Oikein hyvin, ensimmäinen tentti on maanantaina. Luettavana 4 kirjaa. Jo tässä vaiheessa tuntuu, että on juuri oikea paikka minulle. =)Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Miten opinnot ovat lähteneet käyntiin?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Loppujen lopuksi melko harva asia on muuttunut. Vuosi sitten pidin välivuotta töitä tehden ja nyt opiskelen Turun yliopistossa kasvatustiedettä. Olen myös saanut vuoden aikana monta uutta kaveria/ystävää. Muuten asiat ovat aika samalla tavalla kuin viime vuonna.
Kiva kuulla Oletko saanut uusia ystäviä paljon? Oletko mukana osakuntatoiminnassa? (minä en ole yliopistossa opiskellut, joten en osaa termejä välttämättä)Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Oikein hyvin, ensimmäinen tentti on maanantaina. Luettavana 4 kirjaa. Jo tässä vaiheessa tuntuu, että on juuri oikea paikka minulle. =)
Olen, sain heti tutustumisviikolla monta uutta ystävää. Meillä on tuolla todella hyvä ilmapiiri.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Kiva kuulla Oletko saanut uusia ystäviä paljon? Oletko mukana osakuntatoiminnassa? (minä en ole yliopistossa opiskellut, joten en osaa termejä välttämättä)Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Oikein hyvin, ensimmäinen tentti on maanantaina. Luettavana 4 kirjaa. Jo tässä vaiheessa tuntuu, että on juuri oikea paikka minulle. =)
Kelpais mullekin, sen verran iso tietty, että voisi ilmoittaa töihin, että kiitos ja näkemiinAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:lottovoitto saisi tulla,mutta muuten. =)
Asutko kotona vielä vai oletko jo lähtenyt kokeilemaan siinäkin omia siipiäsi?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen, sain heti tutustumisviikolla monta uutta ystävää. Meillä on tuolla todella hyvä ilmapiiri.
Kotona asun vielä, ainakin toistaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Asutko kotona vielä vai oletko jo lähtenyt kokeilemaan siinäkin omia siipiäsi?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen, sain heti tutustumisviikolla monta uutta ystävää. Meillä on tuolla todella hyvä ilmapiiri.
Kyllä sieltä kerkiää nimimerkki 21-vuotiaana äidin helmoista lähtenytAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kotona asun vielä, ainakin toistaiseksi.