Lounaaksi oli maailman ihaninta salaattia, ja nyt uunissa paistuu mun lempiruoka: kanafileitä ja uunijuureksia.
Mites teillä ?
Mites teillä ?
Anteeksi nyt, mutta mikä on?Alkuperäinen kirjoittaja 12345:saatanan rikkaat paskat
Kyllä nyt kateellisen koiran nilkkaan kalikka kalahti ja pihlajanmarjatkin on vissiin happamia *kliseet nippuun*Alkuperäinen kirjoittaja 12345:saatanan rikkaat paskat
Hyi sua *heristää sormea* Taidetaankin mennä Jari-Pekkaan kaffelleAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan .
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hyi sua *heristää sormea* Taidetaankin mennä Jari-Pekkaan kaffelleAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan .
Jari-Pekkaan? Jos me puhutaan samasta paikasta niin se on ihan ykköspaikka,place to be :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hyi sua *heristää sormea* Taidetaankin mennä Jari-Pekkaan kaffelleAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan .
Viskelin ruukkusalaatin kaveriksi kaikkea, mitä kaapista sattui löytymään: (keitettyä) riisiä, fetaa, kurkkua, ananasta, kidneypapuja ja aurinkokuivattuja tomaatteja. Sillain jämämeiningillä, mutta oli muuten hyvää .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millaista on maailman ihanin salaatti ?
Joo, mut siellä ei myydä alkoholia ollenkaan :snotty: |O :saint: B)Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Jari-Pekkaan? Jos me puhutaan samasta paikasta niin se on ihan ykköspaikka,place to be :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hyi sua *heristää sormea* Taidetaankin mennä Jari-Pekkaan kaffelleAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan .
Niin siis kun siellä ei saa alkomahooliaAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:Jari-Pekkaan? Jos me puhutaan samasta paikasta niin se on ihan ykköspaikka,place to be :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hyi sua *heristää sormea* Taidetaankin mennä Jari-Pekkaan kaffelleAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan .
eikä vissiin röökiäkään... mutta silti sielä vaan popula käy, tai ainaki aina ku me ollaan stopattu siinä. Onko siinä oikeesti Kotipizza ja Hesburger samassa puljussa? Tämän leipomo Timo- Tapion kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Niin siis kun siellä ei saa alkomahooliaAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:Jari-Pekkaan? Jos me puhutaan samasta paikasta niin se on ihan ykköspaikka,place to be :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hyi sua *heristää sormea* Taidetaankin mennä Jari-Pekkaan kaffelleAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan .
Juu ei tupekkiakaan... En kyllä nyt muista mitä kaikkee siinä samassa onAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:eikä vissiin röökiäkään... mutta silti sielä vaan popula käy, tai ainaki aina ku me ollaan stopattu siinä. Onko siinä oikeesti Kotipizza ja Hesburger samassa puljussa? Tämän leipomo Timo- Tapion kanssa..
Eipä se mua muuten haittaa, vaikkei saisikaan, mutta kerran kuukaudessa kun joisi sen yhden siiderin, niin sitten tämä (siis vartooja :heart: ) uhkaa riistää multa senkin ilon .Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:eikä vissiin röökiäkään... mutta silti sielä vaan popula käy, tai ainaki aina ku me ollaan stopattu siinä. Onko siinä oikeesti Kotipizza ja Hesburger samassa puljussa? Tämän leipomo Timo- Tapion kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Niin siis kun siellä ei saa alkomahooliaAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:Jari-Pekkaan? Jos me puhutaan samasta paikasta niin se on ihan ykköspaikka,place to be :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hyi sua *heristää sormea* Taidetaankin mennä Jari-Pekkaan kaffelleAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan .