Ford s-max vai wv touran?

  • Viestiketjun aloittaja autokuume
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä Touran ja olen siihen tyytyväinen. 7-paikkaisena sopii isommallikin perheelle ja silti kooltaan näpsä, että pärjää pienissäkin tiloissa.
Fordista ei kokemusta, joten en pysty vertailemaan.
 
autokuume
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä Touran ja olen siihen tyytyväinen. 7-paikkaisena sopii isommallikin perheelle ja silti kooltaan näpsä, että pärjää pienissäkin tiloissa.
Fordista ei kokemusta, joten en pysty vertailemaan.
Aika harvassa on 7 paikkaisena Tourankin.Yleisempää 5 paikkaisena.Minkä vuoden malli teillä?
 
Audimies
Wv on halvempi eli Touran lähtee esullisemmin mukaasi kuin Fordin s-max, että jos hinta määrää valitse Wv jää rahaa muuhunkin.Käytännössä molemmat autot hyviä.
 
Ford ehdottomasti!
Alkuperäinen kirjoittaja audi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford ehdottomasti!:
Alkuperäinen kirjoittaja zxcvz:
touranin valitsisin. ford ei ole auto.
Fordhan oli maailman ensimmäinen auto.
Fordeissa on yleensä ottaen aika paljon vikoja.
Enpä ole huomannut vaikka mulla ollut focus ,mondeo ja nyt galaxy.Ei ole ollut yhdessäkään autossa mitään vikaa, eikä ole tarvinnut vuosihuoltoa enempää tehdä.Aikoinaan mulla oli WWn jatta joka oli hyvä peli mutta sitten hankin venton niin se vasta ongelmainen oli, sitten siirryinkin fordeihin.Hassua miten erillaisia kokemuksia!
 
Audi
Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Volkkareiden huollot pirun kalliita...mä en ostais kumpaakaan.Meillä ajellaan jenkeillä,kun isi osaa ne ite korjata...saa osat halvalla jenkeistä
Jenkeissä bensasyöppöys taas vie rahaa,joka ei haittaa jos ei pvittäin ajele 150km niin kuin meillä.
 
audi
Alkuperäinen kirjoittaja Ford ehdottomasti!:
Alkuperäinen kirjoittaja audi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford ehdottomasti!:
Alkuperäinen kirjoittaja zxcvz:
touranin valitsisin. ford ei ole auto.
Fordhan oli maailman ensimmäinen auto.
Fordeissa on yleensä ottaen aika paljon vikoja.
Enpä ole huomannut vaikka mulla ollut focus ,mondeo ja nyt galaxy.Ei ole ollut yhdessäkään autossa mitään vikaa, eikä ole tarvinnut vuosihuoltoa enempää tehdä.Aikoinaan mulla oli WWn jatta joka oli hyvä peli mutta sitten hankin venton niin se vasta ongelmainen oli, sitten siirryinkin fordeihin.Hassua miten erillaisia kokemuksia!
mulla oli focuksessa bensan syöttö ongelmia ( auto oli vm 2002), isälläni oli mondeo ja oli myös bensan syötössä jatkuvasti ongelmaa sekä sähkövikoja. Nyt audi A5 vm 2006 ja toimii ku unelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Audi:
Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Volkkareiden huollot pirun kalliita...mä en ostais kumpaakaan.Meillä ajellaan jenkeillä,kun isi osaa ne ite korjata...saa osat halvalla jenkeistä
Jenkeissä bensasyöppöys taas vie rahaa,joka ei haittaa jos ei pvittäin ajele 150km niin kuin meillä.
No ollaan vertailtu niin meidän tilajenkki vie kutakuinkin samoja kuin esim vie Ford Galaxy...Ja meilläkin ajellaan paljon...mut halvaksi meidän autot tekee sen,että ne on väh 10 v.vanhoja ja ei siis lainaa niistä ja isin omat korjaukset ei vie rahaa paljon mitään
 

Yhteistyössä