yönä meni vesiä taas ja lähdin sairaalaan aamusella.Ottivat sisään ja sanoi että pakko käynnistää taas.Ja jumaliste,2 päivää käynnistettiin ja ei mitään!!!!
3-5 minsan välein suppareita ja vauva vaan pysyy pesässään.

Nyt viikonloppu levätään ja katotaan maanantaina tilannetta.
Mä oon ihan puhki tähän.Oikeesti maha on niin kipee kuin ois hakattu.Suonet puhkottu ja pimppa sairaan kipee.

Kätilö sanoi että ei ole kypsä.Eli mun kroppa pistää hanttiin ei käynnisty omat supistukset.Ja tää johtuu varmaan siitä kun koko ajan oon sitä hokenut että yli menee eikä vielä saa syntyä.En ole kauheesti koko vauva asiaa pohtinut enkä valmistautunut.

Eikä ole sekstailtu tarpeeks.

Maanataina otetaan serppi ja maksakokeet,katotaan ultralla vesitilanne ja ehkä taas käynnistetään.

Nyt meen maate,valvonu monta yötä kun ei ole osannu/saani nukuttua.
Saa poika syntyä vaikka kotiin ..Mä pysyn täällä!!

kata ja viikot ihan hukassa.
 
Moikka rakkaan kesämassut!!
Äipälle onnee isosti rinssistä!! :flower:

Tarinaa...Ke yönä meni vesiä taas ja lähdin sairaalaan aamusella.Ottivat sisään ja sanoi että pakko käynnistää taas.Ja jumaliste,2 päivää käynnistettiin ja ei mitään!!!!
3-5 minsan välein suppareita ja vauva vaan pysyy pesässään.

Nyt viikonloppu levätään ja katotaan maanantaina tilannetta.
Mä oon ihan puhki tähän.Oikeesti maha on niin kipee kuin ois hakattu.Suonet puhkottu ja pimppa sairaan kipee.

Kätilö sanoi että ei ole kypsä.Eli mun kroppa pistää hanttiin ei käynnisty omat supistukset.Ja tää johtuu varmaan siitä kun koko ajan oon sitä hokenut että yli menee eikä vielä saa syntyä.En ole kauheesti koko vauva asiaa pohtinut enkä valmistautunut.

Eikä ole sekstailtu tarpeeks.

Maanataina otetaan serppi ja maksakokeet,katotaan ultralla vesitilanne ja ehkä taas käynnistetään.

Nyt meen maate,valvonu monta yötä kun ei ole osannu/saani nukuttua.
Saa poika syntyä vaikka kotiin ..Mä pysyn täällä!!

kata ja viikot ihan hukassa.
 
Moikka rakkaan kesämassut!!
Äipälle onnee isosti rinssistä!! :flower:

Tarinaa...Ke yönä meni vesiä taas ja lähdin sairaalaan aamusella.Ottivat sisään ja sanoi että pakko käynnistää taas.Ja jumaliste,2 päivää käynnistettiin ja ei mitään!!!!
3-5 minsan välein suppareita ja vauva vaan pysyy pesässään.

Nyt viikonloppu levätään ja katotaan maanantaina tilannetta.
Mä oon ihan puhki tähän.Oikeesti maha on niin kipee kuin ois hakattu.Suonet puhkottu ja pimppa sairaan kipee.

Kätilö sanoi että ei ole kypsä.Eli mun kroppa pistää hanttiin ei käynnisty omat supistukset.Ja tää johtuu varmaan siitä kun koko ajan oon sitä hokenut että yli menee eikä vielä saa syntyä.En ole kauheesti koko vauva asiaa pohtinut enkä valmistautunut.

Eikä ole sekstailtu tarpeeks.

Maanataina otetaan serppi ja maksakokeet,katotaan ultralla vesitilanne ja ehkä taas käynnistetään.

Nyt meen maate,valvonu monta yötä kun ei ole osannu/saani nukuttua.
Saa poika syntyä vaikka kotiin ..Mä pysyn täällä!!

kata ja viikot ihan hukassa.
 
Onnea hirmu paljon Äippä88 :heart: ! Oi, kun alkaa tulla näitä vauvauutisia.. Pepsukasta olis tosiaan mukava kuulla, joko sitä ollaan vauvauduttu :).

Katalla tosiaan varmaan aika koettelemus! Ihme touhua kun tuolla lailla testaillaan vähän sitä sun tätä ja sitten jätetään homma kesken. Omituista..

