Makuuhuoneissa ei kiinteitä vaatekaappeja vaan kodinhoitohuoneen yhteydessä yksi iso vaatehuone?

nenna
huonolta. riippuu kuitenkin perheen koosta, mutta meillä kahdella aikuisellakaan ei ainakaan toimisi. vaatehuone on minun käytössä ja makkarissa miehelle vaatekaapit..
 
Siis tuollasesta mä haaveilen!!!
Pukeutumishuone!!! :p

musta olis aivan upeeta että vois suoraan rummusta laittaa jokaisen omaan kaappiin siinä lähellä.Kuin jakaa pitkin taloa eri huoneisiin vaatetta...

Makkarissa olis vaan alusvaatteet lipastossa.

Toi olis oikeesti mun unelma!!

ja käytänöllinenkin juur pyykkihuollon kannalta.
 
Ainakin meidän talossa ei toimisi. Makuuhuoneet yläkerrassa ja khh alakerrassa ;) Toki jos sulla on huoneissa paljon irtonaisia kaappeja, niin vastaahan se toki kiinteätä.

Meillä on mulle ja miehelle iso vaatehuone makkarin yhteydessä. En todellakaan halua mennä etsimään vaatteita jostain kauempaa. Pojan huoneessa on pojan vaatteet, mutta irtonaisessa kaapissa. Muissakin huoneissa on kiinteitä kaappeja ja niissä on kyllä paljon tavaraa. Lisäksi eteisessä vaatteet, jne.

Minusta vaatteet ovat siellä missä niitä pidetään ja sovitetaan. Lisäksi yksi vaatesäilytyspaikka pitäisi olla tosi iso ja siellä isommassa perheessä olisi aika trafiikki.
 
Moi
Riippuu ehkä perheen koostakin? Meillä 4henkeä ja molemmissa makuuhuoneissa pienet vaatehuoneet. Kyllä mulle kelpais yks iso pyykkikoneen läheltä :D vähän ku kata jo kirjoitteli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Siis tuollasesta mä haaveilen!!!
Pukeutumishuone!!! :p

musta olis aivan upeeta että vois suoraan rummusta laittaa jokaisen omaan kaappiin siinä lähellä.Kuin jakaa pitkin taloa eri huoneisiin vaatetta...

Makkarissa olis vaan alusvaatteet lipastossa.

Toi olis oikeesti mun unelma!!

ja käytänöllinenkin juur pyykkihuollon kannalta.
Peesaan joka lausetta :) Todella kätevää.
 
Nina
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Siis tuollasesta mä haaveilen!!!
Pukeutumishuone!!! :p

musta olis aivan upeeta että vois suoraan rummusta laittaa jokaisen omaan kaappiin siinä lähellä.Kuin jakaa pitkin taloa eri huoneisiin vaatetta...

Makkarissa olis vaan alusvaatteet lipastossa.

Toi olis oikeesti mun unelma!!

ja käytänöllinenkin juur pyykkihuollon kannalta.
Tää on niin mun suulla sanottu
 
e
Sehän siinä pukeutumis/vaatehuoneessa olis idea, ettei tarvis puolipukeissa hiipparoida ympäriinsä. Illalla ennen nukkumaanmenoa siel odottas sun yöpukus yms. ja samalla jätät sinne käyttämäsi vaatteet joko pyykkikoriin tai odottaan seuraavaa päivää, samalla voi käydä iltapesulla. Sit aamulla yöpuku pois, pesu ja vaatteet päälle. Ja jos nukkuu ilkosilleen voi ne vaatteet, mitkä tarvii suojaksi, jos ei halua alasti kulkea talossa, riisua ja pukea makkarissa.

Ja jos lapsetki vaihtaa vaatteita kesken päivän (meilla välillä useasti, välillä menee viikko samoilla), niin todennäköisesti vaihto tapahtuis siellä, eikä lastenhuone olisi täynnä epämääräisiä vaatekasoja.

Ja sinne mahtuis puhtaat, käsittelemättämät vaattee odotteleen aikaa parempaa poissa silmistä (omista ja vieraiden)
 
v
Meillä on pukuhuoneen yhteydessä vaatehuone ja se toimii hienosti. Makuuhuoneessa ei ollut alunperin vaatekaappeja, joten ne ostettiin sinne erikseen. Makuuhuoneen kaapeissa meillä ei ole lainkaan vaatteita vaan lakanoita, pyyhkeitä, peittoja, tyynyjä yms.
 
vieras
mitä järkeä? kuitenkin lapset viimeistään murkkuiässä roudaa ne vaatteet omaan huoneeseen missä pukeutuu. eli hakee khh ja kuskaa omaan huoneeseen. ei murkut halua yhteisessä tilassa pukeutua!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Siis tuollasesta mä haaveilen!!!
Pukeutumishuone!!! :p

musta olis aivan upeeta että vois suoraan rummusta laittaa jokaisen omaan kaappiin siinä lähellä.Kuin jakaa pitkin taloa eri huoneisiin vaatetta...

Makkarissa olis vaan alusvaatteet lipastossa.

Toi olis oikeesti mun unelma!!

ja käytänöllinenkin juur pyykkihuollon kannalta.
Täysin samaa mieltä
 
mie
Mä uskon, että pikkulapsivaiheen tuo toimii. Sitten kun (tyttö)lapset ovat teinejä, mietin haluaisinko aamuisin olla siellä samassa vaatehuoneessa heidän kanssaan arpomassa päivän vaatteita. Ainakin omaan makkariimme jättäisin meille vanhemmille vaatekaapit.
 

Yhteistyössä