Mitä teidän 20-60v osaa?

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
:D *olenpas vitsikäs*

Meidän 50v. osaa olla ihana ja raivostuttava. Pyykkejä ei osaa viedä pesukoneen luo, mutta peffansa siivoaa itse. Riisuakin osaa, joskus sukissa tarvitsee apua, jos selkä on mäsänä.
 
vieras
30+ ei osaa vielä viedä vaatteita pyykkikoriin. Ei saa puhtaita pyykkejä kaappiin, eikä tiskejään tiskikoneeseen. Pöytä jää pyyhkimättä. Vessa-asiat ja pesut, nesteytyksen ja ruokapuolen hoitaa moitteettomasti.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meidän 30vee osaa tehdä kaiken, mitä pomo sattuu pyytämään.. :whistle:
:saint: Meidän 50v joutuu yökaudetkin miellyttämään pomoaan :saint:
On teillä sitten kehittyneitä montavuotiaita! Onko minulla syytä olla huolissani omani kehityksestä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meidän 30vee osaa tehdä kaiken, mitä pomo sattuu pyytämään.. :whistle:
:saint: Meidän 50v joutuu yökaudetkin miellyttämään pomoaan :saint:
On teillä sitten kehittyneitä montavuotiaita! Onko minulla syytä olla huolissani omani kehityksestä?
Taantumistahan alkaa tapahtua jossakin vaiheessa.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meidän 30vee osaa tehdä kaiken, mitä pomo sattuu pyytämään.. :whistle:
Höh, *kade*, meidän 30vee ei osaa edes tehdä sitä mitä minä satun pyytämään... |O Noh, jospa vielä muutaman vuoden odottelis, ennen kuin vie tutkimuksiin myöhästyneen kehityksen takia :saint:

 
jep
meidän 32 vee ukko osaa jättää omat tavarat väärille paikoille, osaa valittaa miks kotona on aina sotkuista, osaa valittaa ettei oo ruokaa, osaa puhua kännykkään, osaa huidella kavereiden kans, osaa olla pois kotoa, osaa valittaa jos pitää vaik syöttää vauvaa tai vaihtaa vaippaa, osaa olla töissä pitkään, osaa nukkua, osaa vonkua seks...iä, osaa jättää tiskit tiskaamatta, roskat viemättä, pyykit pesemättä, vaattet lattialle, pedin petaamatta... Miten mä voisin opettaa sen ettei se osais tehä noita...:) huoh...
 
Meidän 27 vee osaa tehdä ihan kaikkea mitä pomo pyytää.Kotona ne osaamiset unohtuu :whistle: Mut osaa käydä itsenäisesti vessassa ja syö jo ite aika siististi,joudun sitten lopussa vähän auttamaan ku tulee hieman sotkua.Tekee palapelejä ja legotorneja jo aika hyvin!!Pärjää vähillä unilla,päikkärit on jo jäänyt pois.
 
Meidän 35v on kyllä tosi reipas...kerää lelut lattialta, vähän viiveellä, mut kumminkin. Osaa syödä itse ja jopa tehdä ruokansa. Osaa pukea, tosin vaatteiden valitsemisessa tarvitsee usein apua.. Pyykit osaa viedä kaappiin kunhan ne on viikattu. Tottelee usein kerrasta, välillä kyllä niskuroi. Mutta sanoisin että aika hyvin koulutettu yksilö noin muutamaa pikkuvikaa lukuunottamatta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meidän 30vee osaa tehdä kaiken, mitä pomo sattuu pyytämään.. :whistle:
Höh, *kade*, meidän 30vee ei osaa edes tehdä sitä mitä minä satun pyytämään... |O Noh, jospa vielä muutaman vuoden odottelis, ennen kuin vie tutkimuksiin myöhästyneen kehityksen takia :saint:
Älä turhaan ole, koska tuolla pomolla en suinkaan tarkoittanut itseäni!
Mun mieheni on niin jees jees-miehen maineessa, nimittäin on yksi asia mitä se ei todellakaan osaa, eli sanoa EI..
 
vieras
Osaa tehdä lähes kaiken ja tietää lähes kaiken. tai siis osaa ottaa selvän jos ei jotain osaa tehdä ja sitten tekee ja muistaa kaiken kirjatiedon, jonka lukenut, ja on lukenut paljon.

