Hakutulokset

  1. P

    BB-Henna: "paremman näköinen kuin muut"

    no niin voi, mutta yleensä se tälläisissä keskusteluissa on se kateus mikä jyllää :D
  2. P

    Mitä mieltä tästä asunnosta?

    Tosi kallis. Ei kuitenkaan mikää kovin iso neliöiltään. Mut muuten ihan kiva.
  3. P

    BB-Henna: "paremman näköinen kuin muut"

    Taas on ketju täynnä katkeria kotiäitejä jotka on itse kaikki niiiiiin kauniita. Eihän kukaan saa itseään koskaan kehua...Ei Hennakaan varmaan tarkoittanut tuolla että paremman näköinen kuin kaikki muut, mutta on keskivertoa nätimpi. Mikä on kyllä totta :attn:
  4. P

    Ford s-max vai wv touran?

    Mulla on s-max ja olen ollut erittäin tyytyväinen. En osaa verrata touraniin kun en ole sellaisella ajanut.
  5. P

    Oletko MitäsNyt palstan MAIJA MYÖTÄILIJÄ?

    Monesti en jaksa ottaa osaan monen sivun pituisiin vääntöihin jostain typeristä asioista. Seurailen palstaa enimmäkseen lukemalla muiden juttuja ja ajattelemalla itsekseni kuinka typeriä tai hauskoja ihmiset voivat olla. Tämä on minun oma huvini ja jos se jotakuta "tosipalstalaista" häiritsee...
  6. P

    Isot vauvat

    Kiinnostaisi tietää että onko kellään muulla näin iso-kokoista vauvaa. Meidän tyttö on nyt tasan 3kk ja mitat on 8kg ja 64.5cm. Kenekään kaverin vauvat eivät ole päässeet lähellekkään näitä mittoja. Ei tuo koko minua mitenkään haittaa, jaksan vaan hurjaa kasvuvauhtia välillä ihmetellä...
  7. P

    Ystäviä, kahviseuraa yms... HÄMEENLINNAN SEUDULTA!!

    Täällä yksi äiti täältä H-linnasta. Mulle saa kanssa laittaa viestiä jos kiinnostaa. Olisihan ihan kiva löytää uusia kavereita, koska niitähän ei voi olla liikaa :) Mulla kans kaksi lasta, 06 ja 08 syntyneet. Ja toivon että löytyisi kavereita joiden kanssa vois tehdä muutakin kuin vain...
  8. P

    Ulkopuolisten sisärinki

    tää änkeää rinkiin kans :wave:
  9. P

    paljon teidän 2,5kk ikäiset(pulloruokinnasta)

    180-200ml kerrallaan neljän tunnin välein
  10. P

    Lapsuuden väärinkäsitykset

    luulin että kaikki koirat on poikia ja kissat niiden tyttöystäviä sekä että hevoset on poikia ja lehmät niiden tyttöystäviä =)
  11. P

    Mitkä asiat sinua ITKETTÄÄ? Milloin olet viimeksi itkenyt?

    Mä olen varsinainen itkupilli, varsinkin lasten saannin jälkeen olen herkistynyt lisää. Itken kun katselen jotain surullista ohjelmaa, itken jos riidellään miehen kanssa, itken kun ajattelen mitä kaikkea kauheaa tässä maailmassa voi lapsille käydä jne. On todella rasittavaa kun välillä on...
  12. P

    Pakko kysyä nyt

    no en mä tarkoittanut että niitä kummeja pitää olla vain se 2 ei enempää tai vähempää. Mutta kyllä kai lapsen elämässä voi olla mukana ilman että on kummi. Haluaisin tietää että oletteko sitten uskovaisia jos suurella kummien määrällä on niin paljon merkitystä? En tarkoita kenenkään mieltä...
  13. P

    Pakko kysyä nyt

    että miksi ihmeessä lapsella pitää olla 5 kummia? Te kenen lapsilla on monta kummia niin miksi näin? En ymmärrä mitä niillä kaikilla tekee :o Miksi ei esim. 2 riitä?
  14. P

    Onko sulla jenkkakahvat?

    mulla on ja vaikka painoin joskus muutama vuosi sitten 53kg niin oli noi kahvat lanteilla silti. On ilmeisesti meidän suvun naisilla tälläinen mukava perintö äideiltä tyttärille. :/
  15. P

    Itseruskettavien voiteiden käyttäjät,

    Ei ole tullut, olen erittäin tyytyväinen ollut tähän voiteeseen (nivea)
  16. P

    G:Lapsiperheen auto

    Minulla on fordin s-max vm -07 ja olen erittäin tyytyväinen. Paljon tilaa, kaikkia penkkejä saa hyvin liikuteltua, turvallinen ja vakaa ajaa, saa tarvittaessa istumapaikat 7:lle. En vaihtaisi pois.
  17. P

    A-pu-va mun ongelmaani, tatska-aika huomenna!

    Minäkin ottaisin sille puolelle missä ei ole lapaluussa tatskaa. On jotenkin symmetrisemmän näköistä ;)
  18. P

    Kuinka moni äippä käyttää lasten kans ulkoillessa lippistä (TODELLA turhis)

    Voisin käyttää, mut nyt en omista yhtään sellaista jota kehtais päähänsä pistää. Mutta ajattelin tässä kyllä ostaa jonkun kivannäköisen, esim. urheiluliikkeestä saa tosi siistin näköisiä. En mä meinaa mitään Karjala-lippistä kyllä päähäni laittais :D
  19. P

    G: laitoitko tänään lapsille tarhaan/ulos välikausi asuja/pukuja jo päälle????

    Meidän 1,5 -veellä oli tänään välikausihaalari puistossa päällä. Alla oli vielä villahaalari. Hyvin pärjäsi. Eipä tuo tosin kovin kauaa paikoillaan istuskele, vaan koko ajan touhuaa jotain. Vielä eilen oltiin toppahaalarilla ja silloin oltiin jo hikisiä.
  20. P

    Makaamaan, jos vedet menee?

    Minun tietojeni mukaan tuo makuu-sääntö pätee silloin kun vauva on perätilassa. Eli silloin on vaara napanuoran esiinluiskahduksesta. Mutta jos on raivotarjonnassa, niin sitten voi olla ihan normaalista.

Yhteistyössä