Hakutulokset

1. T

Mulla on kissa puussa.

Minä olen joskus nuorena joutunut saman ongelman kanssa soittamaan paikalle palokunnan hissikorinsa kanssa. Kyllä hävetti. :ashamed: Tämä nykyinen kissakin kyllä kiipeilee puuhun, mutta on ainakin tähän asti itse hoitanut itsensä sieltä puusta myös pois. Tämä on kyllä sellainen katti, että...
  2. T

Kertokaan nuoremmat mulle häistä

No minä olen ihan samalta dinosaurusten ajalta. :D Tosin kun itse menin naimisiin, olimme miehen kanssa jo yli 30-vuotiaita työssäkäyviä ihmisiä. Ei tullut mieleenkään ehdottaa mammalle, että nyt sitten olisi häiden maksamisen aika. Mutta mammapa oli samalta dinosaurusten ajalta ja pyytämättä...
  3. T

Esikoinen täyttää pian 23 v ja lahjaa mietin

Entäs jos heittäydyt niin höyliksi, että maksat parilta kuukaudelta sekä yhtiövastikkeen että sähkölaskun. Olisivat täysin vapaaherrattaren kuukausia asumisen puolesta ne.
  4. T

Miksi ostat valion maitoa?

Meillä on kanssa kesäaikaan mökin naapurina on maatila) mahdollisuus ostaa maito talosta. Juuri eilen mökiltä kotiin lähtiessä haimme 5 litraa maitoa ja pohjat on enää jäljellä. Lapset tykkää juuri talon maidosta erityisesti. Kaupungissa ollessa ostan mitä maitoa milloinkin.
  5. T

TIedättekö linkkiä josta sais lasten sängynpeittoja tilattua?

Ompeletko itse lainkaan? Itse tekemällä saa nimittäin kaikista kauneimmat sängynpeitot. Ihan yksinkertaisin konsti on ostaa mieleistä tikattua kangasta ja ommella päät. Ja toinen äärilaita löytyy tilkkutöistä ja applikaatiotöistä. Tietenkin, jos lapset on siinä iässä, että heissä riittää...
  6. T

Hampaat ja yösyötöt

Kahta vanhinta syötin yölläkin n. 1½-vuoden ikään. Molemmilla oli siinä vaiheessa kaksi hammasta sekä ylhäällä että alhaalla. Kuopusta en ole imettänyt lainkaan, mutta on saanut vastiketta pullosta hampaallisena olleessankin myös yöllä. Kahdella vanhimmalla (nyt 10- ja 8-vuotiaat) ei ole...
  7. T

oletko työtön,töissä,lomautettuna vai kotiäiti?

Muutaman tunnin viikossa iltaisin töissä käyvä muori. Nyt tosin jo kesälomalla työstä. Syön tässä kuopuksen kanssa lounasta ja lounaan jälkeen jatkan esikoisen synttäreiden valmisteluja.
  8. T

Millainen suhde teillä on, jotka odotatte äitienpäivänä miehiltänne lahjoja sun muita?

On aika suoraviivainen johtopäätös, että parisuhde on pielessä, jos mies muistaa vaimoa äitienpäivänä. Että se äitienpäivämuistaminen kertoo siitä, että kaikki muut päivät vuodesta mies on kelvoton luuseri vaimoaan ja perhettään kohtaan. Ei meillä ainakaan näin ole. Meillä muistetaan kaikki...
  9. T

Äitienpäivämenunne?

Pyypaistia, perunoita, kasviksia ja metsäsienisalaattia. Jälkiruokana Mövenpick-jätskiä.

Yhteistyössä