Hakutulokset

  1. triplamamma

    G: Parhaan makuinen hammastahna?

    Foreverin aloe vera-hammastahna, ihanan miedon makuinen, lapsetkin tykkää. Ei sisällä fluoria vaan aloen lisäksi mm. propolista. On muuten hyvä aine, jos kärsii vertavuotavista ikenistä tai vihlovista hampaista.
  2. triplamamma

    Mikä auttaisi väsymykseen??

    Suosittelen lämpimästi Aloe vera geelijuomaa, helpottaa väsymystä ja kohentaa sitä kautta myös mielialaa. Olen juonut viime marraskuusta lähtien ja edelleen käytän aktiivisesti päivittäin, jotta jaksan paremmin perhe-elämän pyörityksessä sekä pimeinä flunssa-aikoina. Jos ap kiinnostuit, laita...
  3. triplamamma

    G: Mitä " ryppyvoidetta " käytät?

    Aloe vera-pohjaisia voiteita. Moisturizing lotionia meikinalus/päivävoiteena ja yötä vasten laitan toisinaan Gelly-hyytelöä, jos on turvotusta esim. silmien ympärillä.
  4. triplamamma

    Väärensittekö koskaan vanhempien nimmarin kokeeseen?

    Sama täällä :ashamed: Koepapereihin ei tarvinnu, olin sen verran pinko ;)
  5. triplamamma

    Jobinpostia päiväkodista

    Mua ei oo oikein koskaan innostanu noi perhepäivähoitopaikat, mutta tuollainen ryhmäperhepäivähoito vois olla yksi vaihtoehto. Täällä meidän asuinalueella on vaan sekin ongelma, että perhepäivähoitajista on huutava pula. Sellaiseks vois varmaan ite ryhtyä, ellei olis vakkarityö mihin palata...
  6. triplamamma

    Jobinpostia päiväkodista

    No mä en siellä päiväkodissa asiasta marissut, kunhan kävin kyselemässä tilannetta, kun tuo tuossa naapurissa tosiaan sijaitsee ja sinne on vaivattomampi mennä kuin että ruveta soittoaikoina pommittamaan johonkin virastoon. Kyllä se johtaja sieltä ne paperit esiin kaivoi ja kertoi milloin heillä...
  7. triplamamma

    Jobinpostia päiväkodista

    Kuopuksen olis tarkoitus aloittaa päivähoidossa tammikuun alusta. Työpaikkani kanssa olen jo sopinut palaavani silloin takaisin. Päivähoitohakemuksen jätin useita kuukausia sitten. Toisille äideille tässä naapurustossa oltiin soiteltu päivähoitotoimistosta kotiin ja selvitelty tilannetta...
  8. triplamamma

    Miten mun riisipuuroni EI palais pohjaan..??

    Mikset halua tehdä uuniriisipuuroa? Minusta se on kaikkein vaivattomin ja lopputulokseltaan maukkaampi. Teen sen aina voideltuun lasiseen uunivuokaan. Pitempi valmistumisaika, mutta onpahan muut hellanlevytkin vapaina jos valmistelee muuta sillä aikaa. Meillä uuniriisipuuro on mummuloista...
  9. triplamamma

    voiko kauhukohtaus olla jo 1v:llä

    Meillä oli viime yönä sellainen 1 v. 8 kk:n ikäisellä, rauhoitteluun meni kanssa reilu puoli tuntia. Hereillä ei ollut varsinaisesti.
  10. triplamamma

    Etelän lämpöön lasten kanssa

    Malttia ja hyvät hermot ainakin! ;) Useimpien perinteisten lomakohteiden supermarketit on niin hyvin varustettuja, että sieltä saa vaipat ja purkkiruoat, tosin hinnat usein korkeammat kuin Suomessa ja esim. lihapurkkiruoissa paikalliset eksoottisemmat maut. Itse otin viimeksi 11 päivän...
  11. triplamamma

    onko tuttu aloe vera tuotteet?