Pakko vähän valittaa, anteeksi, skipatkaa jos ette jaksa lukea.. Pääsisipä jo synnyttämään. Oon niin kyllissäni tästä möhkäleolotilasta kun ei saa edes sukkia jalkaan istualtaan kun maha on niin alhaalla. Haluaisin seksiä, mutten kuitenkaan halua kun tuo alapää on tällä hetkellä "varattu" vauvan päälle! Herra on sen verran alhaalla että tuntuu kuin se voisi jo tipahtaa sieltä! Ja se vasta on kivaa kun pikku päätä punnerretaan yhä vain alaspäin sieltä.. Pakko pysähtyä ja kumartua kun se sattuu ja vihloo niin ihanasti :x onpahan pojalla reisilihaksia ainakin, taitaa tulla isäänsä ;). Ja ennen kaikkea, jos nää hormonisekoilut pikku hiljaa helpottais. Niin, varmaan synnytys ja imetys on taas uutta hormonivuoristorataa mutta epäilen voiko tää tästä enää pahemmaksi mennä. Haukun miestä ja huudan, oon niin inhottava akka kun vaan olla voi. Ja sitten pitää kuitenkin saada kohta taas haleja ja suukkoja ja huomiota, ihmettelen miten IHMEESSÄ kenenkään hermot voi kestää mua. Pari päivää vielä täysiaikaisuuteen.. Tällä hetkellä tuntuu kyllä että voi äiti jos menee kaksi viikkoa yli, niin täällä tarvii lääkityksen sekä minä että mies!!!

Eilisilta oli kyllä aika lupaava, oli aika tukalantuskanen levoton olo ja supisti kipeästi, mutta ei säännöllisesti eikä ne oikein tuntuneet "oikeilta" supistuksilta. En kyllä tiedä miltä niiden kuuluisi tuntua, eipä sen puoleen.. No, sain kuitenkin unen parin tunnin pyörimisen jälkeen. Pitäis varmaan lähteä käymään vähän kävelemässä ja syödä jotain oikeaa ruokaa tänään, on lipsahtanut vähän karkki/jukurtti/leipälinjalle.

Tulipas turha viesti, valivali, taitaa viedä palstatilaa vähän turhaan :ashamed: .. En edes kommentoinut mitään, myöhemmin lisää..

Niini ja poikanen 36+4 tai jotain sinne päin..
 
Onnea koko perheellesi äippä88 pikkuisesta miehestä!
Synnytyskertomusta odotellaan, kunhan ehditte ensin kotiutua kunnolla... :flower:

Kata toivottavasti sinulla paikat kypsyvät viikonlopun aikana, ettei ehdi tulehdusta kehittymään ja pääsisit jo synnyttämään. :hug:

väsynyt Riina-Niina ja satuaarre 37+3
 
Onnea Äippä88:n koko perheelle! :flower:

Tosi kummallista tuo Katan pompottelu... Onko sektiosta ollut puhe? Tuolla Lohjan sairaalassa kun makoilin, siellä käynnisteltiin äitiä, jolla oli vedet mennyt ja hänelle sanottiin, että jos ei 48 tunnin sisällä saada synnytystä käyntiin, niin sitten leikataan ulos. Aika erilaiset systeemit eri sairaaloissa näköjään.

Sulla Irmeli luultavasti vauva painaa palleaan, jos tuntuu, että happi loppuu. Mulla on ollut samaa ongelmaa joka vauvan kanssa, ja on helpottunut aina vauvan laskeuduttua alemmas.

Hyvä, että sulla Tähtitaivas oli kaikki ok. Varmasti aika tuskaista olla jatkuvasti sellaisen kivun kanssa. Jospa vauveli ymmärtäisi piakkoin syntyä.

Kuulostipa hauskalta noi Swerfielin vauvakutsut! Mekin kovasti yritettiin järkkäillä kaverille vauvakutsuja tuosa viime marrasuulla, mutta hänen vauvansa kerkesi ottaa varaslähdön ja jäi sitten kutsut pitämättä.

Pitäisiköhän sitä olla oikein älykäs ja käydä nukkumaan tuossa poikien kanssa yhtäaikaa. Kun se uni on jokatapauksessa huonoa, niin jospa edes määrä korvaisi laadun.. :kieh:

Kreecher ja Antero 37+0 (edelleen :D )
 
Paljon onnea äippä88 ja koko perhe pojan johdosta :flower:

Mulla on koko ens viikoks niin paljon kaikkea tekemistä. Pitäis saada asuntokaupat päätökseen ja lasten kevätjuhla on torstaina, joten vauva ei kyllä sais ennen perjantaita syntyä.