Lapset saavat minulta aina vastauksen, kysykää isältä. Isä tietää.

Mutta lapsia ei muista ruokkia eikä kuule lapsia, jos on keskittynyt lukemiseen tai johonkin. Ei osaa myöskään pukea lapsia säänmukaisesti.

Ei tottele kerrasta, joku uhma päällä. jos pyydän jotain, haluaa odottaa ensin noin ½ tuntia-tunnin, ennen kuin voi tehdä sen. Haluaa kai osoittaa, että on herra talossa? Tai sitten on vaan väsynyt. Hommia kun on paljon.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meidän 30vee osaa tehdä kaiken, mitä pomo sattuu pyytämään.. :whistle:
Höh, *kade*, meidän 30vee ei osaa edes tehdä sitä mitä minä satun pyytämään... |O Noh, jospa vielä muutaman vuoden odottelis, ennen kuin vie tutkimuksiin myöhästyneen kehityksen takia :saint:
Älä turhaan ole, koska tuolla pomolla en suinkaan tarkoittanut itseäni!
Mun mieheni on niin jees jees-miehen maineessa, nimittäin on yksi asia mitä se ei todellakaan osaa, eli sanoa EI..
Eihän meillä vaan ole sama mies? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän 30-v. osaa nukkua vaikka lapset hyppis päällä. Osaa myös ajaa autoa ja puhuminenkaan ei tuota ongelmia.
Meidän melkein 27 v osaa nuo samat asiat.
Mutta tiskikonetta se ei osaa täyttää eikä tyhjentää, ja joskus likaisten sukkien vieminen pyykkikoriin sen sijaan että heittäisi ne lattialle on ylivoimaisen vaikeaa.
EI-sanan sanominen, kun ystävät soittaa ja pyytää apua, on mahdottomuus tuolle meidän lähes 27-vuotiaalle :headwall:
Mutta yleisesti ottaen ihan kehityskelpoinen kaiffari :D
 
Meillä 31v osaa tehdä kotihommat paremmin kuin minä 30v. Osaa valittaa kun en siivoa keittiötä :( Osaa myös imuroida kaikki nurkat jopa sohvan aluset puhtaaksi jota tämä 30v ei osaa tehdä. hoitaa myös jälkikasvunsa ruokinnan paremmin kuin nuorempi versio. MUTTA osaa myös laittaa aivonsa narikkaan kun katsoo telkkarista jalkapalloa, silloin osaa laittaa kuulon ja näön pois muusta kuin tv:stä...
 
Meillä 40v. osaa myöskin ajaa autoa, varsinkin isoa sellaista ajaa paljon. Ei päristytä ajaessaan, mikä on ihan hyvä juttu!
Väliaikana ajelee myös prätkällä. Osaa siivota ja laittaa ruokaa, viimeksi la odotti lihakeitto ja mansikkapiirakka kun tulin töistä :p
Pyykkiäkin se joskus pesee, ripustaa ja laittaa kaappiin! Osaa ostaa kukkasia silloin tällöin ihan vain minua ilahduttaakseen ja alkukesästä kaupungilta kotiin tullessani ikkunoiden alle oli ilmestynyt parvekelaatikot joissa oli istutettuna kukkasia :eek:
Tämä oli mielestäni jo aika vaativa juttu, oli ihan issekseen salaa käynyt ostamassa laatikot, kiinnikkeet ja kukat. Ja istuttanut rehut valmiiksi

Ja osaa se paljon muutakin, mm. silloin tällöin ajaa minut mielipuolisuuden partaalle |O Mutta se siitä ja loput kirjeessä.
 

Yhteistyössä