Vertaa vuoden takaiseen, mikä on muuttunut, vai onko mikään?

Vuosi sitten oli elämämme muuttunut rajusti totutuista urista. Nyt ei kuulu juuri mitään uutta viime vuoteen nähden mutta vuoden päästä on taas koko elämä pistetty uuteen uskoon, jos menee niinkuin suunnitellaan. Mutta nyt siis jään kaikessa rauhassa syyslomalle ja nautin näistä viimeisistä rauhan ajoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Vuosi sitten oli elämämme muuttunut rajusti totutuista urista. Nyt ei kuulu juuri mitään uutta viime vuoteen nähden mutta vuoden päästä on taas koko elämä pistetty uuteen uskoon, jos menee niinkuin suunnitellaan. Mutta nyt siis jään kaikessa rauhassa syyslomalle ja nautin näistä viimeisistä rauhan ajoista.
Voi kiva nähdä sinua palstalla, mahdatko muistaa minua enää vuosien takaa? Joskus juteltiin paljonkin, minulla saattoi olla eri nikkii silloin. :)

metsänpeitto
Viime vuoden lokakuussa asuin toisella paikkakunnalla. väsynyt, hyvää vauhtia kohtaamassa uupumuksen huippua. mies oli työssä joka oli äärimmäisen epäsäännöllistä jatkuvasti.Olin juuri lopettanut kuopuksen imettämisen ja siihen vuoden ikään jatkuneen niukan imetysdieetin.

Nyt asun uudella paikkakunnalla, pahin uupumus on taitettu. Esikoinen on aloittanut koulun, kaksi nuorempaa on kotona vaikkakin päivähoitojonossa. Työhönpaluu siis lähellä... tai no, riippuu siitä koska saadaan se hoitopaikka. Mies on vaihtanut työpaikkaa, nyt työajat on 90% säännölliset ja palkkakin tulee ajallaan. Hain erääseen koulutukseen syksyllä, aloitin sen kuukausi sitten, kuuluin niihin 15:een jotka valittiin. Juttu on itselleni tärkeä, suuri haave. Tunnen enemmän onnenhetkiä. Vaikken juurikaan tänään. Suren erästä tänään menehtynyttä pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Opiskelut ovat loppuneet ja todistus on laatikossa. Puolipöpistä viidakonkasvatista on saatu koulittua tuollainen tavallinen pieni ihminen,joten arki on paljon helpompaa.

Vuosi sitten olin nääntymispisteessä, nyt elämä hymyilee. Uuden viidakonkasvatin hankkiminenkin on pääsemässä vauhtiin, joten mikäs tässä elellessä. :)
Voi, en tunne nikkiäsi, mutta tuo sanonta antaa ymmärtää, että on ollut vilkas vuosi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Opiskelut ovat loppuneet ja todistus on laatikossa. Puolipöpistä viidakonkasvatista on saatu koulittua tuollainen tavallinen pieni ihminen,joten arki on paljon helpompaa.

Vuosi sitten olin nääntymispisteessä, nyt elämä hymyilee. Uuden viidakonkasvatin hankkiminenkin on pääsemässä vauhtiin, joten mikäs tässä elellessä. :)
Voi, en tunne nikkiäsi, mutta tuo sanonta antaa ymmärtää, että on ollut vilkas vuosi :)
Joo, minä olen aika uusi täällä, kulutin aiemmin aikani vauvalla. Mutta on tosiaan ollut aikamoinen vuosi ja voit uskoa, että olen onnellinen, että se on takana. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Voi kiva nähdä sinua palstalla, mahdatko muistaa minua enää vuosien takaa? Joskus juteltiin paljonkin, minulla saattoi olla eri nikkii silloin. :)
:wave: Muistan toki, minulla on kohtalaisen hyvä nimimuisti näin vanhaksi ihmiseksi. :) En ole tosiaan täällä paljoa aikaani kulutellut, kun ei ole ollut aikaa mistä kulutella. Olen nimittäin vuosi sitten syksyllä päättänyt kotirouvan päivät ja alottanut työ-koti-lasten harrastukset-oma harrastus -rallin. Viime vuosi oli aikamoinen, vaikka tein pientä tuntimäärää. Nyt tosiaan menee jo rutiinilla!! =)

Nyt vaan tämän rauhan on rikkomassa tässä kuussa alkava mittava rakennusprojekti. Tarvitaan siis hermoja, että tässä kaiken seassa saadaan arkikin jotakuinkin pyörimään. Ensi syksynä pitäisi olla tämä vanha torppa sitten aikalailla valmis. :) Siinä niitä meidän kuulumisia vähän tarkemmin. :)

Turkilmas
Myytiin vanha talo, muutettiin toiselle paikkakunnalle ja alettiin rakentaa. Miehen isoäiti kuoli tällä viikolla. Muuten kaikki on samalla tolalla kuin viime vuonna, eli perushyvää arkea eletään perheen kera ja kaikki on enimmäkseen tyytyväisiä :)

Näitä on aika kiva lukea, varsinkin, kun suuntana on ollut parempi elämäntilanne :)

Tasan vuosi sitten pojat oli ihan vasta aloittaneet päivähoidon, elettiin siis aika vaikeaa aikaa, tai kaikkein vaikeinta se taisi olla mulle :D Sairasteltiin jatkuvasti, en enää viihtynyt niin hyvin työssäni.

Rahatilanne oli vuosi sitten parempi, mitä nyt (varsinkin just tällä hetkellä ). Aloitin elokuussa opiskelut, joten suuria muutoksia on tässä syksyssäkin ollut. Elämä on paljon kiireisempää, mutta myös mukavampaa siinä mielessä, että viihdyn tosi hyvin koulussa, vaikka se onkin aika stressaavaa, mutta myös antoisaa :)

Lasten kanssa on taas helpompaa, enää ei sairastella läheskään yhtä paljoa, nykyään öisin jopa nukutaan (paljon paremmin, kuin vielä vuosi sitten). Parisuhteessa kaikki taitaa olla aika ennallaan, suurinpiirtein, enemmänkin parempaan suuntaan, kuin huonompaan oltais menty =)

Hmm...vuodessa on tapahtunut todella paljon.

Nyt meille on tulossa kolmas lapsi :heart: Mies tervehtymään päin, hän on lopettanut viinanjuomisen. Uusi taloprojekti työn alla =) Meistä on tullut taas ihan oikea perhe!!! :heart:

Yhteistyössä