Kata toivottavasti kaikki menee hyvin ja vauva päättää syntyä jo viikonlopun aikana. Kyllä sua on nyt kovasti koiteltu :hug:

mama-75 rv 38+4
 
Moikka!

Täälläkin yhtenä kappaleena ja vointi on loistava. Myös viime yö meni paljolti heräillen suppareitten takia, mut ne oli sellasia ihan lällyjä. Olin vähä pettyny. Eilisen tunnit, eikä kyllä jaksaminenkaan, riittäny kaikkiin puuhiin... Väsähdin kauppareissun jälkeen. Tänään siis oon leipuroinu sämpylöitä (Kerkes jo jäähtyä, mutta saiskos olla?), pessy kylppäriä ja sen jälkeen tietysti saunonu. Vatsa toimii ja menkkajuilinta jatkuu... Saa nähdä millanen yö.

Onnea kovasti Äippä88:lle ja koko perheelle! :flower: Ihanaa kuulla vauvauutisia! Tässä pinossa tosiaan on alkanu tapahtua... :)

Kata... Sulla se on tuskasta tuo elo. Lepäile nyt hyvin... Kyllä vauva sieltä kohta syntyy. Toivottavasti ei tosiaan sit tuu mitään tulehduksia vesien menon takia. Käy muuten kattoon Y:t! Tuli yks juttu mieleen...

Mun ruokahalu on ollu pari päivää (Vai enemmänkin?) välipalalinjalla... Leipää, hedelmiä ja "jopa" eineslihapullia. Ei tee mieli ruokaa, ei edes puuroa. Ei jaksa. No nyt kun mies katto Äijiä ja söi äijäpitsaa mitä tein aikasemmin pakkaseen synnärireissua varten (onneks sinne jäi vielä), alko mullakin mieli tehdä. No, mässätään nyt sit muutaman päivän edestä. Tosin mun pitsa on kyl kevyempi versio...

Pepsukasta tosiaan ei o kuulunu... Jospa me pian kuultais vauvauutisia sieltäkin. :)

Jonnakar... Sun olos kuulostaa kans ikävälle. Toivottavasti jo helpottaa ja jospa vauvakin alkais syntymään. :hug:

Maarianalle ja muille DVD:stä infonneille kiitos! :flower: Täytyypä kysellä.

Supparituulia niitä toivoville ja tarrasukkia sellaisia tarvitseville! Mäkin täällä mielelläni kunnon supisteluja tuntisin... :whistle:

Mutta nyt pitsapalan kimppuun... :p

PikkuMyy-80 ja poikanen 38+0 (Jahas... Viikko vaihtui taas, joten masukuvan aika... Katotaan josko vielä tälle illalle.)
 
Onnea Äippä88 ja koko perhe pienestä pojasta! :flower:

Mulla menee aina vaan menee "kuka saa seuraavan vauvan" -arvailut pieleen! =)

Kata: Ihan ihmeellistä toi sun pompottelu kodin ja sairaalan välillä! Mä olen kanssa ymmärtänyt niin, että jos vedet menee, eikä synnytys käynnisty niin sitten leikataan. Vai onko sulla sitten jotenkin "ylimäärästä" lapsivettä, niin että poika jaksaa porskutella masussa, vaikka välillä lorahtelee reilustikin...? :eek: Jaksuja sinne! Taitaa olla koko perhe ihmeissään, kun vauva tulee aina vaan äitin masussa takaisin kotiin :hug:

MHP: Juu samoilla viikoilla mennään =) Sun supistuksista päätellen olet kuitenkin tod.näk. ekana vauva sylissä meistä kahdesta! Toivottavasti pysyisi teidän vauva edes vielä pari viikkoa masussa.

Teppana: Kurja juttu sun nilkkasi kanssa! Onneksi vauva ja istukka kuitenkin selvisivät kaatumisesta =)

Oma napa: Tänään on ollut taas tavallista kamalammat kivut alamahassa :( Ne on kuitenkin vaan sellaisia ohimeneviä vihlaisuja, joten en ole osannut sen suuremmin huolestua. Sitten on ilmeisesti supistellut pitkin päivää, kun on ollut taas epämääräisen tukala olo ja masu tosi pinkeenä. Ei ole oikein yhtään sietänyt olla jaloillaan, vaan heti pitäis päästä istumaan ja puhaltelemaan. Onneksi mies otti pojan mukaansa iltapäivällä mummolaan autonpesuun niin sai olla monta tuntia rauhassa ja liikkua ihan vaan omilla ehdoillaan. Oliko se Mariaana, joka harmitteli, ettei ole lapsia ennestään pitämässä tekemisen puutetta loitolla..? Voin sulle lainata pariksi päivää tommosta 15 kiloista hiljattain kävelemään oppinutta poikakultaa =)

