JOS ostaisit uuden auton nyt, mikä olisi tärkeintä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minulle olisi juuri nyt ekologisuus, kävin koeajamassa hybridiautoa, mutta tuumin, että en voi ostaa autoa, jota juuri ja juuri kehtaisin ajaa :ashamed: :D
Miksi et kehtaisi ajaa hybridillä?

Kuopuksen kummitätillä on Toyotan hybridi ja on niin monimutkainen kapistus että sen temppujen oppiminen vaatisi usean viikon ihan täyspäiväisen opiskelun. Ja täytyisi olla kamalan tekninen ja tekniikasta kiinnostunut ihminen, jotta sen kaiken sisäistäisi. Ihan kamalasti vaikeaa tekniikkaa siinä ainakin on.
Ihan varmasti kehtaisin ajaa hybridiä, se olisi juuri se juttu. Toyotaa en juuri millään haluaisi ajaa ja just ajoin siis Hondaa, mutta kun en oikein ihastu siihen japanin muoviin :ashamed:

vieras
Kait se olis taloudellisuus. Jaetulla ykkössijalla tietysti turvallisuus, mut nykyäänhän kaikki autot ovat suht turvallisia, sit kait toisena ympäristöystävällisyys.

Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Väri ja merkki. Muusta en ymmärrä. :ashamed:
Siis tämähän on todella tärkeää, auton värillä ei ole mitään väliä, kunhan se on punainen :D vai oletko eri mieltä?
Punainen väri on ehdoton... Se on asia, josta ei vaan voi luopua :D *pihalla 2 autoa - molemmat punaisia* B)
Ei ei! Kyllä sen on oltava musta tai samppanjan värinen. :D

Kokeilepas maasturia! Voin omalta kohdaltani sanoa että ei tee lainkaan tiukkaa rakastaa autoaan. :heart: Tämä viimeisin maasturi on aivan erityinen hellyyteni kohde. :heart:
Siis minä en enää millään voi perustella itselleni, että tarvisin minkään sortin maasturia :D

,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kait se olis taloudellisuus. Jaetulla ykkössijalla tietysti turvallisuus, mut nykyäänhän kaikki autot ovat suht turvallisia, sit kait toisena ympäristöystävällisyys.
Minä varmaan päädyn pieneen diesel-volkkariin :)
toi ois hyvä, millä lähtee?

Kokeilepas maasturia! Voin omalta kohdaltani sanoa että ei tee lainkaan tiukkaa rakastaa autoaan. :heart: Tämä viimeisin maasturi on aivan erityinen hellyyteni kohde. :heart:
Siis minä en enää millään voi perustella itselleni, että tarvisin minkään sortin maasturia :D
Sinulla on selvästi ennakkoluuloja. :D Mutta voin kertoa, että maasturi on kuin Niilin vesi Sinuhessa: "Ken on kerran Niilin vettä juonut ei voi koskaan sitä unohtaa...."

Sinulla on selvästi ennakkoluuloja. :D Mutta voin kertoa, että maasturi on kuin Niilin vesi Sinuhessa: "Ken on kerran Niilin vettä juonut ei voi koskaan sitä unohtaa...."
Joo on varmaankin, en oikeasti vaan voi itselleni perustella MIKSI tarvisin maasturin :) Olen ajanut niillä. viimeksi USAssa niin isolla, että Suomessa semmoista ajaakseen pitäisi tietääkseni olla kuorma-autokortti :D

xxx
Turvallisia on varmasti kaikki uudet autot. Meil kriteereinä mm. mukava ajettavuus, esteetön näkyvyys, automaattinen ilmastointi, peruutustutka/kamera.

Priusta käytiin katsomassa mut ei sinne mahdu rattaat takaluukkuun niin se sai jäädä siihen katsomiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Turvallisia on varmasti kaikki uudet autot. Meil kriteereinä mm. mukava ajettavuus, esteetön näkyvyys, automaattinen ilmastointi, peruutustutka/kamera.

Priusta käytiin katsomassa mut ei sinne mahdu rattaat takaluukkuun niin se sai jäädä siihen katsomiseen...
Minä kettutyllöilin sen Priuksen perään,mutta ei tilat riitä :)

bdt
Säilytystilat ja ajomukavuus sekä auton turvallisuus. Mitään pikkuista peltikoteloa en suostu enää hankkimaan.Sanomattakin on selvää että ikuisena persaukisena nuo ominaisuudet edullisimmassa hintaluokassa pitäisi olla.

Että mahduttas siihen kunnolla! Ettei mun tartteis istuu aina ihan kasassa siel keskipaikalla kun ollaan koko perhe menossa.

Ja, että mulla olis "hyvä fiilis" siitä. :D Mä oon valkannu kaikki autot fiilispohjalta ja hyviä on ollu, toisin kun miehen valkkaamat :xmas:

Joo on varmaankin, en oikeasti vaan voi itselleni perustella MIKSI tarvisin maasturin :) Olen ajanut niillä. viimeksi USAssa niin isolla, että Suomessa semmoista ajaakseen pitäisi tietääkseni olla kuorma-autokortti :D
Minullahan on kuorma-autokortti, mutta kyllä tätä meidän autoa saa taviskortilla ajaa vaikka tämä onkin näitä 7-hengen versioita. :D

Se on että mihin tottuu. Minun olisi vaikea alkaa ajamaan taas "katutasossa" kun on tottunut korkealta katselemaan. Koen sen juuri aivan erityisenä turvallisuustekijänä. Korkealta näkee kauas tienpenkalle ja metsäänkin. Ja muutenkin näkee kauas. No, lopetan tämän oman mielitiettyni kehumisen ja lähden tekemään tämän illan viimeiset puuhat. Hyvää yötä!

Se on että mihin tottuu. Minun olisi vaikea alkaa ajamaan taas "katutasossa" kun on tottunut korkealta katselemaan. Koen sen juuri aivan erityisenä turvallisuustekijänä. Korkealta näkee kauas tienpenkalle ja metsäänkin. Ja muutenkin näkee kauas. No, lopetan tämän oman mielitiettyni kehumisen ja lähden tekemään tämän illan viimeiset puuhat. Hyvää yötä!
Me puhumme nyt sen verran eri asioista, ettei kannata kiiskellä :)

Yhteistyössä