A-pu-va mun ongelmaani, tatska-aika huomenna!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittaisin siihen käteen missä ei vielä ole mitään... mulla on toisessa käsivarressa kuva ja aion ottaa toisen käden olkapäähän kuvan....
No näin mäkin oon miettinyt.. mutta eilen hokasin, et ihan hyvin vois ottaa tohon toiseen.. missä jo on. Ku mulla siis toi lapaluun tatska, ja sitten toisella puolen alaselässä tatska. Se menis sit vähän "vuorotellen" ja sitten kun mulla on jo jompaan kumpaan pohkeeseenkin tatska hankinnassa :whistle:

Huoh, näin sitä sitten pitää itsensä hämmentää saunassa :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittaisin siihen käteen missä ei vielä ole mitään... mulla on toisessa käsivarressa kuva ja aion ottaa toisen käden olkapäähän kuvan....
No näin mäkin oon miettinyt.. mutta eilen hokasin, et ihan hyvin vois ottaa tohon toiseen.. missä jo on. Ku mulla siis toi lapaluun tatska, ja sitten toisella puolen alaselässä tatska. Se menis sit vähän "vuorotellen" ja sitten kun mulla on jo jompaan kumpaan pohkeeseenkin tatska hankinnassa :whistle:

Huoh, näin sitä sitten pitää itsensä hämmentää saunassa :snotty:
Niin no voithan ottaa siihenkin jossa jo on, varsinkin jos ne "sulautuu" aiheiltaan yhteen. Sit voit säästää sen toisen käden ihan uudelle kuvalle =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
ota vatsaan. sattuu nii saatanasti!!!! |O
No en ikinä :LOL:

Kelaas ku moon tällanen tikku, jos joskus pamahdan taas paksuksi niin se levähtää ihan kybällä.. ja sit ku maha katoaa, se näyttäis tosi hyvältä mun nahkavyölaukussani :whistle:
oots mä näytän miltä se näyttää levähtänees masus..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Älä ny kulta päätäs tällä hajota. Kysy siltä kuvan tekijältä. :D
No se sanoo aina sen saman.. "onhan sulla nahkaa vielä vaikka kuin, sit ku ei enää oo yhtään vapaata paikkaa niin saat mun täydellisen kunnioituksen" :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
ota vatsaan. sattuu nii saatanasti!!!! |O
No en ikinä :LOL:

Kelaas ku moon tällanen tikku, jos joskus pamahdan taas paksuksi niin se levähtää ihan kybällä.. ja sit ku maha katoaa, se näyttäis tosi hyvältä mun nahkavyölaukussani :whistle:
oots mä näytän miltä se näyttää levähtänees masus..
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin no voithan ottaa siihenkin jossa jo on, varsinkin jos ne "sulautuu" aiheiltaan yhteen. Sit voit säästää sen toisen käden ihan uudelle kuvalle =)
Näin mäkin ajattelin, mut en osaa yhtään nyt olla varma. Täytyy koittaa päättää se tänään, niin ei tartte turhia kiukutella hakkaajalle huomenna :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Mites tissi, tai molempiin? :kieh: :D KIvalta tuntui :p

Ottaisin samaan käteen, hihan alku :saint: Millanen kuva?
Siihen tulee sellanen tribaali-juttu pojan synt. ajalla.
Ja sit toi mikä mulla tossa lapaluussa on, on kuolleen frendin muistolle otettu.. noinkohan noi passais vierekkäin :whistle:
 
ota samalle puolelle vain..mulla itellä on oikeessa lapaluussa,oikeassa käsivärressa oikeassa pohkeessa..ja sit vasemmalla rinnan päällä ja vasemmassa kädessä tuossa peukalon ja seuraavan sormen välissä(ja tähän kohtaan sattui kaikista eniten noista paikoista)
 

Yhteistyössä