miksi vain juuri ja juuri?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed:
Nämä olisivat minullekin muuten ykkösiä, mutta tarvin silloin tällöin isompaa kapasiteettia, pitäisi mahtua neljä ihmistä ja matkatavarat...Alkuperäinen kirjoittaja ehdottomasti:pieni ja näppärä joka kuluttaa vähän
No hävettää myöntää, mutta haluaisin olla ihastunut autoon, siis uuteen autoon, jos kerran päättäisin sellaisen hankkia. En vain tyytyä. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:miksi vain juuri ja juuri?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed:
Miksi et kehtaisi ajaa hybridillä?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed:
Minulla on joku kettutyttövaihe, pitäisi olla ekologista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No jos ihan JUST NYT olisin ostamassa autoo, tehot ja sporttinen ulkokuori olisi se tärkein juttu
Siis tämähän on todella tärkeää, auton värillä ei ole mitään väliä, kunhan se on punainen vai oletko eri mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Väri ja merkki. Muusta en ymmärrä. :ashamed:
Ihana klisee sieltä 80-luvultaAlkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ihan uutta en ostaisi, niillä kun hinnat tipahtavat monta tonttua sen jälkeen, kun ne ajetaan ulos kaupan ovesta. Mä olen auton suhteen pinnallinen - ulkonäkö on tärkeintä. Sen jälkeen heti tietysti turvallisuus ja ekologisuus. Tosin mä ajattelen kaikkien nykyautojen olevan kohtuullisen turvallisia ja ekologisia, joten auton valintaperusteena olisi siis se ulkonäkö
Punainen väri on ehdoton... Se on asia, josta ei vaan voi luopua *pihalla 2 autoa - molemmat punaisia* B)Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Siis tämähän on todella tärkeää, auton värillä ei ole mitään väliä, kunhan se on punainen vai oletko eri mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Väri ja merkki. Muusta en ymmärrä. :ashamed:
Saako muka nykyään saman hinnan uudesta, jos sitä alkaa heti oston jälkeen kauppaamaan? En oikein usko siihen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ihana klisee sieltä 80-luvultaAlkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ihan uutta en ostaisi, niillä kun hinnat tipahtavat monta tonttua sen jälkeen, kun ne ajetaan ulos kaupan ovesta. Mä olen auton suhteen pinnallinen - ulkonäkö on tärkeintä. Sen jälkeen heti tietysti turvallisuus ja ekologisuus. Tosin mä ajattelen kaikkien nykyautojen olevan kohtuullisen turvallisia ja ekologisia, joten auton valintaperusteena olisi siis se ulkonäkö
Niin joo, tärkeitä juttuja ne kyllä. Mut mä olen nyt jurrissa ja oikeestaan tärkeintä olis se et pellin alta löytyis V8Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulla on joku kettutyttövaihe, pitäisi olla ekologista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No jos ihan JUST NYT olisin ostamassa autoo, tehot ja sporttinen ulkokuori olisi se tärkein juttu
me mietitään myös meille kahdelle. 1. turvallinen, ilmastointi, vakionopeudensäädin, neliovinen, ja vähän kuluttava tietty. joku näppärä paketti!Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä mietin autonostoa, mikä on teille se TÄRKEIN juttu?