JOS ostaisit uuden auton nyt, mikä olisi tärkeintä?

Varmaan sama asia kuin nykyisessäkin autossa eli turvallisuus. Nyt kun olen palannut kotivuosien jälkeen töihin ja joudun ajamaan paljon, niin juuri turvallisuus korostuu aivan erityisesti. Ajelen maastoautolla ja vaihtaisin vain uudempaan, jos vaihto olisi edessä.

jensku
nyt jos ostettaisiin uusi auto...siis ihan uusi eikä käytetty niin turvallisuushan on sillain itsestäänselvyys kaikissa niissä kolmessa autossa jotka ovat tällä hetkellä Suomessa markkinoilla..eli siis joo...hybridi ois mun valinta. Joko toyota, honda tai volvo.

vieras
No jos uutta autoa ostaisin niin toteaisin siihen ensimmäisenä että varmasti jokaisessa turvallisuus on ihan riittävää tasoa. Mulle merkitsisi enemmän kulutus, ajan pitkää työmatkaa ja sitä myöten myös ajettavuus. Pieni moottori niin ei tulisi niin helposti ajettua ylinopeutta, tällähetkellä mulla on aivan liian iso auto, miehen valitsema joka jäi meille kakkosautoksi eli aivan liian isotehoinen mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed: :D
miksi vain juuri ja juuri?
No hävettää myöntää, mutta haluaisin olla ihastunut autoon, siis uuteen autoon, jos kerran päättäisin sellaisen hankkia. En vain tyytyä. :ashamed:

Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed: :D
Miksi et kehtaisi ajaa hybridillä?

Kuopuksen kummitätillä on Toyotan hybridi ja on niin monimutkainen kapistus että sen temppujen oppiminen vaatisi usean viikon ihan täyspäiväisen opiskelun. Ja täytyisi olla kamalan tekninen ja tekniikasta kiinnostunut ihminen, jotta sen kaiken sisäistäisi. Ihan kamalasti vaikeaa tekniikkaa siinä ainakin on.

Ihan uutta en ostaisi, niillä kun hinnat tipahtavat monta tonttua sen jälkeen, kun ne ajetaan ulos kaupan ovesta. Mä olen auton suhteen pinnallinen - ulkonäkö on tärkeintä. Sen jälkeen heti tietysti turvallisuus ja ekologisuus. Tosin mä ajattelen kaikkien nykyautojen olevan kohtuullisen turvallisia ja ekologisia, joten auton valintaperusteena olisi siis se ulkonäkö :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ihan uutta en ostaisi, niillä kun hinnat tipahtavat monta tonttua sen jälkeen, kun ne ajetaan ulos kaupan ovesta. Mä olen auton suhteen pinnallinen - ulkonäkö on tärkeintä. Sen jälkeen heti tietysti turvallisuus ja ekologisuus. Tosin mä ajattelen kaikkien nykyautojen olevan kohtuullisen turvallisia ja ekologisia, joten auton valintaperusteena olisi siis se ulkonäkö :D
Ihana klisee sieltä 80-luvulta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ihana klisee sieltä 80-luvulta :D
Saako muka nykyään saman hinnan uudesta, jos sitä alkaa heti oston jälkeen kauppaamaan? En oikein usko siihen :xmas:

Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No jos ihan JUST NYT olisin ostamassa autoo, tehot ja sporttinen ulkokuori olisi se tärkein juttu :D
Minulla on joku kettutyttövaihe, pitäisi olla ekologista :saint:
Niin joo, tärkeitä juttuja ne kyllä. Mut mä olen nyt jurrissa ja oikeestaan tärkeintä olis se et pellin alta löytyis V8 :D

me
Minä mietin autonostoa, mikä on teille se TÄRKEIN juttu?
me mietitään myös meille kahdelle. 1. turvallinen, ilmastointi, vakionopeudensäädin, neliovinen, ja vähän kuluttava tietty. joku näppärä paketti!

Yhteistyössä