Esikoinen täyttää pian 23 v ja lahjaa mietin

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Oisko ideaa, jos ei ostaiskaan mitään lahjaa vaan maksaisi vaikka kolmen kuukauden yhtiövastikkeet?
Ei huono idea... On sen verran lapsellasi ikää että osaisi arvostaa tuollaista lahjaa varmasti. :)

haipsu
Juuri joku tuollainen käytännöllinen arkea ihanasti helpottava lahja on kiva. Vaikka juuri tuon yhtiövastikkeen maksu tai sit jonkun muun esim. sähkö tai vesi. Itse pitäisin ainakin tuollaisesta lahjasta.

Keittiönoita
Mä olen ostanut tytölle viimesen kolmen vuoden aikana jo ainakin 10 korua, joten nyt korut saa vähäksi aikaa riittää. Vaikka koruista kyllä tykkääkin. Asuu pienessä asunnossa, joten mitään ylimääräistä tavaraakaan ei oikein ole järkevää hankkia. Vesi hänellä kuuluu vastikkeeseen, sähkölasku olisi toinen vaihtoehto.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Montako lasta keittiönoita sinulla on ja minkä ikäisiä? Ei nyt varsinaisesti liity tuohon kysymykseen, mutta jotenkin häkellyin kun luin että vanhin lapsesi on 23. :)
Mulla on kaksi lasta. Esikoinen siis tuo kohta 23 v ja kuopus täyttää marraskuussa 18 v.

vieras
Montako lasta keittiönoita sinulla on ja minkä ikäisiä? Ei nyt varsinaisesti liity tuohon kysymykseen, mutta jotenkin häkellyin kun luin että vanhin lapsesi on 23. :)
Mulla on kaksi lasta. Esikoinen siis tuo kohta 23 v ja kuopus täyttää marraskuussa 18 v.
Okei. Kunhan kysyin, kun jotenkin olen saanut kuvan sinusta että olet iältäsi n. 30-35-vuotias, mutta olin vissiin väärässä... :) Kiitos kuitenkin kun vastasit ja on kiva huomata että täällä on vanhempienkin lasten äitejä. :) :)

Keittiönoita
Okei. Kunhan kysyin, kun jotenkin olen saanut kuvan sinusta että olet iältäsi n. 30-35-vuotias, mutta olin vissiin väärässä... :) Kiitos kuitenkin kun vastasit ja on kiva huomata että täällä on vanhempienkin lasten äitejä. :) :)
Olit väärässä :) Täytän syksyllä 48.

Moi
Kiva lahja olis. Paljon parempi kuin joku koru (sanoo ihminen joka ei kyllä koruista välitä alkuunkaan). Mä en enää 24v synttärilahjaksi saanut mitään vanhemmilta :D rankkaa tää vanheneminen :p

Oisko ideaa, jos ei ostaiskaan mitään lahjaa vaan maksaisi vaikka kolmen kuukauden yhtiövastikkeet?
Epäilen että esikoinen ois erittäin mielissään siitä :D

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Anna lahjaksi äidin kanssa shoppailureissu. Meette syömään ja mietitte mitä hän haluaisi sinun ostavan.
Oltiin just keskiviikkona syömässä. Toki voisin antaa tytölle lahjan rahanakin ja ostaisi sitten mitä itse haluaa.

Yhteistyössä