Hakutulokset

1. T

Tänään monen kotihoidetun lapsen maailma romahti.

:D :D Sama tilanne, kaikilta osin.
  2. T

Listataan tähän ketjuun omat suosikki- ja inhokkikuninkaalliset

Minun suosikkini on myös Prinsessa Ultramariini.
  3. T

Avaatteko toistenne posteja? Siis kirjepostia esim. laskut

Minä välttelen kuin ruttoa omien laskujeni avaamista. Mies avaa ne kaikki ja hoitaa niin nätisti pois silmistä. Ainoa lasku, jonka pyrin nappaamaan postin seasta ja hoitamaan ja hävittämään vähin äänin on kirjaston sakkolaskut. Niistä mies aina pitää meteliä ja kun sen metelin voi niin sievästi...
  4. T

Millainen auto on Mitsubishi Pajero?

Millä tavalla hauskoja?
  5. T

Nostampa tätä, kun meinaa oikein voimalla autokuume iskeä päälle!
  6. T

Käveletkö miehesi/naisesi kanssa käsikädessä?

:D:D Niinhän siinä tietenkin käy, mutta on se mukavampi kaatua yhdessä kuin yksin, kun kerta yhteen on menty... Onneksi mies on nuoremmuuttaan vähän parempi pysymään jaloillaan! :D
  7. T

Käveletkö miehesi/naisesi kanssa käsikädessä?

Eipä juuri koskaan enää nykyään. Liukkaalla tms. kävelemme käsikynkkää niinkuin vanhat ihmiset ainakin ja toisinaan lemmenpuuskassa käsikaulaa mutta käsikkäin kävely on jotenkin kankeaa, ainakin meillä.
  8. T

Tuo, mihin olen iskenyt silmäni, on vm. 2006, ajettu alle 100 000. Mutta kun en tunne ketään, joka olisi ollut Pajeroiden kanssa tekemisissä, niin ei ole mitään hajua, että ovatko hyvässä vaiko huonossa maineessa.
  9. T

Onko kenelläkään Pajeroa? Onko sellainen, jossa on jatkuvasti jotain pientä tai suurta vikaa? Onko luotettava naisihmisen käyttöön?
  10. T

8v tahtoo viulutunneille!

Meidän poika aloitti alttoviulun musiikkiopistossa ekaluokan syksyllä eli 7-vuotiaana. Oli ennen kouluikää muskarin puolella ja vaikka vinku jo aiemmin päästä kokeilemaan musiikkiopiston pääsykokeita niin emme siihen suostuneet. Aivan loistavasti on ehtinyt tälläkin vauhdilla. Soittaa jo tosi...
  11. T

Lapset vanhempien jalanjäljissä?

No eihän tämä nyt mikään niin paha paikka ole roikkua, hiukan koukuttava vain muistaakseni.:p
  12. T

Iltaa Ultramariini! Kyllä minä sinut muistan. Sienetär on minun käly. On tosin ollut hänkin niin kiireinen viiem vuodet, ettei ole tänne enää kai aikoihin kirjoitellut. Kun loppui nuo kotirouvavuodet, niin väheni joutilaisuuskin aikalailla!
  13. T

Tällä samalla nikillä sinä olit silloin kauan sitten. Kun jäin "tauolle", taisit olla jollain toisella nikillä, mutta tunnistin kyllä heti nyt sinun nikkisi ja tuntui varsin kodikkaalta vastata sinun ketjuusi.
  14. T

Sama muorihan minä. Olen tässä nyt muutaman kerran käynyt vuosien tauon jälkeen lueskelemassa täällä ja totesin, että voisihan sitä taas vähän osallistua keskusteluihin. Piti vaan yrittää aika monta kertaa kirjautua, jotta sattui oikea salasana. Oli päässyt vähän unohtumaan vuosien saatossa...
  15. T

Mitä sinä sitten tarkoitit?
  16. T

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos haluavat samaan ammattiin kuin me miehen kanssa olemme. Olemme itsekin apinoineet vanhempiamme, samoin suurin osa meidän molempien sisaruksista. Tosin kukaan lapsistamme ei ole ainakaan vielä ilmaissut minkäänlaista halukkuutta tälle alalle. Pääasia...
  17. T

Äänikirjoista

Minä kuuntelen ihan jatkuvasti äänikirjoja, olen kuunnellut jo parikymmnetä vuotta. Minä lainaan niitä kirjastosta, niitä on siellä hyvät valikoimat. Ovat aika arvokkaita käsittääkseni ostaa, joten kannattaa ajatella että jos ostaa, niin olisi sellainen, jota kuuntelee sitten useamman kerran...
  18. T

pitäisikö eutanasian olla laillista?

Ajattelen niin, että joissakin tapauksissa on aktiivinen tehohoito turhaa, mutta kuoleman tuloa ei saisi millään lailla jouduttaa. Kivut täytysi pystyä poistamaan kokonaan.
  19. T

Vertaa vuoden takaiseen, mikä on muuttunut, vai onko mikään?

:wave: Muistan toki, minulla on kohtalaisen hyvä nimimuisti näin vanhaksi ihmiseksi. :) En ole tosiaan täällä paljoa aikaani kulutellut, kun ei ole ollut aikaa mistä kulutella. Olen nimittäin vuosi sitten syksyllä päättänyt kotirouvan päivät ja alottanut työ-koti-lasten harrastukset-oma...
  20. T

Vertaa vuoden takaiseen, mikä on muuttunut, vai onko mikään?

Vuosi sitten oli elämämme muuttunut rajusti totutuista urista. Nyt ei kuulu juuri mitään uutta viime vuoteen nähden mutta vuoden päästä on taas koko elämä pistetty uuteen uskoon, jos menee niinkuin suunnitellaan. Mutta nyt siis jään kaikessa rauhassa syyslomalle ja nautin näistä viimeisistä...

Yhteistyössä