Mies lähtee huomenna päivällä hunningolle ja palaa vasta joskus sunnuntaina. Lupasi kyllä, että on viimeinen kerta ennen synnytystä. Ja olisiko nyt sitten kolmas kerta koko raskauden aikan, joten tämä reissu hänelle suotakoon...

Väsymyskin vaivaa.. En osaa mennä niin aikaisin nukkumaan, että heräisin pirteenä ennen seitsemää pojan kanssa. Eikä se unenlaatu ole kovin kummoista kun jokaista kyljenkääntöä varten joutuu heräämään. Lisäksi mua on alkanut stressaamaan se, että unissani kellahdan usein selälleni, ja neuvolassa viimeksi sanottiin, että ei taida vauva yhtään tykätä tästä asennosta, kun syke lähti heti hidastumaan :/ Taisi olla sykkeet vaan vähän päälle 120...

Nyt iltapalalle ja nukkumaan! Toivottavasti saadaan pian taas uusia vauvoja kesämassuille!

-ebbuliini ja neiti rv 35+1-
 
Paljon onnea Äippä88! Oli ihanaa lukea vauvauutisia:)

Katalle edelleen voimia lähettelen..uskon et tuntuu kurjalta kun viimeinen raskaus takkuaa näin paljon loppuvaiheessa...

Minä taidan mennä laittaan saunan päälle tai sit ammeeseen kömmin..Vauva erittäin vilkkaalla päällä ollu potkujen suhteen-no mukavahan niitä on tuntea

rv38 tänään
 
äippä88:lle todella paljon onnea!!!!!ihana kun nyt ohi! :flower: :hug:

mulla ollu todella väsyny olo viikon..kuume on reistaillu koko viikon joka päivä jossai välissä nousee kuume ja sairaanmoinen nuha ja välillä päätäsärkee ja korvia jomottaa mutta kun tulehdusarvot vähän kanssa korkella onneksi ei kovin paljon mutta kumminkin 33-47 niin sanoivat vain että virusperäinen infektio...hohhoijaa ihan ku ei muuten väsyttäis niin vielä tämä...... :kieh:

voisipa jo lähteä synnärille...kaveri sai viimeyönä tytön..jospa ei menisi kumminkaa ihan loppuun asti tämä..esikoinen synty 38+2 viikolla niin jospa tämäkin...nyt kun oikein toivoo niin pitää sit mennääki yli viikon tai kaksi..katotaan vain!

¨mut jaksamisia kaikille!

mä ja vauva 36+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:00 Sisi kirjoitti:
http://www.vauvapalsta.net/keskustelupalsta/index.php?showtopic=23

Suosittelen kaikille jotka haluu niin kauheita naurunpuuskia, että varmana rupee supistamaan, ite ainakin meinasin tippua tästä tietsikkatuolilta :LOL: Linkki menee siis vauvat.net 'noloin tapahtuma synnärillä?' -ketjuun.

Kiitokset ihanasta linkistä! :LOL: :LOL: :LOL:

Mun pitäisi mennä varmaan nukkumaan, mutta en kykene, kun niin naurattaa noi jutut... :LOL: :LOL: :LOL:

Riina-Niina ja satuaarre 37+4
 
:LOL: voi että!!! :LOL:
Ihan kipeitä...

Yön nukuin aivan tajuttomasti..Että oli ihanaa.Siis siitä vedenmenosta,lääkärit puhui korkeesta vedenmenosta eli ylempänä on kalvoissa joku reikä josta lirahtelee.
Siks ei sektiota ole mietitty kun serppi ollut ihan ok.Antibioottia sain tuollakin ja sanoivat perusteluks että kun kovasti supistelee,jota tuo oksitosiinitippa teki niin pitää antaa antibioottia.
Se jotenkin sitte voi helpommin nostaa pöpöjä korkeelle.

Mulla on tosiaan muuten vointi ihan huippu hyvä,sairaalassa tuli käveltyä varmaan 5 kilsaa päivässä!!
Tippatelineen kanssa se oli aika haastavaa kun portaitakin yritin!!!

