Eka lomapäivä lasten kanssa kotona ja hulluksi kai tässä tulee.

  • Viestiketjun aloittaja mammeli
  • Ensimmäinen viesti
mammeli
siis vieläkin paha päivä jatkuu...itkun kanssa suostuivat menemään hetkeksi ulos...miten niistä on noin laiskoja tullutkin? mun vika varmaan.
kuitenkin tulevat aina ulkoa hymyssä suin takaisin mutta nyt ei mennyt farkut jalkaan ennen kahta iltapäivällä! loppuis jo loma!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:
siis vieläkin paha päivä jatkuu...itkun kanssa suostuivat menemään hetkeksi ulos...miten niistä on noin laiskoja tullutkin? mun vika varmaan.
kuitenkin tulevat aina ulkoa hymyssä suin takaisin mutta nyt ei mennyt farkut jalkaan ennen kahta iltapäivällä! loppuis jo loma!
Minä lihoin varmaan 5 kg lomalla. En jaksanut pakottaa ulos. Onneksi taas arki, tosin meillä tuo koululainen viihdytti kivasti, sain itse lukea ja levätä. Se on muuttunut, tähän saakka lomat on olleet yhtä hel.vettiä. Sillä on tylsää tai se ärsyttää tahallisesti. Nyt se keksi tekemiset.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:
siis vieläkin paha päivä jatkuu...itkun kanssa suostuivat menemään hetkeksi ulos...miten niistä on noin laiskoja tullutkin? mun vika varmaan.
kuitenkin tulevat aina ulkoa hymyssä suin takaisin mutta nyt ei mennyt farkut jalkaan ennen kahta iltapäivällä! loppuis jo loma!
Minä lihoin varmaan 5 kg lomalla. En jaksanut pakottaa ulos. Onneksi taas arki, tosin meillä tuo koululainen viihdytti kivasti, sain itse lukea ja levätä. Se on muuttunut, tähän saakka lomat on olleet yhtä hel.vettiä. Sillä on tylsää tai se ärsyttää tahallisesti. Nyt se keksi tekemiset.
tai tuntuu, että lihoin, en oikeasti tiedä lihoinko kilon vai viisi.
 
vieras
Kaks päivää jaksa hoitaa ja luoda tunnelmaa, auttaa suhteiden ja päiväjärjestyksen luomisessa! Keskiviikkona meillä helpotti (oli loma viimeviikolla). Voisitteko mennä esim uimahalliin tai vieraaseen leikkipuistoon?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:
siis vieläkin paha päivä jatkuu...itkun kanssa suostuivat menemään hetkeksi ulos...miten niistä on noin laiskoja tullutkin? mun vika varmaan.
kuitenkin tulevat aina ulkoa hymyssä suin takaisin mutta nyt ei mennyt farkut jalkaan ennen kahta iltapäivällä! loppuis jo loma!
Minä lihoin varmaan 5 kg lomalla. En jaksanut pakottaa ulos. Onneksi taas arki, tosin meillä tuo koululainen viihdytti kivasti, sain itse lukea ja levätä. Se on muuttunut, tähän saakka lomat on olleet yhtä hel.vettiä. Sillä on tylsää tai se ärsyttää tahallisesti. Nyt se keksi tekemiset.
tai tuntuu, että lihoin, en oikeasti tiedä lihoinko kilon vai viisi.
ja arkena kilot lähtevät myös nopeasti, kun lähes joka päivälle on menemistä ja ohjelmaa (kerhoja ym)
 
mammeli
ei oikein pääse mihinkään, kun pienin on kipeänä. kyllä nuo isommatkin sais mun puolesta vaan löhöillä, mutta kun ne tulee niin kärttyisiksi. ja ohjelman järjestäminen on niin työlästä, kun menee kaks tuntia, että saa ne peseen hampaansa aamulla.. :)
 

Yhteistyössä