Hakutulokset

  1. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Pikaisesti vain; vaateg; ei niinkään merkit tai kuvat, mutta oikeastaan ja ainoastaan vain bambuiset vaatteet! Siis mikään, ei mikään puuvilla ole niin pehmeää ja käytössä ihanaa kuin bambu!! Väreistä kaikki unisex, ja jossain määrin retrotkin, mutta en erikseen maksa retroilusta ;)...
  2. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    niin, ja jäi sanomatta että ei meillä mitään tuntia pottailussa yhdellä kertaa mene vaan toimitus tapahtuu suunnilleen samassa ajassa kuin normaalisti muillakin vaipattomille ;)
  3. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    istuminen meillä istuu hyvin tanakasti, ainostaan kun innostuu jostain aivan valtavasti, saattaa kaatua. Itse nousee istumaan, tai peruuttaa istumaan. potattaminen meillä potattaminen ei ole lähtenyt äidin tahdosta niinkuin joku asian ilmaisi, vaan vauvan tahdosta. Kokemusta edellisestä...
  4. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Edla mäkö riehuja :laugh: :laugh: No joo, oli niin hassua olla yhdellä nikillä ja myydä tuolla kirppisosiolla omia tuotteita, näin on paljon selvempää. Kaverit; juu, tahtoohan se vähän olla niin ettei niiden kanssa tule niin paljoa vietettyä aikaa/yhteyttä. Tosin, lähes kaikki kaverit...
  5. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Jaahas, tainnu jotain galluppiaki ollu.. kokeillaanpa osallistua. vaatekoko; 74/80cm palat; kotitekoista ruokaa kun syödään, aina on pieniä paloja ollut ja hyvin ne on menneet jo ennen hampaitakin. Myös ruisleivän liottelu suussa on sujunut hyvin ennen hampaita, nyt menee siis jo pieniä...
  6. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    =) no en sen ihmeempää kun perustin toiminimen ja teen nyt sivutoimisena yrittäjänä hommia, lastenhoidon ohella, olen nähkääs hoitovapaalla öööö parin viikon kuluttua. Nyt siis kesälomalla ;) . Toi uusi nikki on siis toiminimestäni peräisin, jotta osaa yhdistää helpommin ;) . Kiva kuulla...
  7. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

    Tässä ex-ghaii, muistaneeko kukaan enää =) . Tuli tuossa nikin vaihto-tarve ;) . Mutta asiaan; meillä ollaan nyt 8kk, noustaan tukea vasten seisomaan, kontataan ja ryömitään lujaa joka paikkaan, kaksi hammasta, mittaa 73cm ja painoa vähän vajaa 9kg. Kaikki pienet tavarat pinsettiotteella...
  8. M

    Mitä maksaa teidän nettiyhteys?

    Wimax 8M 36e/kk
  9. M

    Kuinka monta koneellista pyykkiä pesette viikossa?

    6 henkilöä, 8-10 koneellista
  10. M

    Makuuhuoneissa ei kiinteitä vaatekaappeja vaan kodinhoitohuoneen yhteydessä yksi iso vaatehuone?

    Meillä on suuuuuri komeron tyyppinen ratkaisu, eli irrallisia kaappeja ei ole missään. Toimii loistavasti eikä pyykkääjän (minä) tarvitse roudata puhtaita vaatteita ympäri taloa.
  11. M

    HUOM HUOM! Olitteko naimisissa kun eka lapsenne syntyi?

    Oltiin ja ollaan edelleen.
  12. M

    onko pankinjohtaja hieno ammatti?

    No silloin kun Metsolat on tehty, jonkinlainen arvostus lienee pankinjohtajilla, olivat "parempaa sakkia". Nyt en ainakaan itse näe ammatissa mitään erikoista; toiset on pankinjohtajia ja toiset raksaduunareita, so what! Itse en kumpaakaan :D
  13. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

    Täällä täysimetetään vielä =) . Soseita ollaan maisteltu nyt vajaa kuukausi, mut kiirettä niiden säännölliseen syöntiin ei ole, kun neiti oli pikkasen päälle 5kk ikäisenä n.70cm ja 8,3kg, ja siis puhtaasti tissimaidolla kasvanut. Meillä ei koskaan ole vauvat vellejä syöneet, ei ole kelvannut...
  14. M

    Tykkääkö kaikki retroista?

    Kyllä kyllä! Retrot on kuulunut mun vaatevalikoimaan jo silloin, kun ne ei olleet IN. Kirppiksiltä teki todellisia löytöjä, mutta nyt kun retro on kaikille muodikasta, hinnat on nousseet pilviin :( .
  15. M

    Eka lomapäivä lasten kanssa kotona ja hulluksi kai tässä tulee.

    sanos muuta. tuntuu että hakemalla haetaan syytä tappeluun :/ ei millään jaksais. sitä paitsi, teen itse töitä, niin keskity tässä sitten :|
  16. M

    Hui, puolivuotismitat 75cm ja 10,3kg!

    Hih, muillakin isoja vauvoja =) . meillä tyttö oli vähän päälle 4kk ikäisenä n.69cm ja 7.8kg, pelkästään tissimaidolla :laugh:
  17. M

    Fleece-kangas?

    Tavallinen fleece käy, mutta mikrokuituinen on ihanampaa :D , tosin meilläkin kuivaliinana on nimenomaan tavallinen fleece ;)
  18. M

    Tappeleeko teidän lapset (varsinkin pojat) näin paljon?

    Tuttua täälläkin :laugh: Esikoinen tokaluokalla, kakkonen eskarissa, kolmonen pian 5v ja aivan älytöntä on välillä tappelu!! Tutuksi on näillekin tullut jäähyporras :D
  19. M

    aio vaipat?

    Noita vaippoja on todella paljon, ja mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Jo materiaalit ja mallit vaihtelee niin kovasti, että oikeestaan vain kokeilemalla löytyy itselle se sopiva. Ja AIOjakin on sellaisia, jotka kuivuu tosi nopsaa; ilman kiinteitä imuja. Näissä imut on kiinni nepeillä tai...
  20. M

    Miks nuo kolmosen perheleffat ei voi olla suomeksi puhuttuja?

    ärsyttää täälläkin. nytkin kolme nappulaa seuraa karvisen touhuja, ja tokaluokkalainen yrittää ehtiä lukea kaikki... :o

Yhteistyössä