Huvipuistossa nähtyä:

• Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
Olisit nähnt minut tänään kun olin mustikassa tuossa "takapihalla".Mulla oli vanhat lipu lahje collegehousut (Virttyneet sellaiset )ja valkoinen t-paita, jossa luki express hotel ja kumpparit jalassa.Tosin kun pyykkiä vein narulle oli crocksit jalassa ja olen lisäksi vielä "maalaistollo",

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Mikä olis parempi? Korkkarit ja minihame?
nyt korkkarit ja minihame mutta hiukan voisi katsoa mitä päälleen laittaa. Silmiini pisti myös nämä, ketkä on oikeasti kokoa 40-42 mut selvästi oli tungettu päälle 36 kuteet aika hurjan näköistä meininkiä.

muovikenkä
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
nyt korkkarit ja minihame mutta hiukan voisi katsoa mitä päälleen laittaa. Silmiini pisti myös nämä, ketkä on oikeasti kokoa 40-42 mut selvästi oli tungettu päälle 36 kuteet aika hurjan näköistä meininkiä.
Voi, on ne läskit hirveitä kun eivät tajua kesäpäivänä sisällä pysyä. Olisivat edes olleet paljain jaloin. Pitäiskö sun käydä tk-päivystyksessä hakemassa joku rauhoittava, noin traumaattisen päivän jälkeen helposti käy niin et uni ei tule silmään. Jaksuja ja hali.

Joo, olis kiva jos joku kertois, MITEN sitten pitää/saa pukeutua. Kun olipa niin tai näin, niin aina on (jonkun mielestä) väärin. Vaikka itse en käytä crocseja, niin ihmettelen kovasti, miksi niitä ei voisi huvipuistoon laittaa. Tai shortseja kja toppia? Tai leggingsejä ja tunikaa? Eikö tarkoitus ole viettää rento ja huoleton päivä hauskaa pitäen, ei niinkään näyttäytyä. Vai olenko mä käsittänyt jotakin ihan väärin?

papukaijan ruokottomat puheet
Kymmenen vuoden päästä crocseille nauretaan makeasti! :LOL:

(En tiedä millaiset ovat jalassa, kun en ole kokeillut. Voihan ne olla hyvänkin tuntuiset... On ne vaan uskomattoman naurettavan näköiset. :xmas: )

Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että mitä väliä sillä on jos joidenkin satunnaisten kanssani yhtäaikaa kauppaan/uimarannalle/huvipuistoon sattuneiden ihmisten mielestä en ole tyylikäs, trendikäs ja kaunis ihminen. Mielestäni ongelma ei ole ainakaan minulla ja jos jollakin toisella sellainen on, niin minä en sille voi mitään. En aio nimittäin toisten ihmisten vuoksi lakata nauttimasta elämästä. Aion pukeutua vastedeskin niin että minulla on mukava ja leppoisa olo. En aio edelleenkään survoa varpaitani kapeakärkisiin kenkiin, vaan pidän crocseja niiden mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi vastedeskin.

Ja onhan tässä sellainen seikka, että ilman kaltaisiani moukkia ja maalaismuoreja nämä trendikkään ihmiset eivät tuntisi itseään niin perin juurin trendikkäiksi ja kauniiksi. Jos meillä kaikilla olisi aina kuosissa olevat kutrit eikä niinkuin minulla esim. on pää niinkuin Röllillä, niin eihän ne kalliilla rahalla muotoillut hiukset pääsisi erottumaan edukseen - kun kaikilla olisi samanlaiset.

Minä ja muut kaltaiseni ollaan oikein tarpeellisia. Ja joutilaitakin tähän virkaan, koska meidän itsetunto ja stauts eivät ole sidoksissa habitukseen. Joten fifty-sixty: te saatte katsoa ja kauhistella meidän mauttomuutta ja me saamme viettää rentoa ja mukavaa elämää rennoissa ja mukavissa vaatteissa ja kengissä. Kampaamorahoilla me voidaan ostaa jätskiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että mitä väliä sillä on jos joidenkin satunnaisten kanssani yhtäaikaa kauppaan/uimarannalle/huvipuistoon sattuneiden ihmisten mielestä en ole tyylikäs, trendikäs ja kaunis ihminen. Mielestäni ongelma ei ole ainakaan minulla ja jos jollakin toisella sellainen on, niin minä en sille voi mitään. En aio nimittäin toisten ihmisten vuoksi lakata nauttimasta elämästä. Aion pukeutua vastedeskin niin että minulla on mukava ja leppoisa olo. En aio edelleenkään survoa varpaitani kapeakärkisiin kenkiin, vaan pidän crocseja niiden mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi vastedeskin.

Ja onhan tässä sellainen seikka, että ilman kaltaisiani moukkia ja maalaismuoreja nämä trendikkään ihmiset eivät tuntisi itseään niin perin juurin trendikkäiksi ja kauniiksi. Jos meillä kaikilla olisi aina kuosissa olevat kutrit eikä niinkuin minulla esim. on pää niinkuin Röllillä, niin eihän ne kalliilla rahalla muotoillut hiukset pääsisi erottumaan edukseen - kun kaikilla olisi samanlaiset.

Minä ja muut kaltaiseni ollaan oikein tarpeellisia. Ja joutilaitakin tähän virkaan, koska meidän itsetunto ja stauts eivät ole sidoksissa habitukseen. Joten fifty-sixty: te saatte katsoa ja kauhistella meidän mauttomuutta ja me saamme viettää rentoa ja mukavaa elämää rennoissa ja mukavissa vaatteissa ja kengissä. Kampaamorahoilla me voidaan ostaa jätskiä!
:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Osoita minulle ihminen joka on kokoa 40-42 ja saa mahtumaan 36-koon vaatteet päällensä?

Itse olin raskauden jälkeen hetken aikaa kokoa 40, enkä saanut edes 38-koon vaatteita mahtumaan päälleni :whistle:

Yhteistyössä