:wave:
Hui, kamalasti tullut tekstiä...ja puoliakaan enää tietty muista. No, annattakoon itselleni anteeksi, kun muisti pätkii tekstienkin osalta- eihän sitä näin nopeasti lukiessa jää mitään päähän. :ashamed:
HURJAN PALJON ONNEA HANILLE, ÄITI88:lle,
HILIPATITUINEN sekä
KATILLE ja tietysti teidän perheillenne kokonaisuudessaan ! Olipas aivan ihana lukea vauvauutisia... :heart:
Oululaisten kesämassujen tapaaminen jäi minulta tosiaan ikävästi väliin... :'( , harmitti kyllä suuresti, mutta ehditäänhän sitä sitten tavata vielä vaikka vauvojen kanssa. Onneksi teitä kuitenkin päässyt tapaamiseen kaksi, ettei kukaan jäänyt yksin. Olisi mennyt jo todella kurjaksi.
Palstapimentoni on ollut tosiaan jonkinaikaista, vaikka neiti ei olekaan vielä syntynyt, vaan massussa jakselee olla. Sairaalassa olen saanut viettää aikaa, mutta se on johtunut sairaudestani(syöpä) eikä vauvelista.
Massussa neiti tosiaan edelleen on ja massu ei oikeastaan ole enää kasvanut profiilin kuvasti eli viikolta 35. Samanlainen massu edelleen.
Verenpaineen huomattiin pe:na alkavan kohoamaan eli alapaine oli yli sata. Nyt sitten mittailtu niitä 2xvrk. Hyvänä pysynyt, kunnes tänä aamuna taas näytti olevan melkein sata. Plääh. No, neuvola on tuossa klo.12.30, joten saa nähdä.
Minulla ei kyllä raskauden suhteen ole valittamista eli massu ei ole edessä eikä paina jne. Tietysti sitä tuntee itsensä ulkoisesti hirmuiseksi valaaksi, mutta...kiva, kun edelleenkään kenenkään mielestä ei uskoisi, miten lähellä laskettu aikani on massun perusteella. No, tiedänpäs itse kuitenkin
. Täällä ollaan vain erittäin kiitollisia, että neiti jaksoi pysytellä massussa näin pitkään ja täysiaikaiseksi, sillä iso kokoinen ei todellakaan taida olla ja nyt on sitten ns.valmis vauva, vaikka alle 3kg arvioidaan.
Turvotusta on tullut, mutta se kuulemma ennakoi synnytystä. Pitäneekö siitä sitten olla kiitollinen vai mitä? Inhoan itseäni turvotuksen takia vielä enemmän, vaikka turvotus onkin todella lievää eikä sitä moni varmasti huomaakaan.
Katalle muuten jaksamista kovasti ! Minä olen kuvitellut, että kun vedet menee, niin sitten se alkaa ja pian on vauva maailmassa.
Kaikille muillekin jaksamista kovasti ja supistuksia moni tuntui toivovan. Kyllä sitä itsekin voisi jo oman neitinsä tavata ja päästä massusta eroon ! On tämä raskaus ollut niin paljon erilaista, kun mitä kuvitteli (ei massu edessä eikä esteenä, omat vaatteet mahtuu päälle, ei tukalaa jne.)...
.
Supistuksia on ollut tietysti edelleen ja niitähän saakin olla. Vauva on todella alhaalla, mutta minullahan massu ei oikeastaan noussut ylös ollenkaan. Vatsa on nyt toiminut erityisen hyvin parina päivänä ja menkkakivut on lisääntyneet. Viime yönä heijasteli kovasti alaselkään...
Mutta tämä tältä erää, pitää mennä suihkuun ja ehtiä sinne neuvolaan.
Pepsukka ja massuneiti 38+2. <br><br>