Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että mitä väliä sillä on jos joidenkin satunnaisten kanssani yhtäaikaa kauppaan/uimarannalle/huvipuistoon sattuneiden ihmisten mielestä en ole tyylikäs, trendikäs ja kaunis ihminen. Mielestäni ongelma ei ole ainakaan minulla ja jos jollakin toisella sellainen on, niin minä en sille voi mitään. En aio nimittäin toisten ihmisten vuoksi lakata nauttimasta elämästä. Aion pukeutua vastedeskin niin että minulla on mukava ja leppoisa olo. En aio edelleenkään survoa varpaitani kapeakärkisiin kenkiin, vaan pidän crocseja niiden mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi vastedeskin.
Ja onhan tässä sellainen seikka, että ilman kaltaisiani moukkia ja maalaismuoreja nämä trendikkään ihmiset eivät tuntisi itseään niin perin juurin trendikkäiksi ja kauniiksi. Jos meillä kaikilla olisi aina kuosissa olevat kutrit eikä niinkuin minulla esim. on pää niinkuin Röllillä, niin eihän ne kalliilla rahalla muotoillut hiukset pääsisi erottumaan edukseen - kun kaikilla olisi samanlaiset.
Minä ja muut kaltaiseni ollaan oikein tarpeellisia. Ja joutilaitakin tähän virkaan, koska meidän itsetunto ja stauts eivät ole sidoksissa habitukseen. Joten fifty-sixty: te saatte katsoa ja kauhistella meidän mauttomuutta ja me saamme viettää rentoa ja mukavaa elämää rennoissa ja mukavissa vaatteissa ja kengissä. Kampaamorahoilla me voidaan ostaa jätskiä!