Kun nyt nuo tulehdusarvot pysyis kohillaan ja vauva sekä paikat kypsyis niin vauva vois jo syntyäkin.

Hassua miten todellakaan lääkkeetkään ei saa synnytystä alkamaan jos keho ei valmis.

Isot kiitokset teille kaikille kovasta tsemppauksesta,tuntui tosi ihanalle ja ihan tippa linssissä täällä viestejänne luin.
Ihan ikävä teitä oli!!! :hug:

kata ja viikkojako 39+1
 
Onpas Katalla maratoni menossa! Muistahan sitten huomautella pojalle jokaisena syntymäpäivänä, millaisen synnytyksen äidilleen järjesti... :D

Alkaa jo aika hyvin näkyä näissä kirjoituksissa, että loppuraskautta mennään! Kärsimättömiä on liikkeellä muitakin kuin minä. Ja verjele, kun viikot ei ole edes lähelle täynnä, meikäläiseltä saa luultavasti ainakin lukea tätä vali-vali -tekstiä hamaan loppuun saakka. Sooriiii... :ashamed:

Koko aamun on koskenut alavatsaan, mutta supistuksia ei ole. Tää on kyllä niin ärsyttävää, aiemmissa raskauksissa kävin lenkillä ja uimassa ja tein vaikka mitä ihan viime hetkiin saakka. Nyt oon ollu vaan ihan raihainen. Mä haluun eroon tästä masusta ja tilalle vauvan!!! \|O

Nyt menen potkimaan tuon miehenretaleen ylös, se saa luvan tulla viihdytämään mua! :D (vuoden vaimo -palkinto taitaa mennä sivu suun...)

Kreecher ja Antero 37+1
 
Meille syntyi poika rv 36+4 21.5 klo 2.52, paino 2895 ja pituus 48, Su aamuna meni lapsivedet ja kunnon supistukset alkoivat illalla. Imukuppia jouduttiin käyttää synnytyksessä apuna ja istukka käytiin irroittamassa käsin leikkausalissa nukutuksessa, kotiin päästiin perjantaina vasta kun vauva oli keltainen ja oltiin valohoidossa.
 
Onnea Äippä-88 ja Hilipatuinen!!! Voi, kuinka onnellista, että toiset ovat jo päässeet vauvan tuoksuihin!!

Mielenkiinnolla synnytyskertomuksia tosiaan odotellen..

Ja kiitos Pikkumyylle myötätunnosta.. Kyllä tämä poika kiusaa, kuten edellinenkin.. Tosin mietin, josko kohta alkaisi jo tapahtumaan, kun viime yönä supisteli 10 min välein jopa puolitoista tuntia ja sitten rupesin nukkumaan... Sitä odotellessa ja toivoessa...

Jonna ja Pikkuinen 37+1

P.S. Katalle jaksuja!!! Kuten myös muille kipujen ja muiden kanssa kamppaileville...

:flower:
 
Paljon onnea äippä88 ja Hilipatuinen!!! :flower: :flower:

Näin niitä vauvoja alkaa putkahdella :)

Aika poikavoittoista vielä, kaikki yksös vauvat olleet poikia, mutta tuplaunelma vähän tasoittaa tilannetta tytyillä :)

Jännää kyllä, että nyt aletaan kaikki lähestymään sitä viimeistä finaalia, niin kauan täällä on jo pyöritty ja juteltu, ihan ensimmäisistä raskausoireista (iik) ja siitä mitä uskaltaa tehdä (oliko se sisi kun ei uskaltanut jumpata, ettei pikkanen tule pihalle?? :D ), rakenneultriin ja nyt tänne asti...

Melkein tulee haikea olo, kun sitten tämä pino häipyy hamaan bittiavaruuteen...

Todella nopeaa kyllä tämä koko raskausaika mennyt, tuntuu että ihan vasta oli viikot 20 kasassa.

Mä näin viime yönä unta että meille syntyi vauva rv 37+6, eli se oisi sitten tasan viikon päästä, saapi nähdä miten käy :D Synnytystä jännitän edelleen kovasti, mutta ei tässä oikein voi muuta kuin antaa asioiden mennä omalla painollaan... Ja kovin kivalta paikalta se Jorvi tosiaan vaikutti :)

Huomenna on täälläkin täydet viikot, vaikka eihän tuota keskoseksi luettaisi jos syntyisi, eikös se ole niin, että viikot 37 tai 2,5kg painoa?

Tää kun on jo varmaan yli 3,5kg...

-Hiiviö & Elvis 36+6-
 

Yhteistyössä