Hakutulokset

1. T

Jatkaisitko avioliittoa jos miehesi tippuisi varkkaasta köyhäksi?

Jos mies köyhtyisi omasta syystään (pelaamalla, yltiöpäisellä tuhlaamisella, järjettömillä autokaupoilla jne.) voisi olla aika miettiä avioliiton tulevaisuutta. Jos taas köyhtyminen tapahtuisi miehestä riippumattomista seikoista (esim. työttömyys), mitään perusteita avioliiton purkamiselle...
  2. T

Mikä on teiän lempisanonta just tän hetkisessä elämän tilanteessa??

Se on sitten voivoi! Sen verran taustatietoa, että meillä on 8- ja 10-vuotiaat, jotka sille päälle sattuessaan tirittävät joka asiassa vastaan. En voi sanoa että kysymys on lempisanonnasta, vaan paremminkin olosuhteiden pakosta. |O :kieh:
  3. T

JOS ostaisit uuden auton nyt, mikä olisi tärkeintä?

Minullahan on kuorma-autokortti, mutta kyllä tätä meidän autoa saa taviskortilla ajaa vaikka tämä onkin näitä 7-hengen versioita. :D Se on että mihin tottuu. Minun olisi vaikea alkaa ajamaan taas "katutasossa" kun on tottunut korkealta katselemaan. Koen sen juuri aivan erityisenä...
  4. T

Sinulla on selvästi ennakkoluuloja. :D Mutta voin kertoa, että maasturi on kuin Niilin vesi Sinuhessa: "Ken on kerran Niilin vettä juonut ei voi koskaan sitä unohtaa...."
  5. T

Kokeilepas maasturia! Voin omalta kohdaltani sanoa että ei tee lainkaan tiukkaa rakastaa autoaan. :heart: Tämä viimeisin maasturi on aivan erityinen hellyyteni kohde. :heart:
  6. T

Miksi et kehtaisi ajaa hybridillä? Kuopuksen kummitätillä on Toyotan hybridi ja on niin monimutkainen kapistus että sen temppujen oppiminen vaatisi usean viikon ihan täyspäiväisen opiskelun. Ja täytyisi olla kamalan tekninen ja tekniikasta kiinnostunut ihminen, jotta sen kaiken sisäistäisi...
  7. T

Varmaan sama asia kuin nykyisessäkin autossa eli turvallisuus. Nyt kun olen palannut kotivuosien jälkeen töihin ja joudun ajamaan paljon, niin juuri turvallisuus korostuu aivan erityisesti. Ajelen maastoautolla ja vaihtaisin vain uudempaan, jos vaihto olisi edessä.
  8. T

Tiedättekö tunteen kun alkaa naurattamaan...

Tiedän, oikein hyvin tiedän. :ashamed: Luin kerran yöjunassa istumapaikalla James Herriottia ja .... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Oli ihan hirveää, kun tunsin että se nauru lähtee mahasta kuin maanvyöry enkä voi sille yhtään mitään. :ashamed: :ashamed: Tilanteen mentyä kunniattomasti...
  9. T

Nyt on mehut keitetty tältä vuodelta

Meillä onneksi karsittiin viime syksynä kaikki mökillä olevat parikymmentä pensasta. Ei ole tänä syksynä niin kamala urakka noiden viinimarjojen kanssa. Normaalina vuonna meille tulee melkein 100 kiloa viinimarjoja, joten saa siinä poimia ja mehustaa ihan urakalla. :D Nyt tänä syksynä ehtii...
  10. T

miksi aina rahat loppu

Me poimittiin viikonloppuna sankoittain mustikoita ja vadelmia. Lisäksi poimittiin sieniä niin, että sain valmiita suolasieniä useamman litra sekä monta pussia paistettuja haperoita pakasteeseen. Juuri äsken söimme lounaaksi pojan kanssa keitettyjä perunoita, porkkanoita ja punajuuria. Nämä...
  11. T

Pronaxen kuumelääkkeenä 8 vuotiaalla, mikä teillä on ollut annostus??

Minulla on annostelutaulukko, jos kerrot lapsen painon.
  12. T

Mistä sen tietää, et lapsluku on täynnä.

Vastaus otsikkon kysymykseen: siitä, että 50-vuotispäivät on niin lähellä että täytyy alkaa miettimään, että onko talossa riittävästi maljakoita kukkatervehdyksiä vasten. Ei ole enää monta vuotta aikaa niitä hankkia. :o
  13. T

Säälitkö maalaislapsia?

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Samoin ajatuksin. OT, tarkoittaako tuo nikki B 76 osastoa?
  14. T

Herkkua herkun perään :P

Pääruoaksi jääteloä ja jälkkäriksi lihakeittoa.
  15. T

Viimisin txt-viesti jonka olet saanut?

Viimeisiä ostoksia tehdään, sitten rajalle.
  16. T

kuinka kauan kestää sipsipussi?

Tuossa on pussi avaamattomana ollut tytön toukokuisista synttäreistä saakka. Ei ole maistunut kenellekään. Eli meillä voi pussi kestää vaikka vuoden, jos ei tule sellaisia vieraita joille sipsit kelpaa.
  17. T

Huvipuistossa nähtyä:

Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että mitä väliä sillä on jos joidenkin satunnaisten kanssani yhtäaikaa kauppaan/uimarannalle/huvipuistoon sattuneiden ihmisten mielestä en ole tyylikäs, trendikäs ja kaunis ihminen. Mielestäni ongelma ei ole ainakaan minulla ja jos jollakin toisella sellainen...
  18. T

Hyviä ruokapaikkoja Kuopiossa?

Juu kyllä se ylellisyys tuntuu huomattavasti ylelisemmältä, kun se maksaa maltaita! :D Minä olen sitä mieltä, että enimmäkseen vaatimaton elämä on just hyvä, mutta silloin kun haluaa jotain erityistä mitä saa rahalla, silloin ei pihistellä. :p
  19. T

Tässähän tämä! http://www.ravintolamestarit.net/mustalammas/index.htm
  20. T

Vieläköhän Kuopiossa on sellainen hieno ihanuus kuin Musta Lammas? Se oli siellä sataman suunnassa aikanaan. Pieni viihtyisä kellariravintola. Hyvä palvelu, erinomainen ruoka ja kalliit hinnat. Eli kaikki elementit kohdillaan silloin kun jotain todella hyvää haluaa. :p

Yhteistyössä