onko tuttu aloe vera tuotteet?

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
älä hyvä nainen tuhlaa rahojasi huuhaa juttuun B)
ootko sitä mieltä? näin sanoi kyllä isäntä mulle kun tulin innoissa kotiin :D
en tunne ketään, jolle niistä olis ollut oikeesti hyötyä, ja kun täällä esittelykin oli sitä luokkaa, että se on niin ihme aine, että vasikatkin melkein kuolleista herää :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
älä hyvä nainen tuhlaa rahojasi huuhaa juttuun B)
ootko sitä mieltä? näin sanoi kyllä isäntä mulle kun tulin innoissa kotiin :D
en tunne ketään, jolle niistä olis ollut oikeesti hyötyä, ja kun täällä esittelykin oli sitä luokkaa, että se on niin ihme aine, että vasikatkin melkein kuolleista herää :whistle:
kiva kuulla mitä ajattelet kyseisestä tuotteesta :whistle: mutta tahtoo lisää kokemuksia.......
 
hei
No,mulle ei ole ainakaan flunssa iskenyt silloin kun käytin "tehojuomaa" 5 kk huhti-elokuun,mut ku lopetin ni nyt sit iski flunssa!!!
Kyllä mä uskon aloeverassa olevan vitamiineja kivennäisaineita jotka hyväksi vastustukyvylle ja aineenvaihdunnalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No,mulle ei ole ainakaan flunssa iskenyt silloin kun käytin "tehojuomaa" 5 kk huhti-elokuun,mut ku lopetin ni nyt sit iski flunssa!!!
Kyllä mä uskon aloeverassa olevan vitamiineja kivennäisaineita jotka hyväksi vastustukyvylle ja aineenvaihdunnalle.
Juuri samoin kävi minulle,, ei ollut flunssaa kun käytin säännölisesti ja nyt kun olen ollut ottamatta, heti iski flunssa päälle... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No,mulle ei ole ainakaan flunssa iskenyt silloin kun käytin "tehojuomaa" 5 kk huhti-elokuun,mut ku lopetin ni nyt sit iski flunssa!!!
Kyllä mä uskon aloeverassa olevan vitamiineja kivennäisaineita jotka hyväksi vastustukyvylle ja aineenvaihdunnalle.
juu tuota aineenvaihdunta asiaa myös mietin että kyllä meinaan kokeilla sen pullon, minkä ostin.....

 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No,mulle ei ole ainakaan flunssa iskenyt silloin kun käytin "tehojuomaa" 5 kk huhti-elokuun,mut ku lopetin ni nyt sit iski flunssa!!!
Kyllä mä uskon aloeverassa olevan vitamiineja kivennäisaineita jotka hyväksi vastustukyvylle ja aineenvaihdunnalle.
juu tuota aineenvaihdunta asiaa myös mietin että kyllä meinaan kokeilla sen pullon, minkä ostin.....

 
Hyviä kokemuksia niin aloe-terveysjuomasta kuin muistakin aloe-tuotteista, mm. voiteista ja hammastahnasta. Huuhaalla harvoin 90 päivän asiakastyytyväisyystakuuta. Kaikille tuotteet eivät toki sovi, eikä juoma mikään ihme-eliksiiri ole - terveenä pysyminen edellyttää muutenkin terveet elämäntavat. Mutta ilman flunssia on täälläkin säilytty, iho ja suolisto voivat hyvin juoman käytön aloittamisen jälkeen. Suosittelen kaikille lämpimästi! Sisukasmami, kokeile kuuri sisukkaasti loppuun asti! Nyt on otollinen aika suojautua syksyn pöpöjä ja tauteja vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja triplamamma:
Hyviä kokemuksia niin aloe-terveysjuomasta kuin muistakin aloe-tuotteista, mm. voiteista ja hammastahnasta. Huuhaalla harvoin 90 päivän asiakastyytyväisyystakuuta. Kaikille tuotteet eivät toki sovi, eikä juoma mikään ihme-eliksiiri ole - terveenä pysyminen edellyttää muutenkin terveet elämäntavat. Mutta ilman flunssia on täälläkin säilytty, iho ja suolisto voivat hyvin juoman käytön aloittamisen jälkeen. Suosittelen kaikille lämpimästi! Sisukasmami, kokeile kuuri sisukkaasti loppuun asti! Nyt on otollinen aika suojautua syksyn pöpöjä ja tauteja vastaan.
kiitos, näin teenkin =)
 
