Keittiönoita
Oisko ideaa, jos ei ostaiskaan mitään lahjaa vaan maksaisi vaikka kolmen kuukauden yhtiövastikkeet?
Muuten hyvä, mutta tyttö ei juurikaan käytä alkoholia.Alkuperäinen kirjoittaja vee:Osta viinaa. Se on aina mukava lahja.
No, sittenpähän lahjasta on iloa pitkäksi aikaa!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Muuten hyvä, mutta tyttö ei juurikaan käytä alkoholia.Alkuperäinen kirjoittaja vee:Osta viinaa. Se on aina mukava lahja.
Ei huono idea... On sen verran lapsellasi ikää että osaisi arvostaa tuollaista lahjaa varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oisko ideaa, jos ei ostaiskaan mitään lahjaa vaan maksaisi vaikka kolmen kuukauden yhtiövastikkeet?
Mulla on kaksi lasta. Esikoinen siis tuo kohta 23 v ja kuopus täyttää marraskuussa 18 v.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Montako lasta keittiönoita sinulla on ja minkä ikäisiä? Ei nyt varsinaisesti liity tuohon kysymykseen, mutta jotenkin häkellyin kun luin että vanhin lapsesi on 23.
Okei. Kunhan kysyin, kun jotenkin olen saanut kuvan sinusta että olet iältäsi n. 30-35-vuotias, mutta olin vissiin väärässä... Kiitos kuitenkin kun vastasit ja on kiva huomata että täällä on vanhempienkin lasten äitejä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on kaksi lasta. Esikoinen siis tuo kohta 23 v ja kuopus täyttää marraskuussa 18 v.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Montako lasta keittiönoita sinulla on ja minkä ikäisiä? Ei nyt varsinaisesti liity tuohon kysymykseen, mutta jotenkin häkellyin kun luin että vanhin lapsesi on 23.
Olit väärässä Täytän syksyllä 48.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Okei. Kunhan kysyin, kun jotenkin olen saanut kuvan sinusta että olet iältäsi n. 30-35-vuotias, mutta olin vissiin väärässä... Kiitos kuitenkin kun vastasit ja on kiva huomata että täällä on vanhempienkin lasten äitejä.
Sä oot vuotta nuorempi kuin mun äitiAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olit väärässä Täytän syksyllä 48.
Ei saa tukia.Alkuperäinen kirjoittaja rr:eihän vaikuta tukiin? siis että saako tyttösi asumis-yms. tukea?
Ei mahdu tytön keittokomeroonAlkuperäinen kirjoittaja herkkusuu:http://www.automerkit.fi/uutiset-trendit/uutiset/artikkelit/12-voltin-pizzauuni-on-auton-uusin-lisaevaruste.html?SC=1
Epäilen että esikoinen ois erittäin mielissään siitäAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oisko ideaa, jos ei ostaiskaan mitään lahjaa vaan maksaisi vaikka kolmen kuukauden yhtiövastikkeet?
Oltiin just keskiviikkona syömässä. Toki voisin antaa tytölle lahjan rahanakin ja ostaisi sitten mitä itse haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:Anna lahjaksi äidin kanssa shoppailureissu. Meette syömään ja mietitte mitä hän haluaisi sinun ostavan.