huoh
crocsit on näköjään suomen kanssalliskenkä
virittyneet shortisit ja kauhtunut toppi yleisin asuste.
virittyneet shortisit ja kauhtunut toppi yleisin asuste.
Ei ei ei ei ei, ei näillä suomalaisten pölkyillä, kyllä ranskattaret ovat asia erikseen. Pidetään me vain shortsit ja roksit.Alkuperäinen kirjoittaja ----:Mikä olis parempi? Korkkarit ja minihame?
nyt korkkarit ja minihame mutta hiukan voisi katsoa mitä päälleen laittaa. Silmiini pisti myös nämä, ketkä on oikeasti kokoa 40-42 mut selvästi oli tungettu päälle 36 kuteet aika hurjan näköistä meininkiä.Alkuperäinen kirjoittaja ----:Mikä olis parempi? Korkkarit ja minihame?
Voi, on ne läskit hirveitä kun eivät tajua kesäpäivänä sisällä pysyä. Olisivat edes olleet paljain jaloin. Pitäiskö sun käydä tk-päivystyksessä hakemassa joku rauhoittava, noin traumaattisen päivän jälkeen helposti käy niin et uni ei tule silmään. Jaksuja ja hali.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:nyt korkkarit ja minihame mutta hiukan voisi katsoa mitä päälleen laittaa. Silmiini pisti myös nämä, ketkä on oikeasti kokoa 40-42 mut selvästi oli tungettu päälle 36 kuteet aika hurjan näköistä meininkiä.Alkuperäinen kirjoittaja ----:Mikä olis parempi? Korkkarit ja minihame?
Sinä et selvästikään ole kävellyt crocseilla koko päivää.Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:ei ymmärrä ihmisiä jotka todella käyttää niitä :ashamed: hirveät.
En enkä halua *itsekunnioitusta mukavuudenhalun kustannuksella*Alkuperäinen kirjoittaja :):Sinä et selvästikään ole kävellyt crocseilla koko päivää.Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:ei ymmärrä ihmisiä jotka todella käyttää niitä :ashamed: hirveät.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että mitä väliä sillä on jos joidenkin satunnaisten kanssani yhtäaikaa kauppaan/uimarannalle/huvipuistoon sattuneiden ihmisten mielestä en ole tyylikäs, trendikäs ja kaunis ihminen. Mielestäni ongelma ei ole ainakaan minulla ja jos jollakin toisella sellainen on, niin minä en sille voi mitään. En aio nimittäin toisten ihmisten vuoksi lakata nauttimasta elämästä. Aion pukeutua vastedeskin niin että minulla on mukava ja leppoisa olo. En aio edelleenkään survoa varpaitani kapeakärkisiin kenkiin, vaan pidän crocseja niiden mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi vastedeskin.
Ja onhan tässä sellainen seikka, että ilman kaltaisiani moukkia ja maalaismuoreja nämä trendikkään ihmiset eivät tuntisi itseään niin perin juurin trendikkäiksi ja kauniiksi. Jos meillä kaikilla olisi aina kuosissa olevat kutrit eikä niinkuin minulla esim. on pää niinkuin Röllillä, niin eihän ne kalliilla rahalla muotoillut hiukset pääsisi erottumaan edukseen - kun kaikilla olisi samanlaiset.
Minä ja muut kaltaiseni ollaan oikein tarpeellisia. Ja joutilaitakin tähän virkaan, koska meidän itsetunto ja stauts eivät ole sidoksissa habitukseen. Joten fifty-sixty: te saatte katsoa ja kauhistella meidän mauttomuutta ja me saamme viettää rentoa ja mukavaa elämää rennoissa ja mukavissa vaatteissa ja kengissä. Kampaamorahoilla me voidaan ostaa jätskiä!
kylläAlkuperäinen kirjoittaja ----:Mikä olis parempi? Korkkarit ja minihame?
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mutta ne miesten salihousut vasta karmeita olivat ja se kamala haaremihousu muoti oli kans järkkyä.Crokcsit on vielä tohon verrattuna muodikkaat
Osoita minulle ihminen joka on kokoa 40-42 ja saa mahtumaan 36-koon vaatteet päällensä?Alkuperäinen kirjoittaja huoh:nyt korkkarit ja minihame mutta hiukan voisi katsoa mitä päälleen laittaa. Silmiini pisti myös nämä, ketkä on oikeasti kokoa 40-42 mut selvästi oli tungettu päälle 36 kuteet aika hurjan näköistä meininkiä.Alkuperäinen kirjoittaja ----:Mikä olis parempi? Korkkarit ja minihame?