    Korkealaatuisissa, tutkituissa aloe vera-tuotteissa aloiinia on merkityksettömän pieniä määriä. Aloiini on aloe veran kuoriosan aine, eikä sitä ole kasvin sisällä olevassa geelissä, jota käytetään juoman raaka-aineena. Ennen kuin ihmiskunta havahtui huomaamaan aloekasvin sisällä olevan geelin...
  12. triplamamma

    onko tuttu aloe vera tuotteet?

    Jatkuvan väsymyksen poistuminen on yksi yleisimpiä aloe-juomaa säännöllisesti nauttivien myönteisiä kokemuksia jo lyhyen käyttöajan jälkeen. Itselläni juuri tämän oireen poistuminen on tärkeimpiä syitä aloe-juoman käytölle. Jaksaa, pysyy pirteänä ja terveempänä.
  13. triplamamma

    onko tuttu aloe vera tuotteet?

    Miten olet moiseen johtopäätökseen tullut? 30 vuotta alalla toiminut perhe- ei pörssiyritys, jonka aloe-tuotteet muodostavat 80% markkinaosuuden kaikista maailmassa myytävistä aloe-tuotteista. Tyytyväisiä käyttäjiä 120 maassa. Aloe vera kasvatetaan yrityksen omilla viljelmillä ilman...
  14. triplamamma

    onko tuttu aloe vera tuotteet?

    Minkähän valmistajan aloe-juomasta kyse? Miten lääkäri päätynyt siihen tulokseen, että arvojen kohoaminen johtunut juuri aloe-juomasta? Kyse on luonnontuotteesta, kasvismehusta. Ei sisällä keinotekoisia ainesosia. Verrattavissa vaikka porkkanamehuun. No, kuten sanottu, kaikkihan ei sovi...
  15. triplamamma

    onko tuttu aloe vera tuotteet?

    Tuossa aiemmassa viestissäsi luki passion-mehu, joten enpä sitä meidän juomaksi osannut epäillä ;) Kyllä vain, sitä ehtaa tavaraa Sinulla on. Meitä jälleenmyyjiä pitäisi olla ohjeistettu siten, että mikäli meiltä joku juomaa ostaa ja edelleen antaa sitä kolmannelle osapuolelle lahjaksi...
  16. triplamamma

    onko tuttu aloe vera tuotteet?

    Suosittelen, että hankit jääkaappiin tunnetun valmistajan aloe-putelin. Meidän juomien yhteydessä tulee selkeät käyttöohjeet (30-90 ml/pv aamuisin tyhjään vatsaan joko sellaisenaan tai veteen/mehuun laimennettuna) ja jälleenmyyjän taustatuki, jos käytön yhteydessä ilmenee kysymyksiä...
  17. triplamamma

    onko tuttu aloe vera tuotteet?

    Meidän aloe-juoma (karpalo-omena-maustettu) on hyödyksi erityisesti naistenvaivoihin (virtsatietulehdukset) ja kaikissa kolmessa eri makuvaihtoehdossa on foolihappoa, mikä on edellytys sikiön hyvälle kehitykselle erityisesti raskauden alkuvaiheessa. Olen myös kuullut kokemuksia, että aloe-juomaa...
  18. triplamamma

    onko tuttu aloe vera tuotteet?

    Hyviä kokemuksia niin aloe-terveysjuomasta kuin muistakin aloe-tuotteista, mm. voiteista ja hammastahnasta. Huuhaalla harvoin 90 päivän asiakastyytyväisyystakuuta. Kaikille tuotteet eivät toki sovi, eikä juoma mikään ihme-eliksiiri ole - terveenä pysyminen edellyttää muutenkin terveet...
  19. triplamamma

    Mitä teidän 20-60v osaa?

    Tuli muuten tosi huojentavia vastauksia, kiitos teille! Eipä sittenkään tarvi olla huolissaan omasta pian 34 vee mussukastaan ;) Samoja taitoja/taitamattomuutta löytyy täältäkin suunnasta.
  20. triplamamma

    Olen aika saatanan kännissä, heitelkääs nauloja tänne.

    Tarvitsetko vasaran myös?

Yhteistyössä