onko pankinjohtaja hieno ammatti?

  • Viestiketjun aloittaja skuuppi
  • Ensimmäinen viesti
Virve
No "ennen vanhaan" on ollut ainakin. Mutta onhan se aika arvostettu asema vieläkin, tosin nykyään vain harva työ on sellaista, että sillä kehtaisi ko. työn tekijän vaimo päteä. :D No, ehkä presidentin virka on sellainen. Itse olen tulevan suurlähettilään vaimo, mutta siitä asemasta on kyllä glamour kaukana! :)
 
No silloin kun Metsolat on tehty, jonkinlainen arvostus lienee pankinjohtajilla, olivat "parempaa sakkia". Nyt en ainakaan itse näe ammatissa mitään erikoista; toiset on pankinjohtajia ja toiset raksaduunareita, so what! Itse en kumpaakaan :D
 
Joo
Ihan normaali ammatti.

Oudompaa minusta on se, että nykyään joku bb-tähti tai seiskatyttö on jonkun mielestä hienoja ammatteja. Ennemmin sitten vaikka niitä "wanhan ajan" hienoja ammatteja, lääkäriä ja pankinjohtajaa.

Ja kyllä, olisin ennemmin peräkylän pienimmän pankin johtajan rouva kuin vaikkapa Seiska-BB-turhake-julkkiksen.
 
vieras
Tottakai se on hieno ammatti. Siihen on päästy kovalla työllä ja ahkeralla koulunkäynnillä. Liksakin on kohdillaan. Huvittavaa, kun jotkut täällä huutelee, että pankinjohtaja on ihan yhtä hieno kun tavaratalon myyjä, hih!
 

Yhteistyössä