Hakutulokset

  1. R

    Annan ilmaiseksi Neocate 5 prk

    Moi annan pois, en siis myy, Neocate allergiajuomajauhetta 5 prk, parasta ennen paivays 09/2007 Asumme ulkomailla, olemme lahdossa pois Suomesta kesalomilta ja matkalaukkuun ei enaa mahdu yhtaan mitaan. Purkit loytyvat Hgin Töölöstä. Jos olet kiinnostunut, laita yksityista viestia =)
  2. R

    Tiedustelu Bugaboo/Quinny cameleon,gecko kayttajat

    Kysymys kuuluu yksinkertaisesti: kuinka pitka lapsi teidan kokemusten mukaan istuu viela mukavasti ko rattaissa kuomun kanssa?
  3. R

    vaatekauppa

    Onko kukaan teistä päässyt töihin vaatekauppaan ilman aikaisempaa työkokemusta kyseiseltä alalta?
  4. R

    Miten eroon yösyötöistä?

    Meidän pikku-neiti on 10 kk ja edelleen tissi maistuu ( varsinkin öisin...). Tiedän hyvin, että 6kk ei periaatteessa enää yösyöttöjä tarvitse, jos syö kiinteitä tarpeeksi, mutta tämä meidän typykkä on vasta ehkä kuukauden verran suostunut syömään muutakin kuin rintaa. Nyt vaan äidille alkaa...
  5. R

    2-vuotias ja vauva

    Miten olette pärjänneet uhmaikäisen kanssa, kun perheeseen on syntynyt uusi vauva? Meillä poika uhmailee niin hurjasti, että äidillä alkaa olla voimat aivan loppu. Tuntuu, että takki alkaa olla ihan tyhjä ja hyvät neuvot tulisi tarpeeseen...
  6. R

    mies ei jaksa tyydyttää..

    Meillä oli pitkä aika jolloin minun ei vaan yksinkertaisesti tehnyt mieli ja seksi oli siis yhtä pakkopullaa minulle. Mutta sitten kun lopetin imetyksen niin huh huh, onpahan halut palanneet ja kaksinkertaisina. Haluan koko ajan, joka päivä ja nyt mies ei enää jaksa joka päivä.. mutta tämä on...
  7. R

    imetyksestä luopuminen lääkkeen takia...Surullista

    Joudun aloittamaan mielialalääkityksen:efexorin. Paha synnytyksen jälk. masis, ja erittäin paha ahdistuneisuus. Ssri lääkkeiden kanssa saisi imettää...mutta mulla on joskus ollut niitä käytössä(vuosia sit), eivät sovi. tuntuu todella kamalalta luopua imetyksestä, kun vauvakin vasta kolmen...
  8. R

    Synnytyksen jälkeinen masennus!!!!

    Miten teillä oireili synnytyksen jälkeinen masennus?? Saitko lääkkeet, kuinka pian auttoi??? Itse synnyttänyt kaks viikkoo sit, olo kovin ahdistunut. Etenkin iltaisin tulee sellainen ahdistus, että hulluksi tulen, tai sekoan jotenkin. Myös psykoosia pelkään.. Myös epätodellinen olo on koko...
  9. R

    sperma analyysi

    Onko jollain tietoa miten kauan kestää, kun sperma analyysin tulokset tulevat?
  10. R

    mua pelottaa..

    mulle ja mun miehelle on syntymässä kohtä vauva..mut meil menee älyttömän huonosti..ehkä meidän ei kuulu olla enää yhessä...pitkä juttu..mut mua pelottaa jos jään yksin tuon lapseni kanssa..kuinka siitä selviän?onko samaa kokeneita..auttakaa!!!! :ashamed: :'(
  11. R

    mitäs sanotte tästä?

    Yks tuttu kerto et sen mies oli pettäny sitä niiden lastenhoitajan kanssa,kun se kerto sitä meille niin se äijän p.... nauro sen muijan takana ja huito kädellä viittä sormea..tarkoittaen kun se nainen kerto et..joo toi meijänkin ukko n.... meidän lastenhoitajaa ni yks räkättää takana ja näytti...
  12. R

    lapsettomuus keskustelupalsta

    Onko yahoolla joku oma lapsettomuus keskustelupalsta? Kiitos vastauksesta jo etukäteen!
  13. R

    antakaa hyviä vinkkejä

    Antakaa jotain hyviä vinkkejä millä saisi painoa pudotettua!
  14. R

    2v. yöunet

    Onko jollain neuvoja tai vinkkejä miten 2v. saisi menemään aikaisin yöunille esim. klo 22 aikaan? Aamuisin herää 7:30, nukkuu vajaan 2 tunnin päiväunet ja iltaisin menee 23 aikaan tai jälkeen nukkumaan.
  15. R

    kakka asiaa...

    olen nyt tässä pari päivää seurannut kun poika kakannut pottaan niin näyttäis siltä että siinä on verta myös, tosi vähän ja kun kakkaa vaippaan niin verta ei huomaa. onko tämä vakavaakin?

Yhteistyössä