Huvipuistossa nähtyä:

• Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
kuulkaa
Jokaisella aikakaudella on jotain hirveää tyyliä ollut, se kuuluu asiaan. Tiedän henkilön joka on oikeasti tyylikäs, ja hän omistaa kyllä crocsit. Itse pidän niitä kauheina, mutta jotkut kopiot omistan silti itsekin, ja tallaan pihalla niillä.

Ja se tärkein, huvipuistoon ei mennä näyttäytymään vaan saamaan pää pyörälle :)

kinuski
No mutta roksit on tosi hyvät jalassa (vieläpä feikki-sellaiset) eli jos johonkin huvipuistoon lähtee päiväksi talsimaan, niin onhan ne kätevämmät kuin jotkut korkkarit :D. Itse tosin käytän noita rokseja vaan tupakki- ja pihakenkinä, ellei mulla ole sitten joku sävysävyyn muu vaate.

vieras
Papukaija lopeta jo toi :D(Olen siis se kuka alunperin kysyi miltä ne näyttävät). Oksennan jo pian kun on niin järkyttävän rumia. Ja noita kumpparicrokseja en soisi ees pahimmalle viholliselleni!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:
Minulle ei ole koskaan selvinnyt, että mitä väliä sillä on jos joidenkin satunnaisten kanssani yhtäaikaa kauppaan/uimarannalle/huvipuistoon sattuneiden ihmisten mielestä en ole tyylikäs, trendikäs ja kaunis ihminen. Mielestäni ongelma ei ole ainakaan minulla ja jos jollakin toisella sellainen on, niin minä en sille voi mitään. En aio nimittäin toisten ihmisten vuoksi lakata nauttimasta elämästä. Aion pukeutua vastedeskin niin että minulla on mukava ja leppoisa olo. En aio edelleenkään survoa varpaitani kapeakärkisiin kenkiin, vaan pidän crocseja niiden mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi vastedeskin.

Ja onhan tässä sellainen seikka, että ilman kaltaisiani moukkia ja maalaismuoreja nämä trendikkään ihmiset eivät tuntisi itseään niin perin juurin trendikkäiksi ja kauniiksi. Jos meillä kaikilla olisi aina kuosissa olevat kutrit eikä niinkuin minulla esim. on pää niinkuin Röllillä, niin eihän ne kalliilla rahalla muotoillut hiukset pääsisi erottumaan edukseen - kun kaikilla olisi samanlaiset.

Minä ja muut kaltaiseni ollaan oikein tarpeellisia. Ja joutilaitakin tähän virkaan, koska meidän itsetunto ja stauts eivät ole sidoksissa habitukseen. Joten fifty-sixty: te saatte katsoa ja kauhistella meidän mauttomuutta ja me saamme viettää rentoa ja mukavaa elämää rennoissa ja mukavissa vaatteissa ja kengissä. Kampaamorahoilla me voidaan ostaa jätskiä!
:flower:
Kukkia minultakin. Jasille yökkijä-vieraalle: kokeile joskus jalkaasi noita. Lepposampia ja helpompia puutarha/tupakki/postilaatikko/roskis/terassi (omassa pihalla) -kenkiä saa hakea. Ja helpot pestä jos astuu vaik koiranpaskaan :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muovikenkä:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Mikä olis parempi? Korkkarit ja minihame?
nyt korkkarit ja minihame mutta hiukan voisi katsoa mitä päälleen laittaa. Silmiini pisti myös nämä, ketkä on oikeasti kokoa 40-42 mut selvästi oli tungettu päälle 36 kuteet aika hurjan näköistä meininkiä.
Voi, on ne läskit hirveitä kun eivät tajua kesäpäivänä sisällä pysyä. Olisivat edes olleet paljain jaloin. Pitäiskö sun käydä tk-päivystyksessä hakemassa joku rauhoittava, noin traumaattisen päivän jälkeen helposti käy niin et uni ei tule silmään. Jaksuja ja hali.
Joo, on se kumma, kun läskit ei tajua ostaa rytkyjään telttakaupasta. Me hoikkikset saadaan siitä hirveitä traumoja ja silmämme vuotavat verta. Läskeille pitäis oikeastaan olla ihan omat ulkonaliikkumisajat, ettei niitä hirvityksiä tarvitsis katsella.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
heh, kaveri just sano että lentokentällä tunnisti kyllä suomalaiset :D crocseista! :LOL:
Kyllä niitä muutkin käyttää kuin suomalaiset, oltiin kesäkuussa Turkissa lomalla ja enemmän niitä näki muun maalaisilla jalassa kuin suomalaisilla.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
heh, kaveri just sano että lentokentällä tunnisti kyllä suomalaiset :D crocseista! :LOL:
Kyllä niitä muutkin käyttää kuin suomalaiset, oltiin kesäkuussa Turkissa lomalla ja enemmän niitä näki muun maalaisilla jalassa kuin suomalaisilla.
Joo, kyllä se ihan kansainvälinen ilmiö näkyy olevan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Mikä olis parempi? Korkkarit ja minihame?
nyt korkkarit ja minihame mutta hiukan voisi katsoa mitä päälleen laittaa. Silmiini pisti myös nämä, ketkä on oikeasti kokoa 40-42 mut selvästi oli tungettu päälle 36 kuteet aika hurjan näköistä meininkiä.
Osoita minulle ihminen joka on kokoa 40-42 ja saa mahtumaan 36-koon vaatteet päällensä?

Itse olin raskauden jälkeen hetken aikaa kokoa 40, enkä saanut edes 38-koon vaatteita mahtumaan päälleni :whistle:
Minä! Olen kokoa 40-42, ja saan kyllä 36-koon paidat päälleni, mutta se tosiaan näyttää sitten karmealta.

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mutta ne miesten salihousut vasta karmeita olivat ja se kamala haaremihousu muoti oli kans järkkyä.Crokcsit on vielä tohon verrattuna muodikkaat

Oiiiii....

:LOL: :LOL: :LOL:
Noihin mahtuu vähän isompikin kakkalasti! :xmas:
Sama värikin kuin pikkuvauvojen vaatteissa...

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mutta ne miesten salihousut vasta karmeita olivat ja se kamala haaremihousu muoti oli kans järkkyä.Crokcsit on vielä tohon verrattuna muodikkaat

Oiiiii....

:LOL: :LOL: :LOL:
Mä näin tuollaiset tänään livenä yhdellä nuorella naisella päällä, ja oli ne kyllä karseat :x . Teki mieli kysyä, että miltä se tuntuu, kun housut lepattaa haaruksissa koko ajan :D . Sillä naisella oli selvästikin hyvä kroppa, mutta nuo housut sai sen näyttämään ihan juntilta ja muodottomalta :x .

Yhteistyössä