G: Mitä " ryppyvoidetta " käytät?

vieras
Mä käytän oriflamen Skindividual sarjan päivä- ja yövoidetta, ainoat rasvat, jotka käyvät iholleni ja monia olen kokeillut. Silmänympärysvoidetta käytän myös, ikää 30v.
 
vieras
käytän vichyn tuotteita ja lumenen täsmäryppyvoidetta. ja paskat ryppyjä tulee kokoajan lisää ja kasvot roikkuu niinku buldogilla. tietäiskö joku mikä olis tosi hyvä voide tai keino ehkäistä niitä tai hoito`? ei sitten mitään leikkauksia.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käytän vichyn tuotteita ja lumenen täsmäryppyvoidetta. ja paskat ryppyjä tulee kokoajan lisää ja kasvot roikkuu niinku buldogilla. tietäiskö joku mikä olis tosi hyvä voide tai keino ehkäistä niitä tai hoito`? ei sitten mitään leikkauksia.
Harvalla itse asiassa on oikeasti ryppyjä. Tuo naaman veltostuminen johtuu siitä, kun iho joutuu painonmuutosten myötä venymään ja kutistumaan ja venymään ja kutistumaan.

Sitten vanhemmiten se ei vaan enää jaksa vetää kasaan. Mistä johtuen se jää roikkumaan. ...mutta varsinaisesta ryppyyntymisestä ei ole kyse, vaan ihon veltostumisesta.

Tuohon ei valitettavasti auta muu kuin pitää paino mahdollisimman tasaisena läpi elämän. Jatkuva jojo-liike tekee aiheuttaa juuri tuon roikkumisen ja se tulee aina vaan voimakkaammin esiin iän myötä.
 
vieras
LR:n Q10 sarjaa Ja edelliselle vieraalle; esim. LR:llä on myös yksi kehuja saanut "ryppyvoide"; Serox by LR. On kyllä melkoisen kallis, enkä ole itse kokeillut, mutta jonkun naistenlehden ( en muista minkä ) arvostelussa sai hyvät arvosanat.
 

Yhteistyössä