Kuukkeli
Olen juonut aloeta kohta 5 vuotta enkä enää kyllä tahdo elää ilman. Olisin paljon sairaampi ihminen ilman näitä tuotteita. Käytän kaikki ihonhoitotuotteeni kyseiseltä firmalta. Parempia ovat kuin monet kaupan tuotteet.. Ei kannata liikaa kuunnella ihmisten mielipiteitä. Paras on kun kokeilee itse noin 3 kk verran ja katsoo. Sen verran vaatii aikaa nähdä tuotteen tehot koska se on luonnontuote eikä lääke. SUOSITTELEN..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
älä hyvä nainen tuhlaa rahojasi huuhaa juttuun B)
ootko sitä mieltä? näin sanoi kyllä isäntä mulle kun tulin innoissa kotiin :D
en tunne ketään, jolle niistä olis ollut oikeesti hyötyä, ja kun täällä esittelykin oli sitä luokkaa, että se on niin ihme aine, että vasikatkin melkein kuolleista herää :whistle:
Mä tunnen kymmeniä jotka tuntee saaneensa juomasta apua. Itse lukeudun samaan sakkiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
2 purkkia jotain juotavaa oon ostanu. Toinen avaamaton ja toinenkin vain korkattu. Kalliiksihan nuo tulee kun jääkaapissa nököttävät mut en vaan muista koskaan juoda niitä.
Ota tavaksi kävellä suoraan sängystä jääkaapille kun heräät ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
2 purkkia jotain juotavaa oon ostanu. Toinen avaamaton ja toinenkin vain korkattu. Kalliiksihan nuo tulee kun jääkaapissa nököttävät mut en vaan muista koskaan juoda niitä.
Ota tavaksi kävellä suoraan sängystä jääkaapille kun heräät ;)
Mä kävelen suoraan sängystä ensimmäisenä p.askahuusiin :LOL:
Juu, kaipa tarttis vaan aloittaa aloen juominen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Onko muuten jotain luonnontuotetta naistenvaivoihin? Mulla kun ei noi kierrot pyöri ilman hormooneja ja raskaaksi tulokin tai olla se seitsemäs ihme. Kovasti toivottais toista palleroa.
Meidän aloe-juoma (karpalo-omena-maustettu) on hyödyksi erityisesti naistenvaivoihin (virtsatietulehdukset) ja kaikissa kolmessa eri makuvaihtoehdossa on foolihappoa, mikä on edellytys sikiön hyvälle kehitykselle erityisesti raskauden alkuvaiheessa. Olen myös kuullut kokemuksia, että aloe-juomaa nauttineilla naisilla on helpottunut raskaaksitulo. Mikään ei estä kokeilemasta, kun on tuo 90 päivän asiakastyytyväisyystakuu.

Vielä on lisättävä sen verran, että minulle on tullut asiakasyhteydenottoja aloe-hammastahnasta. Minulle soittaneiden ihmisten hammaslääkärit ovat suosittaneet sitä asiakkailleen, koska he ovat huomanneet sen tehon hammaskiven ja ientulehdusten ehkäisyssä. Eli ihan koululääketieteenkin edustajissa löytyy aloe-tuotteiden suosittajia. Toisena esimerkkinä kerrottakoon henkilöstä, jolla oli tutkittu suolistoa ja todettu sen limakalvojen kunnon huonontuneen. Henkilö aloitti juomaan aloe-juomaa, ja lääkäri oli seuraavalla tutkimuskäynnillä huomauttanut limakalvon kunnon parantuneen silminnähden. Sen jälkeen ovat siellä lääkäriasemalla suositelleet vastaavista vaivoista kärsiville asiakkaille aloe-juoman säännöllistä käyttöä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Onko muuten jotain luonnontuotetta naistenvaivoihin? Mulla kun ei noi kierrot pyöri ilman hormooneja ja raskaaksi tulokin tai olla se seitsemäs ihme. Kovasti toivottais toista palleroa.
On varmastikin luontaistuotekaupoissa jotakin. Aloe saattaa tosin myös tasapainottaa hormonitoimintaa pistämällä kropan vitamiini- ja hivenaineasiat kuntoon. Joillaki on esim. jääny menkat pois, joillaki alkanu uudelleen (siis sen ikäisillä, kun asia olisi muutenkin "ajankohtaista").
 

Yhteistyössä